Mussukka.:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30488342::wave: :kiss:
Enny mitenkään vähättele omaani, mutta olispas ihanaa jos mies osais soittaa jotain muutakin kun suutaan.Kävin tsekkaamassa ukkokullan musikaaliproggiksen tekelettä. Kai siitä hyvä tulee
no eläpä vähättele lajitoveriaEnny mitenkään vähättele omaani, mutta olispas ihanaa jos mies osais soittaa jotain muutakin kun suutaan.
(laulaa hyvin ja on nuottikorvaakin, mutta ei oo ollu intressiä soittimiin)
Saako näin sanoa.:ashamed:
Mutkin saa yks soimaan aikasta kivasti Mut kyl mä sit siit palkitten ruhtinaallisesti :xmas:no eläpä vähättele lajitoveria
soitteleehan se sua ja sää oot tiettävästi vielä soiva peli
veres rakkaus :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30488453:Mutkin saa yks soimaan aikasta kivasti Mut kyl mä sit siit palkitten ruhtinaallisesti :xmas:
[video=youtube;C5HpVj1DfRI]https://www.youtube.com/watch?v=C5HpVj1DfRI[/video]plah!
Se soittelee millon missäki. Nyt on toi musikaalijuttu ja sit se kiertelee huvikseen keikkailemassa sekalaisen äijäköörin kans.Voitko panna mu......
..lle yyveetä ja paljastaa missä pändissä ukkokulta hengailee.
t. ulla taalasmaa
Ohan se :heart:veres rakkaus :heart:
Noku en vähättelekään, sitä paitti ei sun pitäny tätä nähä!|Ono eläpä vähättele lajitoveria
soitteleehan se sua ja sää oot tiettävästi vielä soiva peli
Kuulostaa hyvältä! pistaasit on niin hyviiMulla ois jotain pistaasijätskiä, mutta vähän pelottaa maistaa sitä. Jos se onkin pahaa.
sori että tarttu haaviinNoku en vähättelekään, sitä paitti ei sun pitäny tätä nähä!|O
Muut ei oo noin puolueellisia.
Miks kaikki muut saa sättiä ukkojaan, mä en edes tee niin, kai mullakin saa olla jotain mielipiteitä!:stick:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30488415:weytrgt gfdn dfnrfgtm m
Mä en ainakaan pystyis pitää näppejäni erossa itsestäni jos olisin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30488491:Saanko ny "valittaa" ??
Valitan silti... nyt ois semmonen tilanne ettei pariin päivään ehkä nähä miehen kanssa ja mun himot jyllää niin pirusti :ashamed:
Kohta saa ees höpistä foonis, mut silti.. voi sitä mies parkaa, sit kun päästään samaan tilaan ja saadaan lapset unten maille... voi olla et pidän toista hereil aamuun asti :ashamed:
Ei tuo oo mikään hyväksyttävä valituksen aihe! |OAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30488491:Saanko ny "valittaa" ??
Valitan silti... nyt ois semmonen tilanne ettei pariin päivään ehkä nähä miehen kanssa ja mun himot jyllää niin pirusti :ashamed:
Kohta saa ees höpistä foonis, mut silti.. voi sitä mies parkaa, sit kun päästään samaan tilaan ja saadaan lapset unten maille... voi olla et pidän toista hereil aamuun asti :ashamed:
Hui kamala!HYI, toi The Reef on hirmu huono leffa, mut silti ehkä pelottavampi ja inhottavampi kun ykskään kauhuleffa ikinä! Miun pulssi on liki 200 kun katon sitä. Ja silti pakko kattoa
Mä en taida nukkua tänä yönä...