...mutta sitäkin vaatimattomia piisaatosiaan, nyt kun arieliki on poissa niin ei taida ihania olla montaakaan jäljellä
Voi teijen möllien kanssa :kiss:
...mutta sitäkin vaatimattomia piisaatosiaan, nyt kun arieliki on poissa niin ei taida ihania olla montaakaan jäljellä
veikkaan ettei taida noi petipuuhat pysähtyä peiton korjaamiseen...vai että oikein miestenpäiväkin, ja kansainvälinen sellainen
Hmmmm...mitähän sitä keksis sitten näin äkkisiltään ...
Saa varmaan riittää se, että ruokin ja juotan ja saunotan ja .....laitan peittoa paremmin
Terjens terjens, täällä taas :wave:
Seuraava kysymys lienee mihin koko ukkoa työ edes tarvitsette :vampire:.Oikeestaan oon jo siinä pisteessä etten jaksa enää ees vaivautua sanomaan mitään. Olkoot urpo jos kerran haluaa.
On se sanonu että mihin myö hänen kyyditsemisiään yms. tarvitaan, miullakin on nyt kortti että voin lasten kanssa tulla ja mennä...(ilman että pitäis häntä häiritä..siltä se miusta kuulostaa)
Tweet ei ole uusi tunnistin hänet.Mut eiks meillä oo uutena vahvistuksena poika, 9mm ja tweet.
veikkaan ettei taida noi petipuuhat pysähtyä peiton korjaamiseen
...meinasin muuten kirjottaa ihana samoilla sanoilla :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30443360:Seuraava kysymys lienee mihin koko ukkoa työ edes tarvitsette :vampire:.
Mulla myös omat hajatelmani hänestäTweet ei ole uusi tunnistin hänet.
Ilman muuta! Tänään taitaa olla sitten urakalla hemmottelua ilmassaPitäisköhän mun kehottaa tsadilaishemmoa saapumaan illalla nälkäisenä, jos jonkunsorttisen iltapalan kyhäisin sille. Jos kerta joku miestenpäiväkin on.
EhdottomastiPitäisköhän mun kehottaa tsadilaishemmoa saapumaan illalla nälkäisenä, jos jonkunsorttisen iltapalan kyhäisin sille. Jos kerta joku miestenpäiväkin on.
: / surulliselta kuulostaa tuommonen meno. Vaan Ihkulle :hug:....meinasin muuten kirjottaa ihana samoilla sanoilla :O
: / - aika pahasti muuten Ihkusen mies heitti...että ei todellakaan ole minkään valtakunnan panostamisesta mihinkään yhteiseloon...
Poikkeus vahvistaa säännönAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30443382:Vaan mie rikon nyt exän inhottavuus kaavaa ja totean, ettei niin kamala tyyppi tuo exä ole. Meillä kyllä muistetaan toisiamme juhlapäivinä. Muistaakseni viime äitienpäivänä soitti heti aamusta ja toivotti hyvää äitienpäivää. Myöhemmin sain kivan pikku paketinkin. Muutenkin tiiän, että jos miulla olisi joku hätä niin auttavan käden ojentaisi. Ei ihan pöllö tyyppi loppupeleissä ole .
Te ootte kyllä ihan mahottomia Ehkä sitä vois pari pusua vaihtaa, jos hyvä tuuri käy.Ilman muuta! Tänään taitaa olla sitten urakalla hemmottelua ilmassa
Pari pusuaTe ootte kyllä ihan mahottomia Ehkä sitä vois pari pusua vaihtaa, jos hyvä tuuri käy.
Ainakin Pari ! Awwww....:heart:...se on niin tuitui- menoa siellä! Ihunaa!Te ootte kyllä ihan mahottomia Ehkä sitä vois pari pusua vaihtaa, jos hyvä tuuri käy.
:hug:Noista (tietokone)pelimiehistä vielä,
mua ei itteeni niin haittaa, pelas jo sillon kun seukattiin keposasti vaan ja tiesin sen ja selitti kuin on ennen pelannut ihan ns. Ammatikseen (sai sponsorirahaa).
Tiesin tavallaan mihin soppaan käteni laitoin.
Mutta, kun nuo ihanat pienet tytön tylleröt maailmaan tupsahti, niin aikuisen järjellä sitä ajatteli että prioriteetit ois hiukkasen erilaiset.
Koska mun sydämelle tekee niin pirun pahaa,
Kun isompi likka menee isälleen suu vaahdossa selittämään mitä kaikkee on tehty, ja mitä hän just keksi ja mitä hän iskälle piirsi. Ja toinen ei kuule, ei kuuntele tai komentaa pois kun on "joku mähinä kesken".
Ja oikeasti, tuo tyttö ei sellasta itke, mutta se on sata kertaa pahempaa kun hän talsii syvässä hiljasuudessa omaan huoneeseen eikä vastaa mitään kun koittaa kysyä mikä on.
Joka kerta kun näin käy,
tekis oikeasti mieli täräyttää jollain kättä pidemmällä niin että humahtaa.
Mut se siitä.
En avaudu enempää kun alkaa vaan kuuppaa kiristää.
Mun sydän särkyy kans välillä ton pojan puolesta. Se tuli yks yö viereen nukkumaan ja alkoi unissaan itkehän, ja herätellessä kysyin näkikö pahaa unta. Mutta ei, kun oli isiä ikävä.Noista (tietokone)pelimiehistä vielä,
mua ei itteeni niin haittaa, pelas jo sillon kun seukattiin keposasti vaan ja tiesin sen ja selitti kuin on ennen pelannut ihan ns. Ammatikseen (sai sponsorirahaa).
Tiesin tavallaan mihin soppaan käteni laitoin.
Mutta, kun nuo ihanat pienet tytön tylleröt maailmaan tupsahti, niin aikuisen järjellä sitä ajatteli että prioriteetit ois hiukkasen erilaiset.
Koska mun sydämelle tekee niin pirun pahaa,
Kun isompi likka menee isälleen suu vaahdossa selittämään mitä kaikkee on tehty, ja mitä hän just keksi ja mitä hän iskälle piirsi. Ja toinen ei kuule, ei kuuntele tai komentaa pois kun on "joku mähinä kesken".
Ja oikeasti, tuo tyttö ei sellasta itke, mutta se on sata kertaa pahempaa kun hän talsii syvässä hiljasuudessa omaan huoneeseen eikä vastaa mitään kun koittaa kysyä mikä on.
Joka kerta kun näin käy,
tekis oikeasti mieli täräyttää jollain kättä pidemmällä niin että humahtaa.
Mut se siitä.
En avaudu enempää kun alkaa vaan kuuppaa kiristää.