Läskimooses
Pää lyö tyhjää ja toivon jonkun viisaan "ruokalistaa", neuvoja ja vinkkejä.
Millä poistan hirveän makeanhimon??
KIITOS!
Millä poistan hirveän makeanhimon??
KIITOS!
Miks ei muka kannata? Mitä järkeä on hankkia itselleen hirveä olo kahtena pvänä viikossa tuolla taktiikalla?Ei kannata alkaa tollaseen että joka päivä laskee. Alota 5:2, eli 5 päivänä syöt normaalisti ja 2 vain 500kcal. Helppoa ja toimii.
ootko ikinä syönyt 500kaloria päivässä? ei siitä meinana mun mielestä hirveä olo tule korkeintaan vituttaa vähän jos on tottunut mössöttämään hirveesti.Miks ei muka kannata? Mitä järkeä on hankkia itselleen hirveä olo kahtena pvänä viikossa tuolla taktiikalla?
Olen. Ja todellakin tulee. Normaalissa ruokavaliossa jo pelkkä aamupala ja lounas sisältävät enemmän kuin 500 kaloria. Jopa laihduttajankin ruokavaliossa on näin. Paljon järkevämpää pitää verensokeri tasaisena kuin hankka itselleen heikko olo ja kuvotus.Alkuperäinen kirjoittaja häh?;30413704:ootko ikinä syönyt 500kaloria päivässä? ei siitä meinana mun mielestä hirveä olo tule korkeintaan vituttaa vähän jos on tottunut mössöttämään hirveesti.
Vehnäproteiinia syönyt?Alkuperäinen kirjoittaja lhä;30415266:Mikähän ihme vitaaaaamini-häiriö meikäläiselle tuli edellä Kolme kertaa samalla tavalla väärin. Kevyt aivojumi.
Kiloklubi
Tarviiko niitä kaloreita laskea? Silloin jää rasvat syömättä ja aina on nälkä:-(Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30415431:Se toimii taas
Sie oo sika, tolla laihtuu 100% Warmuudel Niikuu.Miks ei muka kannata? Mitä järkeä on hankkia itselleen hirveä olo kahtena pvänä viikossa tuolla taktiikalla?
ootko sielläkin?Se toimii taas
Tarviiko niitä kaloreita laskea? Silloin jää rasvat syömättä ja aina on nälkä:-(
Specific Carbohydrate Diet 1/3 - YouTube
Tunteeko kiloklubi tuota mummoa?
ootko sielläkin?
Varmaan vaikeaa