The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...vaan ällösöllös kuulkaas - nyt laittakaa kaikki karvaiset kätösenne ja kouranne ja lapionne ristiin ja solmuun ja toivokaa ettei tähän torppaan tullut tuota taudeista kamalampaa



Meijen esikoinen valittelee huonoa oloa ja on tässä juossut kuninkaanhuoneessa melkoisen useasti :snotty:

Ja kuulemma jengiä on pois koulustakin.

Voi vellit.
 
Oikeestaan oon jo siinä pisteessä etten jaksa enää ees vaivautua sanomaan mitään. Olkoot urpo jos kerran haluaa.
On se sanonu että mihin myö hänen kyyditsemisiään yms. tarvitaan, miullakin on nyt kortti että voin lasten kanssa tulla ja mennä...(ilman että pitäis häntä häiritä..siltä se miusta kuulostaa)
Seuraava kysymys lienee mihin koko ukkoa työ edes tarvitsette :vampire:.
 
veikkaan ettei taida noi petipuuhat pysähtyä peiton korjaamiseen
:D

Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, niin kohta tässä kun kotiutuu, niin jumalattoman älämölön siivittämänä kun nuo kolme ensteks mainittua saan laitettua, niin - sitten tulee nukku- ukkeli ja aika nopeasti paikalle.

Mutta huomisesta päivästä en sitten puhu mitn...voipi olla että jo aamuherätys saattaa olla kaikkea muuta kuin meikäläisen perinteistä :rolleyes:....paitti että pörrönä sitä herää yhtäkaikki :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30443360:
Seuraava kysymys lienee mihin koko ukkoa työ edes tarvitsette :vampire:.
...meinasin muuten kirjottaa ihana samoilla sanoilla :O

: / - aika pahasti muuten Ihkusen mies heitti...että ei todellakaan ole minkään valtakunnan panostamisesta mihinkään yhteiseloon...
 
Vaan mie rikon nyt exän inhottavuus kaavaa ja totean, ettei niin kamala tyyppi tuo exä ole. Meillä kyllä muistetaan toisiamme juhlapäivinä. Muistaakseni viime äitienpäivänä soitti heti aamusta ja toivotti hyvää äitienpäivää. Myöhemmin sain kivan pikku paketinkin. Muutenkin tiiän, että jos miulla olisi joku hätä niin auttavan käden ojentaisi. Ei ihan pöllö tyyppi loppupeleissä ole :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30443382:
Vaan mie rikon nyt exän inhottavuus kaavaa ja totean, ettei niin kamala tyyppi tuo exä ole. Meillä kyllä muistetaan toisiamme juhlapäivinä. Muistaakseni viime äitienpäivänä soitti heti aamusta ja toivotti hyvää äitienpäivää. Myöhemmin sain kivan pikku paketinkin. Muutenkin tiiän, että jos miulla olisi joku hätä niin auttavan käden ojentaisi. Ei ihan pöllö tyyppi loppupeleissä ole :D.
Poikkeus vahvistaa säännön :)

Toisaalta - jos meinaa exänä olla sun kanssa välilöisissä, niin tuossa ei kauheesti vaihtoehtoja ole tarjolla....jollei meinaa loppuelämäänsä loiskia menemään jonain limanuljaskana, ulkoisestikin :vampire:

:D
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Noista (tietokone)pelimiehistä vielä,
mua ei itteeni niin haittaa, pelas jo sillon kun seukattiin keposasti vaan ja tiesin sen ja selitti kuin on ennen pelannut ihan ns. Ammatikseen (sai sponsorirahaa).
Tiesin tavallaan mihin soppaan käteni laitoin.

Mutta, kun nuo ihanat pienet tytön tylleröt maailmaan tupsahti, niin aikuisen järjellä sitä ajatteli että prioriteetit ois hiukkasen erilaiset.

Koska mun sydämelle tekee niin pirun pahaa,
Kun isompi likka menee isälleen suu vaahdossa selittämään mitä kaikkee on tehty, ja mitä hän just keksi ja mitä hän iskälle piirsi. Ja toinen ei kuule, ei kuuntele tai komentaa pois kun on "joku mähinä kesken".
Ja oikeasti, tuo tyttö ei sellasta itke, mutta se on sata kertaa pahempaa kun hän talsii syvässä hiljasuudessa omaan huoneeseen eikä vastaa mitään kun koittaa kysyä mikä on.
Joka kerta kun näin käy,
tekis oikeasti mieli täräyttää jollain kättä pidemmällä niin että humahtaa.

Mut se siitä.
En avaudu enempää kun alkaa vaan kuuppaa kiristää.
 
Noista (tietokone)pelimiehistä vielä,
mua ei itteeni niin haittaa, pelas jo sillon kun seukattiin keposasti vaan ja tiesin sen ja selitti kuin on ennen pelannut ihan ns. Ammatikseen (sai sponsorirahaa).
Tiesin tavallaan mihin soppaan käteni laitoin.

Mutta, kun nuo ihanat pienet tytön tylleröt maailmaan tupsahti, niin aikuisen järjellä sitä ajatteli että prioriteetit ois hiukkasen erilaiset.

Koska mun sydämelle tekee niin pirun pahaa,
Kun isompi likka menee isälleen suu vaahdossa selittämään mitä kaikkee on tehty, ja mitä hän just keksi ja mitä hän iskälle piirsi. Ja toinen ei kuule, ei kuuntele tai komentaa pois kun on "joku mähinä kesken".
Ja oikeasti, tuo tyttö ei sellasta itke, mutta se on sata kertaa pahempaa kun hän talsii syvässä hiljasuudessa omaan huoneeseen eikä vastaa mitään kun koittaa kysyä mikä on.
Joka kerta kun näin käy,
tekis oikeasti mieli täräyttää jollain kättä pidemmällä niin että humahtaa.

Mut se siitä.
En avaudu enempää kun alkaa vaan kuuppaa kiristää.
:hug:

Lapset ovat viisaita. Pienetkin. Kyllä he vaan hoksaavat tilanteen - ja oman asemansa siinä. Voimia sinulle, sinä siinä välitilassa olet kaiken keskellä.
 
Noista (tietokone)pelimiehistä vielä,
mua ei itteeni niin haittaa, pelas jo sillon kun seukattiin keposasti vaan ja tiesin sen ja selitti kuin on ennen pelannut ihan ns. Ammatikseen (sai sponsorirahaa).
Tiesin tavallaan mihin soppaan käteni laitoin.

Mutta, kun nuo ihanat pienet tytön tylleröt maailmaan tupsahti, niin aikuisen järjellä sitä ajatteli että prioriteetit ois hiukkasen erilaiset.

Koska mun sydämelle tekee niin pirun pahaa,
Kun isompi likka menee isälleen suu vaahdossa selittämään mitä kaikkee on tehty, ja mitä hän just keksi ja mitä hän iskälle piirsi. Ja toinen ei kuule, ei kuuntele tai komentaa pois kun on "joku mähinä kesken".
Ja oikeasti, tuo tyttö ei sellasta itke, mutta se on sata kertaa pahempaa kun hän talsii syvässä hiljasuudessa omaan huoneeseen eikä vastaa mitään kun koittaa kysyä mikä on.
Joka kerta kun näin käy,
tekis oikeasti mieli täräyttää jollain kättä pidemmällä niin että humahtaa.

Mut se siitä.
En avaudu enempää kun alkaa vaan kuuppaa kiristää.
Mun sydän särkyy kans välillä ton pojan puolesta. Se tuli yks yö viereen nukkumaan ja alkoi unissaan itkehän, ja herätellessä kysyin näkikö pahaa unta. Mutta ei, kun oli isiä ikävä.
Mainitsin isälleen asiasta yks päivä puhelimessa eikä se oikein sanonut muuta kuin että voi harmi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä