S
säpäle harmaana
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ja sssäpäle;30413971:tahditonta lyödä toista uudestaan mokasta !
Mitä? Ketä on lyöty ja kuka on mokannut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ja sssäpäle;30413971:tahditonta lyödä toista uudestaan mokasta !
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30413649:Että esimerkiksi alkoholismi ja lapsettomuuden pettymykset ratkeavat yhtäkkiä päivässä?
Onko tuo alkoholismi sellainen asia minkä sitten kuuluisi viedä halut jos siitä tappelee?
Vastasin henk kohtaisesti. Sä ilmeisesti tarkoitit noin niin kuin yleensä, joo, vähän jo väsy painaa.
Ehkä on ihmisiä jotka tappelee noista asioista.
Huonoja esimerkkejä mulle.
Mutta siis ei nuo nyt yleisimpiä riidanaiheita edes varmaan ole. Olen kuullut että mykkäkoulua harrastetaan pienimmästäkin asioista. Vedit pikkasen överiks tän jutun.
Ja kuten kirjoitin. Omalla kohdalla niitä isompia mäkiä odotellessa.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30413994:Kuka sanoi, että kuuluisi viedä halut? Minä kommentoin vain tuohon, kun joku jeesusteli, että ei kai kukaan ole parisuhteessa riidoissa tai huonoissa väleissä useampaa päivää.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30414002:Ai minä vedin överiksi? No totta hitossa pitää vähän tuoda realismia kehiin, kun joku ihan tosissaan ihmettelee, riiteleekö jotkut ihmiset maailmassa.Voi tulla joillekin yllätyksenä, mutta joo, kyllä me epätäydelliset riitelemme.
Veikkaan että tiibii tarkoitti ihan yleisellä tasolla. Eli ihan "normaalien" riitojen takia.
Ei aina tarvi hypätä suoraa ykköseltä vitoselle, menee laatikko sekaisin.![]()
Miksi saat sellaisen käsityksen että suhde on täydellinen jos siinä ei riidellä?
Itse olen kyllä tyytyväinen riidattomuuten, mutta ei sekään ihan ilmaiseksi ole tullut.
Ei kannata kadehtia sellaista mitä ei ole?
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30414014:No mistäs tuo tiibiikin tähän pomppasi.Hei lissu, mennäänkö nukkumaan?
Eiks se ollu tiibii joka sen ensin tuolla jossain välissä ketjua heitti?
Siis ton että kuka viittii tapella montaa päivää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30414017:No eikö tässä nyt puhuttu, että suhde on lähinnä omituinen, jos siinä riidellään. Kyllä se vähän menee sinne täydellinen/epätäydellinen -akselille.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30414023:Juu, niinpäs näkyi olevan tuolla ihan alussa. Se oli kuitenkin tuo Hanna, joka sanoi, että heillä on ollut keskimääräistä suurempia ongelmia, jotka ovat kuitenkin ratkenneet vuorokaudessa. Siihen heitin tuon alkoholismin. Enpäs vaan tajunnut, että se onkin aihe, josta ei saa kenellekään tulla pahaa mieltä.
Minusta olisi omituista riidellä pitkään.
Ja kuten kirjoitin: riitelykin on taitolaji. Sen voi tehdä nopeastikin halutessaan.
Korostan nyt vielä, ettei taas tule epäselvyyttä; en tarkoita niitä hurjan isoja ylämäkiä!!!
Pitäisi aina kirjoittaa kaikki TODELLA tarkkaan ja erittäin perustellusti, muuten sie nappaat kiinni ja annat tukkapöllyä, ryökäle!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30413977:Tässä kyllä puhuit alkoholismista yleensä, eikä omasta tilanteestasi.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30414036:No tottakai. Kyllähän sinä nyt minun pienet pöllytykset kestät.![]()
Mulle on jotenkin utopinen ajatus, että kukaan ylipäätänsä on yhdessä ihmisen kanssa joka loukkaa toista.
Mulle on jotenkin utopinen ajatus, että kukaan ylipäätänsä on yhdessä ihmisen kanssa joka loukkaa toista.
Jos mun puoliso/miesystävä yhdenkin loukkauksen heittäisi minun suuntaani niin se olisi sillä sekunilla entinen. Itse vaadin toiselta täyden kunnioituksen ja jos toista kunnioittaa niin silloin sitä ei nälvitä, haukuta tai milään tavalla loukata.
No minusta tuo taas on aika korkealentosta. Lienee aika inhimillistä että pitkässä suhteessa voi loukkaantumisia tulla eteen eikä siitä nyt varmaan heti automaattisesti kannata eroamassa olla. Olis aika raskasta olla sellaisen kumppanin kanssa, joka on samalla sekunnilla ottamassa eroa jos vähän ottaa nokkiinsa. Parin välille voi tulla vaikka näkemyseroja mistä seuraa toisen loukkaantuminen, eikai se aina tarkoita toisen suoraa haukkumista tai panettelua jos puhutaan loukkaantumisesta.