jos ja jos...Mutta kun joskus sais olla onnellinen eikä aina murheita.
eikun se pitää purra vaan hammasta ja puurtaa elon lumihangessa etippäin niin että vitunkarvat hangen pintaa pensselöipiVälillä tekee mieli luovuttaa ja tappaa ittensä. Ei tarvi sitten kärsiä enää yksin.
Pah, ei oikein kiinnosta. Sitä olen tehnyt viimiset 15v.eikun se pitää purra vaan hammasta ja puurtaa elon lumihangessa etippäin niin että vitunkarvat hangen pintaa pensselöipi
Nyt on asenne kohdillaan! Pidä kiinni tuosta ajatuksesta!!!jos ja jos...
sitä päivää ei tuu
: /:O:hug:Välillä tekee mieli luovuttaa ja tappaa ittensä. Ei tarvi sitten kärsiä enää yksin.
:hug: :hug:Välillä tekee mieli luovuttaa ja tappaa ittensä. Ei tarvi sitten kärsiä enää yksin.
Tää ei ole eka kerta elämässä. Ekan kerran ajattelin alle 20v. kun mun elämä oli päin vittua.: /:O:hug:
Minuu välillä ahistaa ihan törkeesti se ajatus, että aika vaan menee ja menee ja vanhenen ja sit jossain vaiheessa kuolen. Ja mitään oo saanu aikaseks. Oon vaan ruma ja mitäänsanomaton ja sit vielä vanhakin.Mä oon niin sairaan kieron utelias että vaikka asuisin pahvilaatikossa ja söisin hiirenpaskaa pysyäkseni hengissä, ilman yhtäkään ystävää tai syytä elää,
en silti laittais nappia ottikkoon koska tää Show on pakko vaan nähä loppuun asti!
Tää elämä heittelee eteen kaikenlaista,
ja on ite tullut selvittyä sellasista asioista mihin luuli kuolevansa.
Joten kai kaikki paska on vaan väliaikasta?
Ainoo mikä olis varmaan liikaa on molempien lasten menetys.
:hug: Sinä et oo ruma etkä mitäänsanomaton. Vanha oot joskus, mutta niin me kaikki.Minuu välillä ahistaa ihan törkeesti se ajatus, että aika vaan menee ja menee ja vanhenen ja sit jossain vaiheessa kuolen. Ja mitään oo saanu aikaseks. Oon vaan ruma ja mitäänsanomaton ja sit vielä vanhakin.
Tosin sekään ei ahista niin paljoa kuin ajatus siitä että esim.mummo ja omat vanhemmat kuolee ensin. Meinaa oikeesti loppua happi joskus ku noita alkaa ajattelee..: /
:hug:Minuu välillä ahistaa ihan törkeesti se ajatus, että aika vaan menee ja menee ja vanhenen ja sit jossain vaiheessa kuolen. Ja mitään oo saanu aikaseks. Oon vaan ruma ja mitäänsanomaton ja sit vielä vanhakin.
Tosin sekään ei ahista niin paljoa kuin ajatus siitä että esim.mummo ja omat vanhemmat kuolee ensin. Meinaa oikeesti loppua happi joskus ku noita alkaa ajattelee..: /
Mä just mietin ihan samaa!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30470821:juhewdf debfhujed dewvfwegv eikvbo we wedvgbwe ewe evwvwov w
Saatana nih
Mitä ihmisen pitäs saada elämänsä aikana aikaseks?:hug:
Mä olen 44v. enkä ole mitään saanut aikaiseksi. Ongelmia on sitäkin enemmän.
Veit näppäimet suustani. Jos elämällä on jokin suuri tarkoitus, se ei taatusti ole kerätä meriittejä, rahaa, kuuluisuutta ja kehuja kauneudesta..Mitä ihmisen pitäs saada elämänsä aikana aikaseks?
Jotakin muuta kuin ei yhtään mitään. Onnellinen elämä olis kiva.Mitä ihmisen pitäs saada elämänsä aikana aikaseks?
Nii..tällä hetkelllä tosin tuntuu olo niin elämäänsä kyllästyneeltä. Et tätäkö tää nyt tulee olemaan hamaan tulevaisuuteen. Tasasta paskaa. No ei, ei kaikki oo paskaa.:hug: Sinä et oo ruma etkä mitäänsanomaton. Vanha oot joskus, mutta niin me kaikki.
Ja ei kai tällä pallolla eläessä tarvii muuta saada aikaseks kun itelleen hyvä elämä.
Ja sen voi määritellä monella tapaa
Nuo ei ollut mun mielessä. On sitä muutakin olemassa.Veit näppäimet suustani. Jos elämällä on jokin suuri tarkoitus, se ei taatusti ole kerätä meriittejä, rahaa, kuuluisuutta ja kehuja kauneudesta..
Mikä sinut tekis onnelliseksi?Nuo ei ollut mun mielessä. On sitä muutakin olemassa.
En viitsi kertoa täällä mitkä asiat ovat huonosti mun elämässä. Ei ole vain yksia asia vaan useampi.Mikä sinut tekis onnelliseksi?