The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...vaan se on justiinsa nyt tilu lilu lii ja kone kii :wave: - huomenna on kiirus touhuilla ja saada kaikki iskäpäiväsalaisuudet pakettiin ja piiloon ja meny suunniteltua ja osin valmisteltuakin...ja jos nuo lumet vielä huomennakin paikallansa ovat niin uloskin on ihan aivan pakko päästä temuamaan :)

Eli meitsi lähtee kalastamaan unikuvia, katotaan nyt mimmonen yö tästä tuleekaan - aivan äsken esikoinen kuulema rymis jo sängystään alas, joten sitä tiiä miten tässä saa juosta ylhäällä tilanteita kattelemassa :D. Mutta yöstä viis - huomenna on lauantai ja mies kotiutuu jajajajaja :rolleyes:

Hyviä unosia kaikille :kiss:
Hattaran kuvia.:kiss:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Pitäs olla nukkumassa ja kääntää rytmiä mutta kun ei nukuta. Eilenkin menin ajoissa ja tunnin pyörin ja oli pakko nousta ylös.Ei tästä tuu mitään,ma oon töissä väsynyt ku mikä ja vittuuntunut jo valmiiks kun soittivat yks päivä ja saivat mun veren kiehumaan.Että se siitä (hermo)lomasta.

[QUOTE="Samu";30411117]Mitäs tässä, Ritari Ässä.
Ei nukuta.[/QUOTE]

No laita sitten meille musaa.=)

Pitäs olla nukkumassa ja kääntää rytmiä mutta kun ei nukuta. Eilenkin menin ajoissa ja tunnin pyörin ja oli pakko nousta ylös.Ei tästä tuu mitään,ma oon töissä väsynyt ku mikä ja vittuuntunut jo valmiiks kun soittivat yks päivä ja saivat mun veren kiehumaan.Että se siitä (hermo)lomasta.
Se on sitten maanantain murhe. Nyt sulla on vielä loma.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
kyllä mua on murehittanut siitä asti kun töistä soittivat. ja sit oon vielä väsynytkin ma aamulla ja koko päivän ja heti ma ja ti pitäs olla virkunen ja kuunnella pari tuntia putkeen ja istua perseen päällä,hohhoijaa vaan! Nukun taatusti just sillon.
Niin no, hyvä mun on sanoa että älä murehdi maanantaita, kun itekin stressaan jotain puolen vuoden päässä olevia asioita :D

IhQ
Huomenia!

Taitaa olla liian tiiviiks aikataulutettu taas tääkin päivä, etenkin täs aamusta kun olis eniten tekemistä.|O

Mut pakko saaha aamukahvit ennen ku pystyy kykenee mihinkään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä