The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mää näin aika pelottavaa unta: aluksi olin semmosen 10 paikkasen lentokoneen kyydissä ja yht'äkkiä pilotti ohjasti koneen päin säiliöautoa seurauksella että koneesta irtos siipi

silloin me matkustajat tajuttiin, että pilotii aikoo tehä itsarin ja siinä hötäkässä pilotti ampui mua pistoolilla käsivarteen ja pohkeeseen ennenkuin ampui ittensä

sitten selvisi että pilotti oli tän ketjun aakoo ja että hänen oikea nimensä oli Arvid

mun haavat parani itelleen ja asiaa taivasteltiin yhdessä ketjulaisten kanssa ja erityisesti jäi mieleen että kyöpsis oli pukeutunut m62 maastopukuun ja näytti siinä syntisen hyvältä
Palstatauon paikka?? :LOL:

mää näin aika pelottavaa unta: aluksi olin semmosen 10 paikkasen lentokoneen kyydissä ja yht'äkkiä pilotti ohjasti koneen päin säiliöautoa seurauksella että koneesta irtos siipi

silloin me matkustajat tajuttiin, että pilotii aikoo tehä itsarin ja siinä hötäkässä pilotti ampui mua pistoolilla käsivarteen ja pohkeeseen ennenkuin ampui ittensä

sitten selvisi että pilotti oli tän ketjun aakoo ja että hänen oikea nimensä oli Arvid

mun haavat parani itelleen ja asiaa taivasteltiin yhdessä ketjulaisten kanssa ja erityisesti jäi mieleen että kyöpsis oli pukeutunut m62 maastopukuun ja näytti siinä syntisen hyvältä
:LOL: ahahahahahha, en olekaan siis ainut jonka unet ei aina ole ihan normaalimmasta päästä :D

nimim. seukkasin Mika Häkkisen kanssa tuossa muutama yö sitten.

:wave:

Ooon ihan sippi,nukuin melkeen rattiin useamman kerran.Piti käydä asiolla ym mut ei pystynyt oli pakko tulla suoraan ja kun ovesta pääsin niin vaatteiden vaihto ja sit nukkumaan.Tunnin nukuin ja oisin nukkut kauemminkin mut pistin herätyksen etten koko iltaa nukkuis.Voisin kyllä mennä takasinkin kun nukuttaamutta sit heräisin puolilta öin ja valvoisin aamuun. Tää harmaa ilma ei auta asiaa,aamulla lähen niiin on pimeetä ja illalla kun tuun on pimeetä,eipä tarvii verhoja availla arkisin ollenkaan.

Tiedättekö, mikä on huomattavasti pahempaa kuin kuolema?

Se, että missaa Legolandin. Teroitin pienemmälle, ettei saa kastella käyvää pesukonetta, ettei saa sähköiskua ja kuole. Isompi tuli tohkeissaan paikalle, että: Jos Veli saa sähköiskun ja kuolee, niin tarkoittaako, tarkoittaako se siis sitä, ettei se pääse Legolandiin?

-> Juuri näin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
IhQ
Ei jeesus. Pitäis vääntää Tutkinnon suoritussuunnitelman eka osio..tai joku semmonen.
Nuo lippulappuset on ihan hepreaa, toisen lapun avulla sain ees jotain listattua mut mitenkähän ne hommat pitäis tuohon itse suunnitelmalappuseen sijoittaa..:confused:
Ihan pihalla, eikä nää jatkuvasti keskeyttävät ipanat ja taustalla pauhaava lastenohjelma auta yhtään.:kieh:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä