Kelpaa :xmas:. Teekupponen voiskin lämmittää, mutten jaksa nousta täältä viltin alta.keitän sulle teetä :saint:
Kelpaa :xmas:. Teekupponen voiskin lämmittää, mutten jaksa nousta täältä viltin alta.keitän sulle teetä :saint:
Säpä sen sanoit.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30482269:Prölöpsyh yhuftyr :xmas:
Mä tykkään jos nukkuessa on vähän viileämpi ilma, saa paljon paremmat unet :xmas:. 16 astetta on kyllä jo ehkä vähän liian kylmä.Mun makuuhuoneessa on 16 astetta. Jostain syystä patteri ei toimi. Mä inhoan kylmää ja palelemista. Vituttaa kuin pientä oravaa.
Kelpaa :xmas:. Teekupponen voiskin lämmittää, mutten jaksa nousta täältä viltin alta.
Mun makuuhuoneessa on 16 astetta. Jostain syystä patteri ei toimi. Mä inhoan kylmää ja palelemista. Vituttaa kuin pientä oravaa.
Jee! Mä korvaan tän sit, voin tarjota piparia.tuon sen teekupposen peiton alle sammaan rahhaan
yinksulle kans
Jee! Mä korvaan tän sit, voin tarjota piparia.
Ei sitä tähän hätään tänne saa. Vedän itkupotkuraivarit ja otan riehumalla hien. Sitten kiskon villasukat jalkaan ja meen kahden peiton alle.tilaa rööriroope ellet itse osaa tuunata
:hug: annan lämpimän halauksen. Jeesasko?ei lämmitä kukaan minuakaan :|
pitää kai mennä ostaa villahousut...
Tarkista sit ettei siinä piparissa oo karvoja... kun on noi kissat.jes, mää oonki aikas perso just piparille
Puuttuuko piparista vielä kuorrutus :xmas:Tarkista sit ettei siinä piparissa oo karvoja... kun on noi kissat.
minen säikähä pikkusen karvasempaakaan pipariaTarkista sit ettei siinä piparissa oo karvoja... kun on noi kissat.
Mä veikkaan et ruutis voi auttaa sen valmistuksessaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30482352:Puuttuuko piparista vielä kuorrutus :xmas:
jos sulla on vesikiertonen patteri niin ootko tehny sille ne perustarkistukset?Ei sitä tähän hätään tänne saa. Vedän itkupotkuraivarit ja otan riehumalla hien. Sitten kiskon villasukat jalkaan ja meen kahden peiton alle.
Ei johu siitä mokkulasta, jos puhelimen laitat siihen (vaikka -ah niin ii ihanan iiiomenan) niin ei auta tohon ongelmaan. Pelkkä mokkula hoitaa hommansa paremmin kuin puhelin jota ei ole suunniteltu vain siihen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30482191:Mokkula jorpakkoon ja ota Ruutiksen vinkki vastaan.
oiskohan noinEi johu siitä mokkulasta, jos puhelimen laitat siihen (vaikka -ah niin ii ihanan iiiomenan) niin ei auta tohon ongelmaan. Pelkkä mokkula hoitaa hommansa paremmin kuin puhelin jota ei ole suunniteltu vain siihen.
Koneen puhdistus auttaa varmasti paremmin (ja halvemmin kuin 500-800e ii - ihana iiomena)
Tosimies pistelee poskeensa kruusailematta.minen säikähä pikkusen karvasempaakaan piparia
No sittenhän ei mitään ongelmaa. Pari päivää sit oisit saanut vielä torttua hillosilmällä, mutta nyt joudut tyytymään pelkkään pipariin. Hillot loppu nääs.minen säikähä pikkusen karvasempaakaan piparia
No sittenhän ei mitään ongelmaa. Pari päivää sit oisit saanut vielä torttua hillosilmällä, mutta nyt joudut tyytymään pelkkään pipariin. Hillot loppu nääs.
Kyllä se lämmittää:hug: annan lämpimän halauksen. Jeesasko?