Kysymys tasa-arvoisen avioliittolain vastustajille

• Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti
mä...
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30472537:
Muutenkin kannattaa muistaa, että avioliitossa on kyse eri asiasta kuin seksissä. Avioliitto on juridinen sopimus, se ei liity seksiin millään lailla.
Eikä tarkoita. Etkö ole ketjusta tai palstalta ylipäätänsä mitään oppinut? Avioliitto on synonyymi julkiselle panemiselle ja irstailulle, kaikki ryntää päättöminä päiväkoteihin ja kouluihin sekstailemaan. Viime yönä lähes kaikki heterot muuttuivat homoiksi ja sukujen jatkuminen lakkasi tähän paikkaan. Se on tarttuvaa, tiiäthän sää.

Ps. Luinpas tänä aamuna kommentin, jossa n. 30-40v. nainen väitti kiven kovaa, että homojen aivoissa on rakenteellinen vika :D :D Että jos ollaan noin kaukana faktoista ja tästä päivästä, en enää ihmettele ettei porukka ymmärrä mitä avioliitto oikeasti tarkoittaa.

säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Niimpä niin;30472563:
Missä väitetään, että heteropari harrastaa seksiä vain lisääntyäkseen?
No eikö tämän koko ketjun ainoat homovastaiset perusteet liity siihen, että homot eivät voi lisääntyä. Minä en ole nähnyt yhtäkään muuta perustetta. Miksi homojen pitäisi olla parisuhteessa ja harrastaa seksiä vain lisääntyäkseen, jos ei heteroparienkaan tarvitse?

puhumattakaan
Saati että synnyttää jossain steriilissä sairaalassa. Kyllä luonnollista on synnyttää ilman kivunlievitystä, ja jos vauvalla on syntyessään jokin ongelma, niin sehän on vain luonnollista, että siitä joko selviää tai sitten ei. Luonnotonta kenenkään ulkopuolisen siihen puuttua.

No niin. Voitaisko nyt lopettaa jankkaamasta sitä homousonluonnotonta-mantraa, kun se on täyttä schaissea, ainakin niiden suista, jotka mitään luonnotonta omassa elämässään sallivat. Eli oikeastaan joku luolamies/nainen, joka avotulella itse metsästämäänsä lihaa kypsentäen, villieläimen nahkaan pukeutuen, on lähinnä sitä, keneltä voisin ottaa tosissaan tuon argumentin homouden tai homoparin vanhemmuuden luonnottomuudesta.

"Näin meillä"
-mitä avioliitto oikeasti tarkoittaa-

Suomessa avioliittoon voivat mennä mies ja nainen, jotka ovat täyttäneet 18 vuotta ja jotka eivät ole ennestään naimisissa.

Niimpä niin
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30472577:
No eikö tämän koko ketjun ainoat homovastaiset perusteet liity siihen, että homot eivät voi lisääntyä. Minä en ole nähnyt yhtäkään muuta perustetta. Miksi homojen pitäisi olla parisuhteessa ja harrastaa seksiä vain lisääntyäkseen, jos ei heteroparienkaan tarvitse?
Homoparit eivät kykene lisääntymään

Heteroparit pystyvät mikäli eivät ole hedelmättömiä.

säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Niimpä niin;30472683:
Kuka niin väittää?
No edelleenkin, tämän ketjun ainoa avioliittolain vastustajien pointti on ollut tuo luonnottomuus (= homot eivät saa yhdynnässä lapsia). Jos luonnottomuus ja parisuhteessa lisääntymättömyys ei ollutkaan se pointti, niin tämän ketjun ainoan mainitun perustelun voi heittää romukoppaan.

säpäle harmaana
Vielä rautalankaa nimimerkille Niimpä niin:

Henkilöt A ja B ovat parisuhteessa. He eivät voi saada keskenään biologisia lapsia. Pitääkö heiltä siksi kieltää avioliitto?

Osaatko vastata ihan vain kyllä tai ei.

Mun mielestä olis hirveen kivaa jos miehet alkais muuttua homoiksi. Olis naistarjonnasta vähemmän kilpailua.

Mut tietty jos naiset alkais muuttua lesboiksi, niin olis vähemmän sitä tarjontaakin.
Soppahan menis kunnolla sekasin kun yhtäkkiä miehet alkais muuttua vielä naisiksi, ja sitä kautta lesboiksi, ja naiset miehiksi ja edelleen homoiksi.

Voi hyvä luoja, mitä eduskunnassa on menty tekemään :O

Niimpä niin
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30472689:
No edelleenkin, tämän ketjun ainoa avioliittolain vastustajien pointti on ollut tuo luonnottomuus (= homot eivät saa yhdynnässä lapsia). Jos luonnottomuus ja parisuhteessa lisääntymättömyys ei ollutkaan se pointti, niin tämän ketjun ainoan mainitun perustelun voi heittää romukoppaan.
Homoparit eivät kykene lisääntymään, koska se ei ole normaalia.

Heteroparit kykenevät lisääntymään, koska se on normaalia.

Ps.Heteroparien mahdollisuus saada lapsia on 0-100%

Homoparien mahdollisuus saada lapsia on aina 0%

säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Niimpä niin;30472721:
Homoparit eivät kykene lisääntymään, koska se ei ole normaalia.

Heteroparit kykenevät lisääntymään, koska se on normaalia.

Ps.Heteroparien mahdollisuus saada lapsia on 0-100%

Homoparien mahdollisuus saada lapsia on aina 0%
Edelleen. ENTÄ SITTEN?

säpäle harmaana
[QUOTE="hmm";30472730]mä olenkin varsinainen luonnoton yksilö kun olen pystynyt lisääntymään ihan ilman avioliittoa, miettikääs sitä.[/QUOTE]

Hei, niin muuten minäkin!

Hmmmm
[QUOTE="hmm";30472730]mä olenkin varsinainen luonnoton yksilö kun olen pystynyt lisääntymään ihan ilman avioliittoa, miettikääs sitä.[/QUOTE]

Lisäännyitkö samaasukupuolta olevan kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ole hyvä;30472769:
--mitä avioliitto oikeasti tarkoittaa-

Suomessa avioliittoon voivat mennä mies ja nainen, jotka ovat täyttäneet 18 vuotta ja jotka eivät ole ennestään naimisissa. -
Ja kohta myös samaa sukupuolta olevat.
Siitähän tässä lakialoitteessa on kysymys :xmas:

Yhteistyössä