The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lispetti harmaana
Bitch :hug:
Sinne mennään perässä, kun aika on.

Kylmis, on muuten hieno tuo Simolan kappale! Veet roiskuu silmistä kun kuuntelee tällaisessa tilanteessa.

Meidät kutsuttiin tänään liiviläisten hibbaloihin rillipileisiin:O, siellä olis isosti härkää, mutta eipäs mennäkään lälläsplää!
Me meinataan mennä iltapävällä Ikeaan ja illalla kahtotaan lehva.

Mä en kyllä käsitä itseäni yhtään. Oonkohan mä liian kiinni noissa lapsukaisissa jotenkin. Mulle tulee vieläkin heitä ikävä kun ovat poissa kotoa. Etenkin jos ei oo just jotakin tähdellistä ajateltavaa. Joka kerta kun kävelee tyhjien huoneiden ohi niin vetää haikeeks.
Onhan tää huomattavasti helpottanu vuosien saatossa. Silloin ennen se oli tyyliin huutoitkua kun mummilasta ajeltiin kotia päin. En tiä, jospa muillakin on vähän näin, mutta osaavat peitellä.

Tommonen olis jo hemmotteluhetki miulle, jos sais juoda rauhassa kupin (tai saavin) kahvia ja ihan syventyä lukemaan jotain. Vaikka ees lehteä.
Lapset ulos, heti!!
Pistät oven lukkoon että loppuu ravaaminen.:D
Kun ovat pissineet just ennen ulosmenoa niin ei sieltä ihan heti oo asiaa sisälle.
Lumilapiot ja kolat käteen vaan. Hyvin jaksavat olla?

• Tykkää
Reactions: Bon-Bon
Mutta on se vaan jännä kun mikään ei ole hyvä:
Kun lapset mesoaa vieressä niin toivoo omaa aikaa, ja kun he ovat muualla niin heitä on suunnaton ikävä.
On ne vaan melkosia vilperttejä!:heart:

IhQ
Aattelin että alan seuraamaan Instagramia ja/tai Twitteriä ku joka paikassa, esim.joissain blogeissa joita seuraan joskus, mut eihän noista saa mitään selvää. Onks miulla liian pieni ruutu kännyssä vai oonko muuten tyhmä?
Oon niiin pudonnu kelkasta aika lähes kaiken nykyelämän suhteen. Ihan kalkkis ja tylsimyskin.

Aattelin että alan seuraamaan Instagramia ja/tai Twitteriä ku joka paikassa, esim.joissain blogeissa joita seuraan joskus, mut eihän noista saa mitään selvää. Onks miulla liian pieni ruutu kännyssä vai oonko muuten tyhmä?
Oon niiin pudonnu kelkasta aika lähes kaiken nykyelämän suhteen. Ihan kalkkis ja tylsimyskin.
Täällä toinen joka ei seuraa.:wave:
Enkä osaa ees hävetä.:D

Ihmeellistä, muksu ulkoistettu hetkeksi ulkoilemaan naapuriperheen kanssa. Hetki omaa aikaa. Ajattelin lähteä kaupassa käymään ja ostaa piparintekoaineet.

Kun aika on -kappale on sydäntäriipivä. Nino Rotan sävellys elokuvaan La strada. Kuunnelkaa kappale Pentti Hietasen laulamana, jos jostain löydätte. Laulu ikävästä ja kaipauksesta, lupauksesta olla taas yhdessä kun aika on.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä