Juu, en mee kans ihan takuuseen... se tunne kun tuntee :xmas: Juu mää meen nukkuun alkaa mennä jo liian riettaaksMä en ainakaan pystyis pitää näppejäni erossa itsestäni jos olisin sinä.
Juu, en mee kans ihan takuuseen... se tunne kun tuntee :xmas: Juu mää meen nukkuun alkaa mennä jo liian riettaaksMä en ainakaan pystyis pitää näppejäni erossa itsestäni jos olisin sinä.
Oikeasti! Tuo on pahin painajainen mitä voin kuvitella, että olis keskellä merta ilman lauttaa, venettä tms. Ja hirvittävä määrä syvää tummaa vettä alla eikä tietäs mitä kaikkea muuta. Yyh, hyi.Hui kamala!
Et kai sä sitä yksin katsonu?
Onkai siellä joku toinenkin aikuinen kotona?
Mä oon ihan paniikissa sun puolestas.
KaalimatopistecomAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30488516:Juu, en mee kans ihan takuuseen... se tunne kun tuntee :xmas: Juu mää meen nukkuun alkaa mennä jo liian riettaaks
Saatetaan olla samiksia, mulla on 50 shades of grey vielä kesken.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30488516:Juu, en mee kans ihan takuuseen... se tunne kun tuntee :xmas: Juu mää meen nukkuun alkaa mennä jo liian riettaaks
Mun mies lyö kämpän pimeeks kauhuleffan jälkeen ja alkaa jahtaamaan mua.Oikeasti! Tuo on pahin painajainen mitä voin kuvitella, että olis keskellä merta ilman lauttaa, venettä tms. Ja hirvittävä määrä syvää tummaa vettä alla eikä tietäs mitä kaikkea muuta. Yyh, hyi.
On täällä toinen aikuinen, pelaa koneella ja kehtaa välillä käydä naureskelemassa mun panikoinnille :snotty:
Taidan siirtyä takas massamurhaajien ja yliluonnollisten kauhujuttujen pariin,
ne ei pelota
IhanaMun mies lyö kämpän pimeeks kauhuleffan jälkeen ja alkaa jahtaamaan mua.
Ole tyytyväinen että välillä käydään nauramassa.
En oo vieläkään uskaltanut maistaa . Mä tykkään kauheesti pistaaseista... mutta silti aina epäilyttää kaikki pistaasinmakuiset jututAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30488480:Kuulostaa hyvältä! pistaasit on niin hyvii
Voi apuaMun mies lyö kämpän pimeeks kauhuleffan jälkeen ja alkaa jahtaamaan mua.
Ole tyytyväinen että välillä käydään nauramassa.
Ei munkaan mielestä.Ei tuo oo mikään hyväksyttävä valituksen aihe! |O
Apua indeed.Voi apua
ahaMajuri laittaa oikein ihanaa musaa.:heart:
Sellaisenaan pistaasi on loistava. Se vähän niinkuin menettää makunsa jos sen tunkee jädeen. Mutta mä en yleensäkään tykkää jäätelöstä (hyvin harva jäde maistuu) joten ei mua kannata kuunnella.En oo vieläkään uskaltanut maistaa . Mä tykkään kauheesti pistaaseista... mutta silti aina epäilyttää kaikki pistaasinmakuiset jutut
Kerroitko kuiten?Kolmikymppinen neitsytkaappihomo kertoo mulle tavanneensa kivan miehen ja kyselee nyt MINULTA, että sattuuko peppuseksi. Mä luulin jo nähneeni kaiken.
No kieltämättä vähän pettymys . Tää maistuu ihan mantelimassalta eikä miltään pistaaseilta. Mutta eipä se haittaa, mä tykkään mantelimassasta, mutta ei tätä voi paljoa kerrallaan syödä.Sellaisenaan pistaasi on loistava. Se vähän niinkuin menettää makunsa jos sen tunkee jädeen. Mutta mä en yleensäkään tykkää jäätelöstä (hyvin harva jäde maistuu) joten ei mua kannata kuunnella.
Joo, heti ko kerrot mitä mä voin kertoaKerroitko kuiten?
:ashamed: sori..