Ai kunnollisesta autostako ei voi mennä rengas?Alkuperäinen kirjoittaja hä.;30361242:Ihmeen köyhä äijä sulla kun ei ole varaa kunnolliseen autoon.
Miekin oon ns kädetön....osaan vaihtaa renkaan, mutta käsileikkausten myötä meni voimat käsistä, joten siksi tarvitsisin apuaMellko kädetöntä, jos tarvitsee miehen apua renkaanvaihtoon....
Mun mies pystyy katsomaan, mikä autossa on vialla, korjaamaan auton ja saa ajettua auton kotiin. Tietysti jos mies olisi joku onneton suhari, niin silloin kannattaa tehdä kuten ehdotat eli soittaa taksi ja hinausauto, koska miehestä ei olisi apua kuitenkaan.Taas saa ihmetellä miten taantunutta porukka palstan naiset keskimäärin on! Ollaan kuin lapsia, sekä henkisesti että fyysisesti kun mies on saatu satimeen. Onko aikuisten oikeasti niin vaikeaa tilata se taksi ja lukita auton ovet sinne tien poskeen + laittaa varoituskolmio? Tai yrittää vaihtaa rengasta jos siitä on kyse.
Miksi ihmeessä joku _miehen_ kaverin pitäisi olla hälytetty etsimään mammoja pitkin metsiä jos teillä itsellä se mobiilipuhelin toimii? Soita itse kaverisi tai taksi --> homma hoidettu ilman välikäsiä.
Miehelläkin on oikeus seurustella aikuisen kanssa, ei lapsen kanssa.
Teillä vissiin ei ole auto tältä vuosituhannelta tai sitten miehelläsi on melkoinen varustus aina mukana.Mun mies pystyy katsomaan, mikä autossa on vialla, korjaamaan auton ja saa ajettua auton kotiin. Tietysti jos mies olisi joku onneton suhari, niin silloin kannattaa tehdä kuten ehdotat eli soittaa taksi ja hinausauto, koska miehestä ei olisi apua kuitenkaan.
Oma mies, ja nuo työkaveritkin tuntuvat olevan sellaisia että he vähän kuin salaa tykkäävät olla niitä sankareita. Ja koska he kuitenkin työkseen tekevät noita hommia, niin ei se iso rasti ole. Olen aivan varma että ainakin osa heistä pysähtyy auttamaan myös sitä tuntematonta tienvarressa olijaa. Harvat vissiin sitä enää tekee, ikävä kyllä.Taas saa ihmetellä miten taantunutta porukka palstan naiset keskimäärin on! Ollaan kuin lapsia, sekä henkisesti että fyysisesti kun mies on saatu satimeen. Onko aikuisten oikeasti niin vaikeaa tilata se taksi ja lukita auton ovet sinne tien poskeen + laittaa varoituskolmio? Tai yrittää vaihtaa rengasta jos siitä on kyse.
Miksi ihmeessä joku _miehen_ kaverin pitäisi olla hälytetty etsimään mammoja pitkin metsiä jos teillä itsellä se mobiilipuhelin toimii? Soita itse kaverisi tai taksi --> homma hoidettu ilman välikäsiä.
Miehelläkin on oikeus seurustella aikuisen kanssa, ei lapsen kanssa.
Ei "montakin kertaa".Ai kunnollisesta autostako ei voi mennä rengas?
Olempahan kuullut että yks tuttu onnistui särkemään UUDESTA mersustaan kaksi(!!) rengasta kerrallaan. Mutta mersu onkin ihan paska auto, eiks niin. Auton iästä ja merkistähän se renkaiden puhkoutuminen onkin kiinniAlkuperäinen kirjoittaja äh.;30361315:Ei "montakin kertaa".
Hieno mies sulla jos vaihtaa vaikka prässätyn pyörän laakerin tai kärähtäneen moottoriohjausyksikön tien poskessa.Mun mies pystyy katsomaan, mikä autossa on vialla, korjaamaan auton ja saa ajettua auton kotiin. Tietysti jos mies olisi joku onneton suhari, niin silloin kannattaa tehdä kuten ehdotat eli soittaa taksi ja hinausauto, koska miehestä ei olisi apua kuitenkaan.
Uudessa mersussa on run flat-renkaat joten vaimo ei jää tielle.Olempahan kuullut että yks tuttu onnistui särkemään UUDESTA mersustaan kaksi(!!) rengasta kerrallaan. Mutta mersu onkin ihan paska auto, eiks niin. Auton iästä ja merkistähän se renkaiden puhkoutuminen onkin kiinni
Ei mun mies ainakaan antais "lupaa" soitella kalliimpaa apua jos itse osaisi asialle jotain tehdä, ja kyllähän sama pätee hänen kaveripiirissään. Okei, mun mies ei ole automekaanikko, mutta osaa jotain tehdä. Kaveripiiristä taas löytyy mekaanikkoja parikin. Mies on sähkäri ja kyllähän taas kavereita jeesaa jos sähköjen kanssa akuuttia ongelmaa tulee. Lähtee sitten vaikka erikseen katsomaan mikä tilanne on. "vuoroin vieraissa"- apua.Meinaatko, että jos on autoasentaja ammatiltaan niin "ei ole iso rasti" ajella pitkin metsiä auttelemassamilloin kenenkin akkoja kun akat eivät osaa soittaa taksi ja hinuria?
Ihan varmaan samalla tavalla on rasittavaa kuin se että minä heitän pyöräileviä työkavereita kaatosateessa kotiin vaikka asuvat ihan eri suunnassa kuin minä. Voisivat hekin tietysti soittaa taksin, mutta täällä jotenkin vain ajatellaan ehkä eri tavalla. Ja minä tykkään kyllä tästä avuliaasta yhteisöstä paljon enemmän kuin tuosta mistä sinä vissiin diggaat.Meinaatko, että jos on autoasentaja ammatiltaan niin "ei ole iso rasti" ajella pitkin metsiä auttelemassamilloin kenenkin akkoja kun akat eivät osaa soittaa taksi ja hinuria?