The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miespuolinen työkaveri tuli kysyy neuvoo kun hän ei oikein tiedä miten pitäs hoitaa semmonen seisokki. Suosittelin tummelia ja näppylähanskoja. Hetki hekoteltiin huippuhauskalle vitsille ja mentiin sit yksissä tuumin purkamaan seisokki
Mitä mä just luin!:O

Eiku hetkonen, täs on nyt jotaki sellasta!:rolleyes:
Duunaileksää muutakin sen muusikonretkus kanssa.:D?

Tabletti ei ala millekkään..

Unohdin käydä postissa ja enää en uskalla kun kaikki kaupungin autot on yhtäaikaa jokapaikassa..

Mä sain tilin viisi päivää sitten and its allready gone..

Mietin miten kiraffi kehtaa! myydä sikahintaan kenkiä joissa lukee vedenpitävä ja sitten ne ei ole edes kosteuden pitäviä. Haluatko kirahvi korvata vääryyden ja laittaa tililleni 100€ minkä kenkiin tuhlasin ni saan ostettua muksuille vikingit.......... Vedenpitävät in my ass.......:kieh:

Ak:n infon jälkeen on sitten tullut kuunneltua näitä hienoja kappaleita enemmän kuin aiemmin. (rip Innanen)

Tämä kappale on tuttu ja kovin ihana:
[video=youtube_share;7F5_Lw-1KHs]http://youtu.be/7F5_Lw-1KHs[/video]

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Enkä osaa päättää onko entinen vai nykyinen mies tyhmempi tänään. Kyllä asiat osaa olla miehille ihan vitun vaikeita, ihan uskomattoman hankalia.. Sanat ei riitä kertomaan miten vitun hankalaa voi normaali arki olla Suomalaiselle miehelle..

Taidan ottaa mallia siitä perheestä jossa oli kaksi vaimoa. Sitten mä otettas sen vaimon kanssa ero tuosta urposta...

Ai saatana että on harmooninen olo.. Yksi muumimuki ja yksi valkoinen arabia lentänyt seinään.. Lentäviä astioita meillä ei ole ollutkaan sitten....Viime raskauden...

Jutalla on ihanan mehevät munkit!

No pitäähän se hylly kai saada sinne seinään. Oliko siskolla joku päkapplään siihen
miten se hylly sitten saadaan seinään?

Enkä osaa päättää onko entinen vai nykyinen mies tyhmempi tänään. Kyllä asiat osaa olla miehille ihan vitun vaikeita, ihan uskomattoman hankalia.. Sanat ei riitä kertomaan miten vitun hankalaa voi normaali arki olla Suomalaiselle miehelle..

Taidan ottaa mallia siitä perheestä jossa oli kaksi vaimoa. Sitten mä otettas sen vaimon kanssa ero tuosta urposta...

Ai saatana että on harmooninen olo.. Yksi muumimuki ja yksi valkoinen arabia lentänyt seinään.. Lentäviä astioita meillä ei ole ollutkaan sitten....Viime raskauden...
ettei vaan olis vikaa niin sysissä kuin sepissäkin?

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30489266:
Vittu, eikö noi sukulaiset ikinä opi, ettei minulle kannata soitella turhaan :mad:

Haistatin pjaskat siskolleni, kun kyseli tyhmiä puhelimessa
Mun sukulaiset on oppinu.
Eivät soita jos ei o oikeeta asiaa ja yleensä laittavat tekstarin ensin.
Tietävät, että jos mun puhelin pirisee liian usein, niin mä lakkaan vastaamasta ja jos puhelin jatkaa pirinäänsä, niin mä otan siitä akun kuukaudeksi irti.

Kävin postissa ja olin kuolla!!!! En liioittele. Tsiisus,ei varmaan koko kylässä asu nuin montaa ihmistä mitä autoja oli. Ovat tulleet naapuripitäjästä asti tänne ajelemaan huvikseen ruuhkan aikaan saamiseksi.. |O

Nyt mää paan verhot kiinni ja alan syömään sipsiä. En liiku enää minnekkään. Piste.

Sitäpaitsi äitini crinch jota oon kuskannut jo viikon pahoitti mieleni iäksi ja joulu on pilalla ja koko elämä.. Yhyyyyyy!!! :'(

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä