The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="jep";30411032]koriksen liito ja vain pallo jää aika häviää kun korista heittää.[/QUOTE]

...ja sehän rimmaskin ihan lennosta :)!

Mutta totta - ei siinä kelloja katella kun hyvässä porukassa paiskotaan levypalloja ja pistetään kentällä menemään jalat solmussa :D. Meijen esikoispoika on kiinnostunut nyt koriksesta kans, kun koulussa rupesivat sitä veivaamaan - tosin sille hiukan napistaan, kun on ensimmäisenä nappaamassa palloja pitkäkinttusena mutta minkäs teet :D

Mä vielä kaksinpelissä jallitan pojan mutta ei mene kauaakaan kun saan anella kentällä armoa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
jumaleissön
...ja sehän rimmaskin ihan lennosta :)!

Mutta totta - ei siinä kelloja katella kun hyvässä porukassa paiskotaan levypalloja ja pistetään kentällä menemään jalat solmussa :D. Meijen esikoispoika on kiinnostunut nyt koriksesta kans, kun koulussa rupesivat sitä veivaamaan - tosin sille hiukan napistaan, kun on ensimmäisenä nappaamassa palloja pitkäkinttusena mutta minkäs teet :D

Mä vielä kaksinpelissä jallitan pojan mutta ei mene kauaakaan kun saan anella kentällä armoa :D
sä oot sitten magick freeze catti johnsson :) mäkin muistan aina yhen ladyn kaa pelattiin kahestaan 21 sateessa tai auringingossa. heh musa soi taustalla ja karjasut again kun mä oli nsaannu sukkana sisään :) nyew yorkin kaduista otettii ntietty ... monta monta tuntii harm iet tänä kesänä ei päästy oikeen pelaan mut ehkäpä ens kesänä täytyy yrittää saaha.. sitä nopeesti saa statsin takas
 
Alkuperäinen kirjoittaja jumaleissön;30411064:
sä oot sitten magick freeze catti johnsson :) mäkin muistan aina yhen ladyn kaa pelattiin kahestaan 21 sateessa tai auringingossa. heh musa soi taustalla ja karjasut again kun mä oli nsaannu sukkana sisään :) nyew yorkin kaduista otettii ntietty ... monta monta tuntii harm iet tänä kesänä ei päästy oikeen pelaan mut ehkäpä ens kesänä täytyy yrittää saaha.. sitä nopeesti saa statsin takas
:D - no huh huh, nyt tuli kyllä niin huikeeta rinnastusta - olkoon Magic ihan omassa ansaitussa sarjassaan ja hiljaa palvon miehen saavutuksia, mutta kiitosniiautuksen kyllä teen moisesta liitteestä

Kerran kun on koriksen makuun päässyt, niin nopeesti siitä taas rytmin kiinni saa ja ennen kaikkea sen pelaamisen riemun :)! Ja musta on aika makeeta huomata, että ainakin yhteen ipanaan on tää mun innostus mennyt tarttumaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Eipä valittamista, pikkasen arki kiirustaa.
Onneks arki maistuu edelleen kuitenkin hyvälle.:)
Eipä tässä nyt mitään muuta radikaalia ole tapahtunut, kuin että oon
ihastunu yhden sarjan roolihahmoon oikein palavasti. Aika jännä juttu.:D
Ei oo ennen käyny näin.

Mitäs siulle ja pallerolle?
Heittäydyin hurjaksi ja muutin pois pirkanmaalta :D epätoivoisesti yritän treffailla yhtä kivaa äijää mutta se on aina töissä ja mä en oo ihan vielä valmis esittelemään puolikasta sille niin vähän hidasta puuhaa :D
 
...vaan se on justiinsa nyt tilu lilu lii ja kone kii :wave: - huomenna on kiirus touhuilla ja saada kaikki iskäpäiväsalaisuudet pakettiin ja piiloon ja meny suunniteltua ja osin valmisteltuakin...ja jos nuo lumet vielä huomennakin paikallansa ovat niin uloskin on ihan aivan pakko päästä temuamaan :)

Eli meitsi lähtee kalastamaan unikuvia, katotaan nyt mimmonen yö tästä tuleekaan - aivan äsken esikoinen kuulema rymis jo sängystään alas, joten sitä tiiä miten tässä saa juosta ylhäällä tilanteita kattelemassa :D. Mutta yöstä viis - huomenna on lauantai ja mies kotiutuu jajajajaja :rolleyes:

Hyviä unosia kaikille :kiss:
 
no magickia
:D - no huh huh, nyt tuli kyllä niin huikeeta rinnastusta - olkoon Magic ihan omassa ansaitussa sarjassaan ja hiljaa palvon miehen saavutuksia, mutta kiitosniiautuksen kyllä teen moisesta liitteestä

Kerran kun on koriksen makuun päässyt, niin nopeesti siitä taas rytmin kiinni saa ja ennen kaikkea sen pelaamisen riemun :)! Ja musta on aika makeeta huomata, että ainakin yhteen ipanaan on tää mun innostus mennyt tarttumaan :)
on sullakin tunteen positiivsemalla puolella on hyvä olla ja siitä saa ympäristökin valoa :) Hieno homma että lapsen kaa pääsee pelaileen ja se ei oo ees kallista lystiä pallot ei nini väliä ei tarvii olla pro ja kenttioä löytyy ilmasiks ympäri ämpäri :)

mut tarvitaan trampoliin et päästään dokkaamaan ai että ku sais ittensä slovattua siinä donkki vaihees et se menis vaan puol sekunttia kerrallaan hyvä biisi taustalla mikä tunne se olisikaan oi pojat..

tinkuliini mode laitto yvt kun oot viimenen kreivi ;D ni veä vaan inostuneessa tilassa se protokolla unohtuu ole siis kuin jukolan jussi se jääräpäin niistä oppi saralla ei tämä aasi pääse sinne protokollaan helposti :(
 
on sullakin tunteen positiivsemalla puolella on hyvä olla ja siitä saa ympäristökin valoa :) Hieno homma että lapsen kaa pääsee pelaileen ja se ei oo ees kallista lystiä pallot ei nini väliä ei tarvii olla pro ja kenttioä löytyy ilmasiks ympäri ämpäri :)

mut tarvitaan trampoliin et päästään dokkaamaan ai että ku sais ittensä slovattua siinä donkki vaihees et se menis vaan puol sekunttia kerrallaan hyvä biisi taustalla mikä tunne se olisikaan oi pojat..

tinkuliini mode laitto yvt kun oot viimenen kreivi ;D ni veä vaan inostuneessa tilassa se protokolla unohtuu ole siis kuin jukolan jussi se jääräpäin niistä oppi saralla ei tämä aasi pääse sinne protokollaan helposti :(
mitään en ymmärtänyt vaikka luin useamman kerran
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Mä oon niin jälessä. Jäin siihen kohtaan missä se rolloäijjä soitteli kitaraa.:D

Kauaskinko muutit?
Kitaraäijän kaa oli yhet kivat rehvit, mut kavereiksi jäätiin ja mitään paha sanottava ei jääny :)

Tää tuoreempi hemmo on tsadilaiseksi nimetty. Muutti kyllä helsingistä pois samoihin aikoihin ko mä, samaa kaupunkia asutetaan nyt. Voin panna vaikka yyvetää sijainnista :) ei kai tää nyt kauheen kaukana oo, mutta sopiva hajurako ämpäriin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä