Kyllä mä niitä jumppailenkin yleensä bussissa, kun muutenkin tärisee kivasti... :snotty:Tulee sitä ikää sullekin. Nyt kannattaa jo opetella pissalihasjumppa, niin ei sitten lirahtele housuun.
Kyllä mä niitä jumppailenkin yleensä bussissa, kun muutenkin tärisee kivasti... :snotty:Tulee sitä ikää sullekin. Nyt kannattaa jo opetella pissalihasjumppa, niin ei sitten lirahtele housuun.
Mää luin vaan tän kahdeati, ei edes kovin raflaavasti otsikoitu.Jostain luin että saa jatkaa VPK kenttien jäädyttämistä. Ilmeisesti joku oli lukenut tyyliin vain kolme ekaa riviä ja heti tekemään raflaavalla otsikolla juttua jonka siis keksi päästänsä.
JOS jaksan niin voin kaivaa sen esiin.
edit. olipas vaivalloista, kesti noin 15 sekunttia. Eli tässä:
Luistinratoja saa jäädyttää ANNEBLAND
siitä vielä Trafin lausunto:
Trafi.fi - Uutinen - Ammattipätevyyttä ei tarvita yksityishenkilönä tehtävissä vapaaehtoisajoissa
Meinasin että uutisen tekijä oli lukenut direktiivit melko hopusti ja äkkiä tehnyt jutun ottamatta asioista selvää.Mää luin vaan tän kahdeati, ei edes kovin raflaavasti otsikoitu.
Lasten luistelukentät saattavat jäädä kylissä jäädyttämättä vapaapalokunnat solmussa lakien kanssa | Yle Uutiset | yle.fi
Ei kuulu tapoihin :xmas:meinaakko alkaa pihtaamaan?
Jaa sitä olit sanomassa. Pahoittelen väärunkäsitystäni, mun aivot on sulanut tähän äitiyden ihanuuteen, enkä käy ihan täysillä.Meinasin että uutisen tekijä oli lukenut direktiivit melko hopusti ja äkkiä tehnyt jutun ottamatta asioista selvää.
Voihan siinä käydä niin että ne mölyisät hoksataan nopeammin.Tänään just koululla yks puhui et miten kivasti ollaan ryhmäydytty vaikka niinkin harvoin on noita koulupäiviä, n.1/vko mut ei miusta oikeen siltä tunnu. En oo hyvä kaverustumaan, oon aika hiljanen, seurailen aika pitkälti sivusta juttuja ja ehkä siksi ne saattaa luulla ettei minua ees kiinnosta ne muut tyypit siel.
Tuo ryhmä oli vissiin aika äskettäin vasta perustettu, en sen tarkemmin tutkaillu. Kattoo nyt miten käy...on niillä kaikkien ryhmäläisten nimet ainakin tiedossa kun ne lukee koulun sivuilla.
tarkotiko osimoileen näin?kyllä siitä kuorma-autodirektiivistä seuraa ihan oikeesti mitä ihmeellisempiä asioita
tuo ja vielä paljon ihmeellisempiä asioitatarkotiko osimoileen näin?
Suomen elintärkeä kuljetusala uhattuna Liikenneministeri Kyllönen ei kommentoi KaiHaavisto
hmm mietimpä. Tarvitsiko kun ylitti haaparannan kautta ruotsin puolelle passia ennen euroa. Jos tarvitsi olisi meillä aikoinaan jäännyt rillumarei retki saksaa jo suomen puolelle koska olimme ilman passeja liikenteessä. Toki sitten jäätiin siihen pohjois ruotsiin muitten teknisten syitten takiaMä epäilen että eu:sta tulee vielä paljon uusia ihmeellisiä asioita.
Kukaan ei muuten vastannut mun kysymykseen, että onko siitä ollut Suomelle oikeasti mitään hyötyä.
Pointti on, että missä on ne aikuisten oikeasti oikeat hyödyt mitä EU:hun liittyminen on meille antanut. Onko niitä?ainiin tarkotit sitä että on 5 vuoden välein mentävä ajokouluun?
koko ajan pohdin niitä elä kuumotaPointti on, että missä on ne aikuisten oikeasti oikeat hyödyt mitä EU:hun liittyminen on meille antanut. Onko niitä?
Voitko panna mu......Kävin tsekkaamassa ukkokullan musikaaliproggiksen tekelettä. Kai siitä hyvä tulee