Minus miehellä on noin 20 takkia ja aina kun hälle katsellaan vaatteita, on mies sitä mieltä et jos uus takki! En jummarra...mää oon vissiin nainen kun mulla on aivan älyttömästi kenkiä
Minus miehellä on noin 20 takkia ja aina kun hälle katsellaan vaatteita, on mies sitä mieltä et jos uus takki! En jummarra...mää oon vissiin nainen kun mulla on aivan älyttömästi kenkiä
ompa nuita takkejaki mulleki siunaantunu vino pinoMinus miehellä on noin 20 takkia ja aina kun hälle katsellaan vaatteita, on mies sitä mieltä et jos uus takki! En jummarra...
Kuinkas olen ollut pitkään siinä käsityksessä, et Tinkuliinilla olis ruokavamma?grillilihaa
Tommonen olis jo hemmotteluhetki miulle, jos sais juoda rauhassa kupin (tai saavin) kahvia ja ihan syventyä lukemaan jotain. Vaikka ees lehteä.Kahvia ja hyvä lehti. Mitä tässä muuta kaipaa.
Tommonen olis jo hemmotteluhetki miulle, jos sais juoda rauhassa kupin (tai saavin) kahvia ja ihan syventyä lukemaan jotain. Vaikka ees lehteä.
Mä teippasin eilen mun stigaan kiinni taskulampun, oli melko bling.:ashamed:
Koeta saada aikaa siihen. Mulla taas ei olekaan muuta kuin aikaa. :kiss:Tommonen olis jo hemmotteluhetki miulle, jos sais juoda rauhassa kupin (tai saavin) kahvia ja ihan syventyä lukemaan jotain. Vaikka ees lehteä.
Niin, kyllä se on minun oma!!mun stiigaan
Niih. Kesällä oli hyvä kun sai mennä partsille ihan omaan rauhaan hetkeks oleilemaan..nyt siel on vähän turhan vilposa ihan vaan huvikseen istuskeluun.no mikä sua pidättelee? lapset ulos tai lastenohjelmia kahtomaan ja ukko tietsikalle
saat olla pari tiimaa ihan omikseen
Pitäs yrittää joskus.Koeta saada aikaa siihen. Mulla taas ei olekaan muuta kuin aikaa. :kiss:
Lapset ulos, heti!!Tommonen olis jo hemmotteluhetki miulle, jos sais juoda rauhassa kupin (tai saavin) kahvia ja ihan syventyä lukemaan jotain. Vaikka ees lehteä.
Täällä toinen joka ei seuraa.:wave:Aattelin että alan seuraamaan Instagramia ja/tai Twitteriä ku joka paikassa, esim.joissain blogeissa joita seuraan joskus, mut eihän noista saa mitään selvää. Onks miulla liian pieni ruutu kännyssä vai oonko muuten tyhmä?
Oon niiin pudonnu kelkasta aika lähes kaiken nykyelämän suhteen. Ihan kalkkis ja tylsimyskin.
Kyllä kyllä.Olisinpa mies.
No vittuko miehille tehdään niin hienoja talvikenkiä, mutta parhaalla tahdonvoimallanikaan mun jalka ei oo kokoa 42-45.Kyllä kyllä.
Mieki voisin olla viikon verran sellanen törkeen komea mies. Kaataisin mammaa ku heinää.
Miks sää tahtoisit olla mies?