"huh"
Tietty tulis. En voi kuvitellakaan etteikö tulisi. Jos niin olisi ettei pääsisi (ei autoa tms.) niin soittaisi taksin (tai minä soittaisin)
Miten niin oman onnensa nojaan? Mä en tajua kuviota, että nainen tarvitsee kyytiä ja soittaa miehelle jotta tämä soittaisi taksin. Kyllä itsekin ensimmäisenä soittaisin miehelle tyyliin "arvaa mitä kävi, tää helvetin auto levisi tänne hevonkuuseen, millä perkeleellä täältäkin korvesta pääsee pois". Mutta jos miehellä ei sattuisi itsellään olemaan autoa käytössä, niin nopeitenhan sieltä korvesta pääsee pois kun purkaussoiton jälkeen soittaa itse taksin paikalle. Ihan epäkäytännöllistä, että mies alkaa siellä soitella omia tuttujaan läpi tai tilaamaan taksia paikkaan, jonka tarkkaa sijaintia ei ehkä edes tiedä. Siinä ajassa, kun selvitellään kuka miehen kavereista tai serkkujen kavereista olisi vapaalla ja pääsisi ajamaan, olisi jo soittanut taksin, joka olisi jo hyvää vauhtia tulossa hakemaan. Ja jos kerran itsellänikin on puhelin, en varmaan tarvitse miestä avuksi soittamaan kyytiä. Eri asia, jos olisi akku tosi lopussa tms.Pyytäisi vaikka naapurin autoa lainaan, soittaisi kavereilleen tai vaikka sen taksin.
Vedin herneen nokkaan koska ei osoittanut yhtään miehisiä herrasmiestapoja eikä niinsanottua suojeluvaistoa perheestään vaan jätti meidät oman onnensa nojaan.
Itselläni ei ole lähipiirissä kovin paljoa autollisia kavereita, en saanut kiinni suurinta osaa ja jotku ei päässy omien ymmärrettävien menojen vuoksi. Miehellä on taas ystävissään mm taksiyrittäjä.
Pyytäisi vaikka naapurin autoa lainaan, soittaisi kavereilleen tai vaikka sen taksin.
Vedin herneen nokkaan koska ei osoittanut yhtään miehisiä herrasmiestapoja eikä niinsanottua suojeluvaistoa perheestään vaan jätti meidät oman onnensa nojaan.
Itselläni ei ole lähipiirissä kovin paljoa autollisia kavereita, en saanut kiinni suurinta osaa ja jotku ei päässy omien ymmärrettävien menojen vuoksi. Miehellä on taas ystävissään mm taksiyrittäjä.
Mikä tossa sun avattaressa on?Tulisi, jos olisi samalla paikkakunnalla. Mikä olisi todella epätodennäköistä.
Ja tuossa tapauksessa en edes soittaisi hänelle asiasta vaan soittaisin veljelleni ( jos tietäisin hänen olevan vapaalla) ja pyytäisin hakemaan lapset ja suoraan autokorjaamoon josta tulisi hinaaja hakemaan auton ja minut. Minulla on autolleni vakuutus, joka korvaa hinauksen ilman omavastuuta.