The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no eläpä vähättele lajitoveria

soitteleehan se sua ja sää oot tiettävästi vielä soiva peli
Noku en vähättelekään, sitä paitti ei sun pitäny tätä nähä!|O:D
Muut ei oo noin puolueellisia.:D

Miks kaikki muut saa sättiä ukkojaan, mä en edes tee niin, kai mullakin saa olla jotain mielipiteitä!:stick::D

Saanko ny "valittaa" ??

Valitan silti... nyt ois semmonen tilanne ettei pariin päivään ehkä nähä miehen kanssa ja mun himot jyllää niin pirusti :ashamed:

Kohta saa ees höpistä foonis, mut silti.. voi sitä mies parkaa, sit kun päästään samaan tilaan ja saadaan lapset unten maille... voi olla et pidän toista hereil aamuun asti :ashamed:

HYI, toi The Reef on hirmu huono leffa, mut silti ehkä pelottavampi ja inhottavampi kun ykskään kauhuleffa ikinä! Miun pulssi on liki 200 kun katon sitä. Ja silti pakko kattoa :rolleyes:

Mä en taida nukkua tänä yönä...

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30488491:
Saanko ny "valittaa" ??

Valitan silti... nyt ois semmonen tilanne ettei pariin päivään ehkä nähä miehen kanssa ja mun himot jyllää niin pirusti :ashamed:

Kohta saa ees höpistä foonis, mut silti.. voi sitä mies parkaa, sit kun päästään samaan tilaan ja saadaan lapset unten maille... voi olla et pidän toista hereil aamuun asti :ashamed:
Mä en ainakaan pystyis pitää näppejäni erossa itsestäni jos olisin sinä.:D

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30488491:
Saanko ny "valittaa" ??

Ei tuo oo mikään hyväksyttävä valituksen aihe! |O :D

HYI, toi The Reef on hirmu huono leffa, mut silti ehkä pelottavampi ja inhottavampi kun ykskään kauhuleffa ikinä! Miun pulssi on liki 200 kun katon sitä. Ja silti pakko kattoa :rolleyes:

Mä en taida nukkua tänä yönä...
Hui kamala!
Et kai sä sitä yksin katsonu?
Onkai siellä joku toinenkin aikuinen kotona?
Mä oon ihan paniikissa sun puolestas.:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä