Seksilakolla rankaisevat kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nymfo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nymfo";30413332]Seksin harrastaminen on kyllä ns. parisuhdevelvollisuus. Seksi kun on tärkeä osa toimivaa parisuhdetta. Parisuhde ei ole toimiva ilman seksiä. Kun kumppanin kanssa on joskus riita ja se sovitaan harrastamalla seksiä. Ei silloin vanhoja kaunoja enää kaivella. Seksi on myös läheisyyttä. Seksuaalisuudella annetaan kumppanille nimenomaan rakkautta ja läheisyyttä ja myös toki seksuaalista nautintoa molemmin puolin. Veikkaan ettette edes arvaa mun sukupuolta, hetero olen paljastan.[/QUOTE]

Sun sukupuolella ei liene kauheasti merkitystä - nikkis viittaa naiseen, mutta netissähän sitä voi vaihtaa sukupuolta ketjusta ja aiheesta riippuen. Vähän sen mukaan, miten saa mehukkaimman trollin.

[QUOTE="nymfo";30413396]Jos toinen haukkuu toista vaikka läskiksi ja toinen reagoi siihen suuttumalla, siinä riitelee kaksi. Jos sen sijaan haukuttu ei reagoi asiaan ollenkaan saati suutu koko jutusta pätkääkään, ei siinä kukaan riitele. Haukkujan sanat menee siinä kuin tyhjille korville. Eli, reagointi on kuin vastaus riitaan ja kahden riita on täten käynnissä.[/QUOTE]

Ovela ajattelutapa. Vähän sama kuin jos joku käy kimppuun kadulla ja puolustaudut, teillä on meneillään katutappelu. Jos et puolustaudu ja annat toiset pahoinpidellä, ei siinä kukaan tappele.

Moni tervehtii ilolla logiikkaasi, kun se antaa ihanat mahdollisuudet vittuilla muille ilman, että kuitenkaan itseä syytetään koskaan mistään :D

[QUOTE="nymfo";30413406]Itse juuri ilmennän läheisyyttä ja rakkautta seksillä muun seksuaalisen nautinnon ohella.[/QUOTE]

Ymmärrän, mutta silloinhan sitä rakkautta ja läheisyyttä ei ole tarpeen ilmentää seksillä eikä millään, jos ei tunne toista kohtaan rakkautta ja läheisyyttä - esim. jos toinen on keskittynyt siihen vittuiluun ja sillä lailla kuolettanut rakkauden ja läheisyyden.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30413466:
Ovela ajattelutapa. Vähän sama kuin jos joku käy kimppuun kadulla ja puolustaudut, teillä on meneillään katutappelu. Jos et puolustaudu ja annat toiset pahoinpidellä, ei siinä kukaan tappele.

Moni tervehtii ilolla logiikkaasi, kun se antaa ihanat mahdollisuudet vittuilla muille ilman, että kuitenkaan itseä syytetään koskaan mistään :D

Käräjä-oikeus tuomitsee pahoinpitelijän ja pahoinpidelty saa korvaukset.

Pahoinpidelty voittaa ja pahoinpitelijä hävijää.

[QUOTE="nymfo";30413378]En puhunut tämän ketjun aloituksessa omasta parisuhteestani, vaan asiasta yleisesti.
Kumma asenne on kyllä pitää omaa kumppania jonkin riidan vuoksi vihamiehenä.[/QUOTE]

Riippuu varmaan riidan syystä - tai kuten ketjun aihe alunperin oli, loukkauksesta.

Mutta kenellä tässä nyt on ongelma? Eihän mikään estä harrastamasta seksiä vaikka kuinka vittumaisten miesten (tai naisten) kanssa - jokuhan saa oikein kiksejäkin siitä kun puoliso solvaa ja kohtelee henkisesti huonosti. Jokainen päättää omat panemisensa, ja jos ei huvita harrastaa seksiä loukkaavasti käyttäytyvän ihmisen kanssa, niin onpa kumma kun joku senkin näkee ongelmaksi. Mutta kuten sanottu, samat tyypit varmaan lähtevät baarissakin niiden kaikkein kamalimpien matkaan...

Siis teidän mielestänne parisuhdetta ei kannata jatkaa, jos tulee vastaan jokin asia, joka ei selviä parissa päivässä? :O Että ne kuuluisat liiton vastamäet ovat tyyliä "oli sinun vuorosi viedä roskat"?

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30413156:
Eihän sun tarvitsekaan kaivata, kaikilla on vähän erilaiset tarpeet tai eri prioriteetit. Pointti onkin, että vaikka sinulle seksi olisi kaikkein tärkein tarve, et voi silti arvottaa sitä universaalisti muiden tarpeiden yläpuolelle. Jollekin muulla voi olla yhtä suuri tarve vaikka riidaton parisuhde. Mutta erota saa toki vaikka jo samana päivänä, jos tuntuu että on niin suuri ongelma, ettei saa seksiä aina kuin haluaa. Erotahan saa ihan mistä syystä vaan.

Niin on eri tarpeita eri ihmisillä, mutta kyllä seksin luulisi olevan monille tärkeä osa suhdetta. Pakko ne paineet on johonkin purkaa päivittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30413554:
Siis teidän mielestänne parisuhdetta ei kannata jatkaa, jos tulee vastaan jokin asia, joka ei selviä parissa päivässä? :O Että ne kuuluisat liiton vastamäet ovat tyyliä "oli sinun vuorosi viedä roskat"?

Kyllä, en todellakaan katsoisi tuollaista hormonihirviötä.
Mykkäkoulu vituttaa kaikista eniten kun ei voi puhua asiaa loppuun, joko se mykkäkoulu loppuu tai akka joutuu ulkoruokintaan.

Niin on eri tarpeita eri ihmisillä, mutta kyllä seksin luulisi olevan monille tärkeä osa suhdetta. Pakko ne paineet on johonkin purkaa päivittäin.

Kyllä, en todellakaan katsoisi tuollaista hormonihirviötä.
Mykkäkoulu vituttaa kaikista eniten kun ei voi puhua asiaa loppuun, joko se mykkäkoulu loppuu tai akka joutuu ulkoruokintaan.

Mutta entä jos sen puolison tarve on just tuo mykkäkoulu? Miksi hän ei saa purkaa paineitaan päivittäin? Onko ok laittaa sut ulkoruokintaan, jos et anna akan toteuttaa mökötystarvettaan?

Voi olla, että se ei todellakaan katsele tuollaista testosteronihirviötä, joka painaa menemään mela ojossa ja viis veisaa toisen haluista ja tarpeista?

Kyllä me ollaan pystytty todella isotkin riidat sopimaan vuorokauden aikana. Ja varmasti on ollut isompia ongelmia kuin keskiverto-pariskunnalla.

[QUOTE="Hanna";30413638]Kyllä me ollaan pystytty todella isotkin riidat sopimaan vuorokauden aikana. Ja varmasti on ollut isompia ongelmia kuin keskiverto-pariskunnalla.[/QUOTE]

Että esimerkiksi alkoholismi ja lapsettomuuden pettymykset ratkeavat yhtäkkiä päivässä?

[QUOTE="Hanna";30413638]Kyllä me ollaan pystytty todella isotkin riidat sopimaan vuorokauden aikana. Ja varmasti on ollut isompia ongelmia kuin keskiverto-pariskunnalla.[/QUOTE]

Kirjoitteleeko Hannana nyt sama henkilö kuin nimimerkillä nymfo vai onko täällä väliviivavammaisten kokoontumisajot?

Hanna on eri tyyppi. Mä oon nymfo. t. Ap Ensinnäkin lähdetään siitä, että mykkäkoulu on tyhmää. Mielummin 15min huuto ja sen perään sopu. Lyhytvihaisuus on parempi vaihtoehto.

Ovela ajattelutapa. Vähän sama kuin jos joku käy kimppuun kadulla ja puolustaudut, teillä on meneillään katutappelu.

Näinhän suomen lakikin asian määritteleen, eli kyllä.[/QUOTE]

Jos et puolustaudu ja annat toiset pahoinpidellä, ei siinä kukaan tappele.

Nimenomaan. Siinä ei kukaan tappele, siinä on vain yksipuolinen pahoinpitely.

Ei tämä anna kenellekään sen enempiä mahdollisuuksia vittuiluun. Ihminen itse kumminkin määrittelee sen, että voiko hänelle vittuilla loppupeleissä. Ihminen voi itse päättää loppujenlopuksi aika paljon siitä, että mistä suuttuu, minkä antaa hetkauttaa itseään. Esim. jos jollekin koitetaan vittuilla vaikka isosta nenästä. Jos isonenäinen itse päättää, ettei hänen isosta nenästään sanomiset suututa pätkääkään, ei kukaan voi hänelle vittuilla, koska vittuilu menee metsään, ihan hukkaan.

[QUOTE="nymfo";30413821]Näinhän suomen lakikin asian määritteleen, eli kyllä.[/QUOTE]

Ei tämä anna kenellekään sen enempiä mahdollisuuksia vittuiluun. Ihminen itse kumminkin määrittelee sen, että voiko hänelle vittuilla loppupeleissä. Ihminen voi itse päättää loppujenlopuksi aika paljon siitä, että mistä suuttuu, minkä antaa hetkauttaa itseään. Esim. jos jollekin koitetaan vittuilla vaikka isosta nenästä. Jos isonenäinen itse päättää, ettei hänen isosta nenästään sanomiset suututa pätkääkään, ei kukaan voi hänelle vittuilla, koska vittuilu menee metsään, ihan hukkaan.[/QUOTE]

Eli koulukiusaustakaan ei käytännössä ole? Eikä minkäänlaista henkistä väkivaltaa?

Ei me oikein riidellä roskistakaan. Tällästä se sitten on kun on löytänyt sen oikean ja ollut monia vuosia ydessä; elämä on seesteistä.:)
Valtataistelut taisteltu ja vastamäetkään eivät oikein tunnu missään, kun on koettu melko paljon yhdessä ja erikseen.
Sitä isompaa mäkeä odotellessa siis, tuleehan niitä varmaan joskus.

Mä en tykkää ees riidellä/tapella.
Sitä paitsi riitely on taitolaji! Sitä ollaan reenattu sen verran paljon että saatetaan olla jopa mestareita siinä.
Kun riitelee vaan itse asiasta niin eipä se kauaa vie että asia tulee selväks. Siihen ei tule vetää kaikkia vanhoja juttuja mukaan, pitää pysyä asiassa. Ja mököttäminen on jo sen luokan henkistä väkivaltaa että sitä ei pidä tehdä/jäädä katselemaan.

Jos joku riitelee pitkään niin sitä tekee ihan omasta tahdostaan. Siinä joko yrittää olla oikeassa keinolla millä hyvänsä, tai sitten vetää kaikki vanhat kakat esiin. Eihän se muuten voi kestää pitkään?:D

Ei me oikein riidellä roskistakaan. Tällästä se sitten on kun on löytänyt sen oikean ja ollut monia vuosia ydessä; elämä on seesteistä.:)
Valtataistelut taisteltu ja vastamäetkään eivät oikein tunnu missään, kun on koettu melko paljon yhdessä ja erikseen.
Sitä isompaa mäkeä odotellessa siis, tuleehan niitä varmaan joskus.

Mä en tykkää ees riidellä/tapella.
Sitä paitsi riitely on taitolaji! Sitä ollaan reenattu sen verran paljon että saatetaan olla jopa mestareita siinä.
Kun riitelee vaan itse asiasta niin eipä se kauaa vie että asia tulee selväks. Siihen ei tule vetää kaikkia vanhoja juttuja mukaan, pitää pysyä asiassa. Ja mököttäminen on jo sen luokan henkistä väkivaltaa että sitä ei pidä tehdä/jäädä katselemaan.

Jos joku riitelee pitkään niin sitä tekee ihan omasta tahdostaan. Siinä joko yrittää olla oikeassa keinolla millä hyvänsä, tai sitten vetää kaikki vanhat kakat esiin. Eihän se muuten voi kestää pitkään?:D

Niin, että se on ihan oma tahto, jos vaikka alkoholismi tulee mukaan kuvioihin? Pitää vain olla riitelemättä? Ihan helppoa!

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30413869:
Niin, että se on ihan oma tahto, jos vaikka alkoholismi tulee mukaan kuvioihin? Pitää vain olla riitelemättä? Ihan helppoa!

Mitä riitelemistä siinäkin on? Sen joko sen hyväksyy tai sitten ei hyväksy, ne ovat ne vaihtoehdot.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä