The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..vaan annas olla - pihalla murahti ja meillä alkoi perinteinen vastaanottokomitean härdelliviritelmät :D

Eli - mä poistun tästä mukaan häröilemään ja muutaman sanan johonkin kohtaan vaihtamaan ja puristeltavaksi ja pussailtavaksi....eli taustahörhöilyä siis :D
 
IhQ
Mutta, kun nuo ihanat pienet tytön tylleröt maailmaan tupsahti, niin aikuisen järjellä sitä ajatteli että prioriteetit ois hiukkasen erilaiset.

Koska mun sydämelle tekee niin pirun pahaa,
Kun isompi likka menee isälleen suu vaahdossa selittämään mitä kaikkee on tehty, ja mitä hän just keksi ja mitä hän iskälle piirsi. Ja toinen ei kuule, ei kuuntele tai komentaa pois kun on "joku mähinä kesken".
Ja oikeasti, tuo tyttö ei sellasta itke, mutta se on sata kertaa pahempaa kun hän talsii syvässä hiljasuudessa omaan huoneeseen eikä vastaa mitään kun koittaa kysyä mikä on.
Joka kerta kun näin käy,
tekis oikeasti mieli täräyttää jollain kättä pidemmällä niin että humahtaa.

Mut se siitä.
En avaudu enempää kun alkaa vaan kuuppaa kiristää.
Kuulostaa tutulta : / :hug:

Ei se miusta oo oikein että aikuiselle pitää sanoa erikseen että voisitko nyt sekunnin kuunnella kun lapsellas on sulle asiaa.
Minuu saa ohittaa miten haluaa mut muistais ees noi ipanat huomioida.

Sitten kun tuo ei ees tajua, kun sanon että voisit tehdä jotain tyttöjen kans..sanoo että vastahan mie yks päivä kävin kattomassa esim. mitä ne leikkii huoneessaan tms. ohimennessään saattanu pysähtyä.
Saattaa se nuorempaa kouluun ja käy vastassa, jos sattuu sopivassa vuorossa olemaan. Mut ei se oikeen riitä miusta.

Mutta joo, aiheenvaihto sopii miullekin..sori ku vielä jankkaan tästä.:ashamed:
 
Kuulostaa tutulta : / :hug:

Ei se miusta oo oikein että aikuiselle pitää sanoa erikseen että voisitko nyt sekunnin kuunnella kun lapsellas on sulle asiaa.
Minuu saa ohittaa miten haluaa mut muistais ees noi ipanat huomioida.

Sitten kun tuo ei ees tajua, kun sanon että voisit tehdä jotain tyttöjen kans..sanoo että vastahan mie yks päivä kävin kattomassa esim. mitä ne leikkii huoneessaan tms. ohimennessään saattanu pysähtyä.
Saattaa se nuorempaa kouluun ja käy vastassa, jos sattuu sopivassa vuorossa olemaan. Mut ei se oikeen riitä miusta.

Mutta joo, aiheenvaihto sopii miullekin..sori ku vielä jankkaan tästä.:ashamed:
:O

Kuuleppas nyt nainen. Ei parisuhteessa saa ketään ohittaa |O.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Miksi on niin vaikee hyväksyä omia päätöksiä,tein yhden päätöksen ja tiedän että näin sen pitää mennä mutta silti tuntuu kurjalta.Mietin asiaa kauan ja tein päätökseni mutta nyt teksi mieli perua koko päätös.
 
...jukupätkät sentään, mä olen unohtanut aivan tyystinkokonaan että muutaman päivän päästä ois anopintekeleen juhlapäivää

Mitä ihmettä sitä sitten hankkis? Kukkapuskaa nyt ainakin mutta entäs sitten?


...ja se on oikeestaan se ja sama, koska siitä kukkapuskastakin tulee perinteiset saarnaamiset siitä, kuinka hän ei tartte mitään eikä häneen saa tuhlata rahoja ja mitä ihmettä te nuoret - :O :D - menette hassaamaan tollein jajajajaja :D

Tykkäisköhän kyttyrää jos vaikka kukkien lisäksi leipoisin kakkusen? Vaikka jonkun liköörillä maustetun :rolleyes: :p....
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja HopeaToffee
:hug:

Joskus se hyvä päätös syntyy ja tulee melkoisen kipuilemisen kautta. Jos tiedät, että päätös itsessään on kohti hyvää ja parempaa, niin - pysy siinä eli voimia.
No sehän se..kun luulin että se olis oikee päätös mutta nyt en enää ole ollenkaan varma.Eikä se ollut yhen hetken päätös vaan pitkän harkinnan tlos. Samaan aikaan oon helpottunut mutta myös olo tuntuu kurjalta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä