H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30413827:Ei tämä anna kenellekään sen enempiä mahdollisuuksia vittuiluun. Ihminen itse kumminkin määrittelee sen, että voiko hänelle vittuilla loppupeleissä. Ihminen voi itse päättää loppujenlopuksi aika paljon siitä, että mistä suuttuu, minkä antaa hetkauttaa itseään. Esim. jos jollekin koitetaan vittuilla vaikka isosta nenästä. Jos isonenäinen itse päättää, ettei hänen isosta nenästään sanomiset suututa pätkääkään, ei kukaan voi hänelle vittuilla, koska vittuilu menee metsään, ihan hukkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30413827:Ei tämä anna kenellekään sen enempiä mahdollisuuksia vittuiluun. Ihminen itse kumminkin määrittelee sen, että voiko hänelle vittuilla loppupeleissä. Ihminen voi itse päättää loppujenlopuksi aika paljon siitä, että mistä suuttuu, minkä antaa hetkauttaa itseään. Esim. jos jollekin koitetaan vittuilla vaikka isosta nenästä. Jos isonenäinen itse päättää, ettei hänen isosta nenästään sanomiset suututa pätkääkään, ei kukaan voi hänelle vittuilla, koska vittuilu menee metsään, ihan hukkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30415341:Tottakai koulukiusausta ja henkistä väkivaltaa on. Valitettavasti. Nämä eivät kuitenkaan ole tappelua/riitelyä, ellei nimittelyssä ole vähintään kaksi mukana. Yksipuolinen nimittelyn kohteena olo ei ole riitelyä, se on vain kiusaamista/henkistä väkivaltaa.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30415318:Niin eikös olekin hassua? Toiset eivät eroa tuollaisen takia, vaikka ihan selkeä ja tahallinen henkilökohtaisuuksiin meneminenhän tuo on.
Tämä vain todistaa sen, että sinä taidat olla aika herkkähipiänen nainen joka loukaantuu ihan kaikesta.
Ymmärrätkö nyt pikkasen väärin? Taidat ymmärtää, voi sinua kun ei enää muuta keksi :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30415376:Ei vaan tarkoitin tuolla sinua. Sinä sanoit, että yksiselitteisesti kaikenlainen henkilökohtaisuuksiin meneminen on sinulle liikaa, oli se sitten miten mitätöntä tahansa.
Ymmärrätkö nyt pikkasen väärin? Taidat ymmärtää, voi sinua kun ei enää muuta keksi :kiss:
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30415383:No siksi juuri kysyinkin, missä sinun rajasi menee, kun et tunnu tajuavan, ettei se mene ihan noin yksiselitteisesti, kuin annat ymmärtää.
Mä olen ollut suhteissa 15-vuotta ja kertaakaan ei ole yksikään mies hekilökohtaisuuksiin mennyt joten jos kohdalleni sellainen osuu niin en usko tämän miehen olevan minua varten luonteensa puolesta.
Paljon olen parisuhteissa kinastellut, mutta se kuuluu asiaan ja ne selvitetään nopeasti niin kuin asiaan kuuluu. Turhasta ei jaksa mäkättää.
Miksi pitäisi tapella jos lasta ei tule?
Miksi alkoholismista pitäisi tapella, se tuskin haittaa ketään.
No menään sitten mukaan tähän sun juttuusi. Eli loukaako sua jos sulle sanotaan "et tajua mitään"? Minua tuo ei loukkaa joten siinä ei mennä henkilökohtaisuuksiin millään tavalla, se on vaan "sanonta" mikä voi tulla riidan keskellä. Se ei ole sama asia kuin "vitun tyhmä ämmä, sä et tajua yhtään mitään mitä sulle sanoo, oletko oikeasti noin vitun idiootti ettet ymmärrä puhetta"?
No menään sitten mukaan tähän sun juttuusi. Eli loukaako sua jos sulle sanotaan "et tajua mitään"? Minua tuo ei loukkaa joten siinä ei mennä henkilökohtaisuuksiin millään tavalla, se on vaan "sanonta" mikä voi tulla riidan keskellä. Se ei ole sama asia kuin "vitun tyhmä ämmä, sä et tajua yhtään mitään mitä sulle sanoo, oletko oikeasti noin vitun idiootti ettet ymmärrä puhetta"?
"Pitkäksi aikaa"?? Eikö ihan pysyvästi tuota henkilöä kohtaan?
"Pitkäksi aikaa"?? Eikö ihan pysyvästi tuota henkilöä kohtaan?
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30415418:Siis tarkoitus oli tuoda esiin niitä harmaan sävyjä tähän mustavalkoiseen ajatukseesi.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30415419:Tuo oli toki aika kärjistetty esimerkki. Mutta sanotaan vaikka niin, että puoliso, jolla ei ole mitään alkoholismia, innostuu kaveri-illanvietossan juomaan hiukan liikaa. Kotiin saapuessaan hän kolistelee eteisessä, mihin heräät, oksentaa eteisen matolle ja toisen kerran kylppärin lattialle. Raahautuu sen jälkeen makuuhuoneeseen ja sammuu/nukahtaa sänkyyn. Huomaat sotkun eteisessä ja kylppärissä ja siivoat sen, ettei koko kämppä ala haista yrjölle. Seuraavana päivänä puoliso haisee krapulaiselle, on vähän katuva, mutta haluaisi krapulaseksiä. Joku voi toki innostuakin, mutta jotain muuta voi vielä vituttaa se öinen siivoaminen (jonka vuoksi omat unetkin jäivät vajaiksi - lapset kuitenkin herättivät aikaisin eikä saanut nukkua riittävästi) eikä ajatus seksistä tunnu hyvältä. Ainakaan juuri sinä päivänä.
Sulla taitaa olla eri näkemys mitä tarkoittaa hekilökohtaisuuksiin menemisellä. Yleensä ihmiset ymmärtävät tämän asian vähän eri tavalla kuin sinä.
Rasittavaa tässä kirjoitella ihmiselle jolle pitäisi joka ikinen lause vääntää rautalangasta ja ranskalaisilla viivoilla auki. Jos ymmärrät koko ajan asiat tahalaan väärin niin sille mä en voi oikein mitään, paha vaan on sellaisen kanssa keskustella.
No ilman tuota nyrkin heilauttamista mikä tuossa olisi mainittu ja jos ei olisi alkoholisti niin tuollaista voi sattuakkin ja onhan nuita kavereille sattunutkin.
Pahan hajuisen ihmisen kanssa nyt ei kukaan halua seksiä harrastaa.
No ilman tuota nyrkin heilauttamista mikä tuossa olisi mainittu ja jos ei olisi alkoholisti niin tuollaista voi sattuakkin ja onhan nuita kavereille sattunutkin.
Pahan hajuisen ihmisen kanssa nyt ei kukaan halua seksiä harrastaa.