tuolta katsoo hän:
teillähän näitä riittäää...on steikki ja suihinottopäivä,isänpäivä,miestenpäivä... ja miehiäkö ei ikinä muka muisteta?eiks steik &bj päivä ole vasta maaliskuussa?
teillähän näitä riittäää...on steikki ja suihinottopäivä,isänpäivä,miestenpäivä... ja miehiäkö ei ikinä muka muisteta?
Naistenpäivän ymmärrän mutta en miestenpäivää. Miehillä muutenkin on asiat yleisesti paremmin kuin naisilla.
no se on oma moka jos niitä ei tule vietettyä.no ohan nuita päiviä saatu allakka pullolleen mutta eipä niitä taida juur monikaan viettää
Kyllä mun mielestä miehilläkin pitää olla oma päivä...ne jotka ei ole koskaan esim isejä niin tälläisenäpäivänä voi sitten muuten muistaa kun eivät voi viettää isänpäivää.Naistenpäivän ymmärrän mutta en miestenpäivää. Miehillä muutenkin on asiat yleisesti paremmin kuin naisilla.
no kaikki muukin on aina miesten vika, mitäpä tuota peittelemäänno se on oma moka jos niitä ei tule vietettyä.
jaa...no minä nyt halusin vaan ihan vilpittömästi toivotella tätä päivää kaikille ketjun miehille.no kaikki muukin on aina miesten vika, mitäpä tuota peittelemään
kas kun sää ootkin niin awwwww :heart:jaa...no minä nyt halusin vaan ihan vilpittömästi toivotella tätä päivää kaikille ketjun miehille.
Lapsi muisti mua kun oli pieni. Ei muista enää teininä. Kukaan muu ei ole koskaan muistanut äitienpäivänä. Ei oo taidettu muistaa naistenpäivänäkään. Mä muistin aina lapsen isää.jos omalle kohalle mietin niin mulla ei omia lapsia taida ikinä tulla niin oishan se kiva kun naistenpäivänä sit vaikka sais jonkun kukkapuskan tai jotain kun ei äitienpäivää saa viettää.
Mua ei oikein naisten- ja äitienpäivät innosta. Ekana äitienpäivänäni rakas eksmieheni teki oharit äitienpäivälounaalta, kun oli niin kova darra että se vaati tasoittavaa. Tuli illalla kotiin viinanhajuisena ja "ajatteli", että lepyn tekokukalla ja teepaketilla. Ei oo sen jälkeen vietetty äitien-, ei varsinkaan isänpäiviä.Lapsi muisti mua kun oli pieni. Ei muista enää teininä. Kukaan muu ei ole koskaan muistanut äitienpäivänä. Ei oo taidettu muistaa naistenpäivänäkään. Mä muistin aina lapsen isää.
vaan nytpä se menee tarhaan ja siellä ruukataan askarrellapaskerrellaMua ei oikein naisten- ja äitienpäivät innosta. Ekana äitienpäivänäni rakas eksmieheni teki oharit äitienpäivälounaalta, kun oli niin kova darra että se vaati tasoittavaa. Tuli illalla kotiin viinanhajuisena ja "ajatteli", että lepyn tekokukalla ja teepaketilla. Ei oo sen jälkeen vietetty äitien-, ei varsinkaan isänpäiviä.
Toki omia vanhenpia ja isovanhempia muistan. Mutta niin kauan kun puolikas ei ymmärrä mistä äitienpäivässä on kysymys eikä osaa muistaa, niin sama se sille.
Sama se niille. Meillä on joka päivä äitin päivä kun poika halaa iltaisin ennen nukkumaanmeboa ja sanoo että "minä lakastan sinua äiti." Riittää mullevaan nytpä se menee tarhaan ja siellä ruukataan askarrellapaskerrella
bonbonille :hug:
Eli moni jää vaille toivotuksia.jaa...no minä nyt halusin vaan ihan vilpittömästi toivotella tätä päivää kaikille(ihanille) ketjun miehille.
tosiaan, nyt kun arieliki on poissa niin ei taida ihania olla montaakaan jäljelläEli moni jää vaille toivotuksia.