The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Empä muuten lähteny humppaliiteriin, vaikka lähellä kävi sekin ajatus.
Eipä oo huomenna väsy, kun mennään pelaamaan korista.:O Sitä en olekaan aikoihin pelaillu. Kaupasta lähti pallo heräteostoksena mukaan ni pitäähän sitä käydä kokeilemassa.
Koris :heart:....pidähän sormet vetreinä, ettet äkkisiltään tökkäse önkkötönkkönä palloon, monesti oon puolihuolimattomasti vastaanottaessani saanut mm. pikkurillit melkoisen muikeaan kuntoon...Mutta voi hitsi miten se on kivaa :)! Pitäkäähän kunnolla lystiä, siinä saakin sähäkästi sykkeet kohdilleen ja posket punoittamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ajattele kun ne tuolla pimeässä merellä ajavat yöllä sateessa myrsyssä ja sumussa muiden laivojen seassa. Voi olla jännää touhua.
Tiesitkö sitä että itämereltä pääsee Kuopioon asti isolla yli 100 metriä pitkällä laivalla?
Niin, ruutua kai siinä tapitetaan aika tiiviisti ja katellaan missä ne kolleegat viheltää menemään.

No en voi sanoa että olisin tiennyt. Ei täällä palstalla ainakaan tyhmenemään pääse.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
kyllä
:D - oi, tässähän on lupausta pelastuksesta ja pääsyä paremmille makuelämyksille ihan maito- ostoksillakin!

No, täytyy sanoa, että kylän Alko kyllä palvelee todella hyvin ja paikkaa tuossa lähimarkettime vajaavaisuudessa ruhtinaallisesti, joten - mun suunnapsausvalikoimat ovat siltä osin ihan jees luokassa :).
kyllä ja se alkon lonkero onkin ainoo lonekro mitä voi juua :) muut siiderit ja lonekrot närästää. paitsi viron ei muutaku suomalaiset sinne oppiin :) se alkon glögi on muute ihan hyvää muutenhan ei glögiä tuu maisteltuakaan ..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30411005:
Vain aika näyttää, kuinka ehjäksi tulen toipumaan, edes lääkäri ei osaa sitä vielä arvioida
No voi himpatti.
 
"jep"
Koris :heart:....pidähän sormet vetreinä, ettet äkkisiltään tökkäse önkkötönkkönä palloon, monesti oon puolihuolimattomasti vastaanottaessani saanut mm. pikkurillit melkoisen muikeaan kuntoon...Mutta voi hitsi miten se on kivaa :)! Pitäkäähän kunnolla lystiä, siinä saakin sähäkästi sykkeet kohdilleen ja posket punoittamaan.
koriksen liito ja vain pallo jää aika häviää kun korista heittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä