oli Pirkka.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30411037:
Eipä valittamista, pikkasen arki kiirustaa.Ja lispe moi! Miten menee?
Ei kai meistä ny kukaan tollasella ritsalla kule.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30411037:
sä oot sitten magick freeze catti johnsson mäkin muistan aina yhen ladyn kaa pelattiin kahestaan 21 sateessa tai auringingossa. heh musa soi taustalla ja karjasut again kun mä oli nsaannu sukkana sisään nyew yorkin kaduista otettii ntietty ... monta monta tuntii harm iet tänä kesänä ei päästy oikeen pelaan mut ehkäpä ens kesänä täytyy yrittää saaha.. sitä nopeesti saa statsin takas...ja sehän rimmaskin ihan lennosta !
Mutta totta - ei siinä kelloja katella kun hyvässä porukassa paiskotaan levypalloja ja pistetään kentällä menemään jalat solmussa . Meijen esikoispoika on kiinnostunut nyt koriksesta kans, kun koulussa rupesivat sitä veivaamaan - tosin sille hiukan napistaan, kun on ensimmäisenä nappaamassa palloja pitkäkinttusena mutta minkäs teet
Mä vielä kaksinpelissä jallitan pojan mutta ei mene kauaakaan kun saan anella kentällä armoa
- no huh huh, nyt tuli kyllä niin huikeeta rinnastusta - olkoon Magic ihan omassa ansaitussa sarjassaan ja hiljaa palvon miehen saavutuksia, mutta kiitosniiautuksen kyllä teen moisesta liitteestäAlkuperäinen kirjoittaja jumaleissön;30411064:sä oot sitten magick freeze catti johnsson mäkin muistan aina yhen ladyn kaa pelattiin kahestaan 21 sateessa tai auringingossa. heh musa soi taustalla ja karjasut again kun mä oli nsaannu sukkana sisään nyew yorkin kaduista otettii ntietty ... monta monta tuntii harm iet tänä kesänä ei päästy oikeen pelaan mut ehkäpä ens kesänä täytyy yrittää saaha.. sitä nopeesti saa statsin takas
Sen kirjoitustyyli on niin tunnistettavissa, ettei se tarvitse nimimerkkejäeikö toi ysimillinen saa mitään sanktiota kun kirjottaa samaan ketjuun joka viestin eri nimimerkillä?
ei sillä että mulle siitä olis väliä kunhan ihmettelen.
Ja mun lasi on ihan tyhmä:O Nyt täytyy äkkiä lähteä korjaamaan tilanne.Oho nyt tsihahti.
TyhmäJa mun lasi on ihan tyhmä:O Nyt täytyy äkkiä lähteä korjaamaan tilanne.
Heittäydyin hurjaksi ja muutin pois pirkanmaalta epätoivoisesti yritän treffailla yhtä kivaa äijää mutta se on aina töissä ja mä en oo ihan vielä valmis esittelemään puolikasta sille niin vähän hidasta puuhaaEipä valittamista, pikkasen arki kiirustaa.
Onneks arki maistuu edelleen kuitenkin hyvälle.
Eipä tässä nyt mitään muuta radikaalia ole tapahtunut, kuin että oon
ihastunu yhden sarjan roolihahmoon oikein palavasti. Aika jännä juttu.
Ei oo ennen käyny näin.
Mitäs siulle ja pallerolle?
on sullakin tunteen positiivsemalla puolella on hyvä olla ja siitä saa ympäristökin valoa Hieno homma että lapsen kaa pääsee pelaileen ja se ei oo ees kallista lystiä pallot ei nini väliä ei tarvii olla pro ja kenttioä löytyy ilmasiks ympäri ämpäri- no huh huh, nyt tuli kyllä niin huikeeta rinnastusta - olkoon Magic ihan omassa ansaitussa sarjassaan ja hiljaa palvon miehen saavutuksia, mutta kiitosniiautuksen kyllä teen moisesta liitteestä
Kerran kun on koriksen makuun päässyt, niin nopeesti siitä taas rytmin kiinni saa ja ennen kaikkea sen pelaamisen riemun ! Ja musta on aika makeeta huomata, että ainakin yhteen ipanaan on tää mun innostus mennyt tarttumaan
mitään en ymmärtänyt vaikka luin useamman kerranon sullakin tunteen positiivsemalla puolella on hyvä olla ja siitä saa ympäristökin valoa Hieno homma että lapsen kaa pääsee pelaileen ja se ei oo ees kallista lystiä pallot ei nini väliä ei tarvii olla pro ja kenttioä löytyy ilmasiks ympäri ämpäri
mut tarvitaan trampoliin et päästään dokkaamaan ai että ku sais ittensä slovattua siinä donkki vaihees et se menis vaan puol sekunttia kerrallaan hyvä biisi taustalla mikä tunne se olisikaan oi pojat..
tinkuliini mode laitto yvt kun oot viimenen kreivi ;D ni veä vaan inostuneessa tilassa se protokolla unohtuu ole siis kuin jukolan jussi se jääräpäin niistä oppi saralla ei tämä aasi pääse sinne protokollaan helposti
Mä oon niin jälessä. Jäin siihen kohtaan missä se rolloäijjä soitteli kitaraa.Heittäydyin hurjaksi ja muutin pois pirkanmaalta epätoivoisesti yritän treffailla yhtä kivaa äijää mutta se on aina töissä ja mä en oo ihan vielä valmis esittelemään puolikasta sille niin vähän hidasta puuhaa
Kitaraäijän kaa oli yhet kivat rehvit, mut kavereiksi jäätiin ja mitään paha sanottava ei jäänyMä oon niin jälessä. Jäin siihen kohtaan missä se rolloäijjä soitteli kitaraa.
Kauaskinko muutit?