Sittenhän saa frukrut ulkoilla kesäisin rauhassa amppareilta :xmas:kuittaan tietoon saatetuksi mutta lisään että ei ole ollut tapana tulla hiuksille
Sittenhän saa frukrut ulkoilla kesäisin rauhassa amppareilta :xmas:kuittaan tietoon saatetuksi mutta lisään että ei ole ollut tapana tulla hiuksille
tunnustan että tahalteen kiusasin, kirjan opehahmo ei ollu vähääkään barbimpomainenIlmeisesti pitäisi tulla näyttäytymään johonkin ketjupikkujouluihin, etten enää tuu sun mieleen kun näet barbeja
Siinäpä näppärä sekamuodosteinen uussana!pahoin pelkään että se oli vielä barbimpompi
Mieluusti olisin itsekin välttynyt.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30348049:Onneksi olen välttynyt tältä kokemukselta.
Ah, no sittenhän mun ei tarvitse tulla :xmas:tunnustan että tahalteen kiusasin, kirjan opehahmo ei ollu vähääkään barbimpomainen
enempi niinkuin se toisen sadun englantilainen kotiopettajatar nuorena
no just sen takia ei tartte tulla mutta muuten kyllä sun läsnäolos olis hyvinkin suotavaaAh, no sittenhän mun ei tarvitse tulla :xmas:
Soon kuulemma hyväksi kasvojen iholle, miksei siis myös hiuksillekuittaan tietoon saatetuksi mutta lisään että ei ole ollut tapana tulla hiuksille
ehkä niinkin mutta koska sen väitetään olevan hyväksi myös pimpin limakalvoille niin oon aatellu hoitaa sen osaston kuntoon ensin kun kummiskaan voimat ei riitä joka paikkaanSoon kuulemma hyväksi kasvojen iholle, miksei siis myös hiuksille
En kai minäkää muuten tietäs mutta vanhat kunnon isot pojat väitti...ehkä niinkin mutta koska sen väitetään olevan hyväksi myös pimpin limakalvoille niin oon aatellu hoitaa sen osaston kuntoon ensin kun kummiskaan voimat ei riitä joka paikkaan
Sosiaalisissa tilanteissa liian helposti ahdistuvana voin harkita asiaa... 12 kuukauttano just sen takia ei tartte tulla mutta muuten kyllä sun läsnäolos olis hyvinkin suotavaa
Öitä! :wave:se on pakko nyt mennä,ei pysy silmät auki.
jatkakaa roiskintaa...Hyvää yötä ja unia kaikille:kiss:
no on se sitten varmaa tietoa jos isoppojat niin sanoEn kai minäkää muuten tietäs mutta vanhat kunnon isot pojat väitti...
no on se sitten varmaa tietoa jos isoppojat niin sano
ketjulaiset on tosiaan sen verta kahjoja että on viisasta tarkkailla tilanteen kehittymistä aluksi ihan rauhassa...Tai sitten tuun sinne istumaan ja oon ihan hiljaa yksin nurkassa tsihiä siemaillen.
Öitä :kiss:se on pakko nyt mennä,ei pysy silmät auki.
Sitten vaan lisää tsihejä, jos meinaa mennä liian kahjoksi. Että pysyy edes jotenkin perässäketjulaiset on tosiaan sen verta kahjoja että on viisasta tarkkailla tilanteen kehittymistä aluksi ihan rauhassa
niin määkin tein
:hug:Auuuuu |O Nyt voi valittaa kun pahin meni jo: iski yliopistolla äsken niin hirveä mahakipu, että hädin tuskin pääsin kotiin asti hoipertaan. Onneksi oli Litalginia mukana.
öitä, täällä kans painutaan pois roiskimasta ja peiton alle.se on pakko nyt mennä,ei pysy silmät auki.
Oikein nyhtämällä nyhtää sai, että Ruutiksen sai puhumaanketjulaiset on tosiaan sen verta kahjoja että on viisasta tarkkailla tilanteen kehittymistä aluksi ihan rauhassa
niin määkin tein
On teillä varmaan ollu kamalaa ku yks puu-ukko jurottanu pöydässä tunnelmaa laskemassa : /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30348123:Oikein nyhtämällä nyhtää sai, että Ruutiksen sai puhumaan
:O Herttinen Myttynen :hug:.Auuuuu |O Nyt voi valittaa kun pahin meni jo: iski yliopistolla äsken niin hirveä mahakipu, että hädin tuskin pääsin kotiin asti hoipertaan. Onneksi oli Litalginia mukana.