The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kun aika on niin saavuthan sä silloin luo,
mä ilmoitan kun on päivä tuo,
kun aika on, niin heti saat sen tietää.
Mä en voi olla kertomatta en.

Kun aika on niin auringon näät nousevan
ja kuulet mun sua kutsuvan.
Kun aika on, taas leikitään,
sinut jälleen nään.
Sinä saavuthan, kun aika on,
niin uudelleen sä kaiken saat,
mä leikistämme silloin totta teen.

Ihmeellistä, muksu ulkoistettu hetkeksi ulkoilemaan naapuriperheen kanssa. Hetki omaa aikaa. Ajattelin lähteä kaupassa käymään ja ostaa piparintekoaineet.

Kun aika on -kappale on sydäntäriipivä. Nino Rotan sävellys elokuvaan La strada. Kuunnelkaa kappale Pentti Hietasen laulamana, jos jostain löydätte. Laulu ikävästä ja kaipauksesta, lupauksesta olla taas yhdessä kun aika on.
Löytyy you tubesta.
Itku tulee väkisinkin.

No vittuko miehille tehdään niin hienoja talvikenkiä, mutta parhaalla tahdonvoimallanikaan mun jalka ei oo kokoa 42-45.

Pitäköön tunkkinsa ja kenkänsä saatana :mad: :mad:
Mitä oon kattonu niin naisille tehdään nykyään ihan samanlaisia, mikä mua taas ketuttaa!

Tuossa on just lajitelma sellasia kenkiä joita ei Lispetin jalassa ikänä näe!!!

Vähintäänkin pitää olla jotakin tyttöväriä tai vartta, esim tälläset.:D

• Tykkää
Reactions: IhQ
Kun aika on -kappale on sydäntäriipivä. Nino Rotan sävellys elokuvaan La strada. Kuunnelkaa kappale Pentti Hietasen laulamana, jos jostain löydätte. Laulu ikävästä ja kaipauksesta, lupauksesta olla taas yhdessä kun aika on.

Kaikki NR on jokseenkin hyvää.

Mutta jos tästä elokuvasävellys elinaikanani paranee, niin olen kuollut.

[video=youtube;yAr5CX0P8zM]http://www.youtube.com/watch?v=yAr5CX0P8zM[/video]

Lispetti, noi vikat kengät listassas on aikas söpöt :)
Tässä toiset toooosi söpöset.

Tänä vuonna ei tarttenu lähteä talvikenkäostoksille kun löysin viimevuonna
sellaiset himppasen alle polveen ulottuvat karvasaappaat. Voi ristus että on onkin söpöset!
Ne on jotkut merrelit tms.
Ne on ihan täyttä karvaa ulkopuolelta, vähän nahkaa näkyy kengän kärjestä. Niissä on ristinyöritys nahkaisilla remmeillä. Ihan hiton hyvät jalassa ja pitoa riittää!
Parhaat talvikengät mitä ikänä ollu, niin on lämpimät että pärjää vaikka kuinka kylmässä, eikä tartte tuplasukkaa.

En löytänyt ihan vastaavia (sitä karvaa on niin että vaan varpaiden osalta näkyy kenkä) mutta tähän tyyliin:

Jokohan tästä joutais lähteä tsekkailee Ikean hoodit.

Viettäkäähän murmelit kiva päivä.:kiss:

Mä teippasin eilen mun stigaan kiinni taskulampun, oli melko bling.:ashamed:
Oih, siitähän tuli ihan Lispetin näköinenkin vehje :kiss:

Ihme ettei ole muuten meijen vellokset moista hoksanneet...vielä :D. Sitä muuten tiiäkään jos kohta mennä viuhtovat led- valojen kanssa, kun ovat omiin projekteihinsa hankkineet semmosta tarrallista valonauhaa.... Oishan se päheetä *tohkeissaan simmut tuikkien*!

On muuten ekat liukkarimäet otettu, ja oliko vähän hauskaa :D! Hittolainen, ihan kakarana menin omieni kanssa käkättäen ja räkättäen, jotta vaatteethan siinä meni jo märkäseksi ja uutta vaatekertaa jouduin päälle loihtimaan kylällemenokertaa varten.

Sielläpä sainkin rinta rottingilla olla - ylpeys ja äidin rakkaus se vain roihahti liekkeihin jälleen jälkikasvua ihastellessa, kun niin asiallisena ja omistautuvana tuo yksi ihana oli edustamassa :heart:

Mitenkä ne niin nopeesti kehtaavat kasvaa :snotty:...isoja jo ovat kaikki...

Ja mie ite oon niin nuori ja simpsakka, että ei tunnut vuosien vierimiset missään :D

Morjensta vaan :wave: - pistän suun makiaksi eli hörppään kahvia ja sorrun kaupalliseen suuseksiin :p

Rohkenen epäillä ettei kellään ole niin huomaavaista ja huolehtivaa ukkokultaa kuin mulla. Oli hirmu pahoillaan että hänen on ihan pakko lähtee jonnekin studiolle nauhoittamaan biisejä, sitä ei voi perua. Totesin että ei mulla tässä hätää ole, senku meet.

Nyt hän soitti, että studion lähellä on kylpylä, mulle on varattu sieltä huone ja hän tulee mieluummin mun seuraksi kuin juo kaljaa ja saunoo karvaisten muusikonrenttujen kanssa.

Rohkenen epäillä ettei kellään ole niin huomaavaista ja huolehtivaa ukkokultaa kuin mulla. Oli hirmu pahoillaan että hänen on ihan pakko lähtee jonnekin studiolle nauhoittamaan biisejä, sitä ei voi perua. Totesin että ei mulla tässä hätää ole, senku meet.

Nyt hän soitti, että studion lähellä on kylpylä, mulle on varattu sieltä huone ja hän tulee mieluummin mun seuraksi kuin juo kaljaa ja saunoo karvaisten muusikonrenttujen kanssa.
:heart:

Hieno mies.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä