The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Rohkenen epäillä ettei kellään ole niin huomaavaista ja huolehtivaa ukkokultaa kuin mulla. Oli hirmu pahoillaan että hänen on ihan pakko lähtee jonnekin studiolle nauhoittamaan biisejä, sitä ei voi perua. Totesin että ei mulla tässä hätää ole, senku meet.

Nyt hän soitti, että studion lähellä on kylpylä, mulle on varattu sieltä huone ja hän tulee mieluummin mun seuraksi kuin juo kaljaa ja saunoo karvaisten muusikonrenttujen kanssa.
Mun eksukkokulta olis korkeintaan menny ite kylpylään ja juonu siellä kaljaa ja tyhjentäny baarikaapin.

Ei tuolla ulkona kyllä viihdy yhtään kauempaa kuin on pakko.En lähtenyt veljelle,törmäsin tuttuun ja jäin suustani kiinni ja yhdessä jäätiin kiertelee kauppoja.

Työkaveri kyseli tänää et miten sain asiani hoidettua pomon kanssa ja kun kerroin ja lisäsin etten jaksa enää niin sanoi että oli kuullut myös muita juttuja et on kohdeltu huonosti(kyllä se yleisesti tiedetään mutta nyt oli joku uusi episodi tullut taas joten siksi kysyi myös miten mulla meni) ja sanoi et nyt tarvii varmaan ottaa yhetyttä ylempiin tahoihin kun pomon käytös on asiatonta. Saa nähdä kuka ottaa asiakseen,mä olen ihan liian herkkä olemaan mikään sellanen joka ottaa ohjat käteen.

Huoh kun näin kassalla söpön pojan tai kai se mies oli,toivottavasti ainakin etten kuolannut jonkun teinin perään:D Pitkä ku mikä ja sellanen tukka mihin olis hyvä sormensa upottaa:rolleyes: Ostoksista päätellen osti vain yhdelle tai sitten ne oli vaan jotain eväitä töihin. Eikös kaikki joilla on vaan kori ole sinkkuja :D

Huoh kun näin kassalla söpön pojan tai kai se mies oli,toivottavasti ainakin etten kuolannut jonkun teinin perään:D Pitkä ku mikä ja sellanen tukka mihin olis hyvä sormensa upottaa:rolleyes: Ostoksista päätellen osti vain yhdelle tai sitten ne oli vaan jotain eväitä töihin. Eikös kaikki joilla on vaan kori ole sinkkuja :D
Mulla on aina kori. Olin sinkku tai en.

just tajusin että mistä mä muuten enää tiedän mitä kirpalla on mennyt kun ne on niitä viivakoodeja ,ei saa enää niitä lappuja itelleen eikä meillä ainakaan ole sitä mitä ihQlla et voi seurata jostain netistä. Enhän mä muista mitä kaikkea sinne olen kuskannut!

Viimeksi muokattu:
IhQ
Rohkenen epäillä ettei kellään ole niin huomaavaista ja huolehtivaa ukkokultaa kuin mulla. Oli hirmu pahoillaan että hänen on ihan pakko lähtee jonnekin studiolle nauhoittamaan biisejä, sitä ei voi perua. Totesin että ei mulla tässä hätää ole, senku meet.

Nyt hän soitti, että studion lähellä on kylpylä, mulle on varattu sieltä huone ja hän tulee mieluummin mun seuraksi kuin juo kaljaa ja saunoo karvaisten muusikonrenttujen kanssa.
Aww..:)

:wave:
Nyt on tältä päivää muuttojutut tehtynä, konees kyl yks matto pyörimäs. Ajattelin nyt ottaa vain lunkisti loppu päivän :)
Käytiin pikku-ukon kans kaupas käpsytellen ja kun tultiin sielt kotiin meiät ohitti yks auto ja oli kääntymäs hienosti luisus niin päästi suoraan ojahan, naurettiin pikku-ukon kanssa ja siinä samassa me molemmat oltiin kumos. Maattiin hetki maassa nauramassa, oli jokseenkin koominen tilanne ja todettihin vain, että liukasta on :D

...taustahörhö ilmottautuu :D

Terveishet torphan keittiösthä :p...pistin tulemaan anopintekeleen kaakkua ja pitäähän sitä nyt tarkistaa, että likööri on suunmakuista ja siten myös lorautuksiensa arvoista :rolleyes:

Että ehheh-he vaan ja apuva - soon hyvästi selevä päevä :D
...no mun tapauksessa siinä ei kyllä paljookaan eroa huomaa :snotty: :D

Napsuu suu, villinä veikkaan että anopintekelekin muikeena herkuttelee jahka tuon tuosta valmiiksi saatan.

Onhan se kai niinkin mutta olis se kiva kun olis ihan fyysisesti seuraa läsnä.
Kyllähän mä sen tajuun :hug:...ja tiedän, mitä se ihmisen ikävä on.

Sun ois pitäny kysy siltä kassajonomieheltä, että "...kuule, kun mun siideri ei tykkää, että sitä nautiskellaan vaikkakin kauniissa seurassa mutta soolona, niin - voisitkohan sä hiukan jeesata tuossa sooloiluosaston muuttamisessa?.."...ja perään villiä kauriinsilmäräpsytystä :rolleyes:

Voi jeeeeeee!!!!
Megalomaanisen metkat pulkkamäkeilyt :D
Naapurin ukko katto ihmeissään kun Inanna 28wee laski vuoroin liukurin, vuoroin hottiksen pinkin pulkan kanssa mäkeä keskenään alas :D
Likka kun jäi hiekkalaatikolle kaivaan aarteita (lumen alle unohtuneita leluja) esiin..

Nyt on vaatekerta kovinkin märkä, ihan seksintappajista läpi asti.
Sauna siis tänäänkin ja iltamat vietetään jättimäisen irtokarkkipussin ja leffan kera :p

Huomiseksi lupasin likalle kaivaa sukset, saas nähä kuinka ensi kokeilu niitten kanssa menee...

• Tykkää
Reactions: Bitch
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30452149:
Mitäköhän sitä keksis tänään... :) Kamala ikävä on mun rakasta :heart: Olisikin nyt auto, niin lähtisin nuoden kahden kanssa hänen luokseen.

... Ja etten vallan unohda... oli hän tykänny kuvasta :rolleyes:
awwwwww :heart:

veres rakkaus...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä