No, kyllä se tästä vielä lämpenee...ehkä...
Tai kyllä täälläkin on kohta myös pakkasta.No, kyllä se tästä vielä lämpenee...ehkä...
Ei saa, ollaan kesärenkailla liikenteessä. Ens viikolla saa tulla lunta tupruten, ei haittais.Tai kyllä täälläkin on kohta myös pakkasta.
Sama juttu! Ja pimeessä pitää ajaa sinne hevon persiiseen töihin..Ei saa, ollaan kesärenkailla liikenteessä. Ens viikolla saa tulla lunta tupruten, ei haittais.
Me ollaankin lomalla, lälläspyy. Ei tarvi hetkeen vekkaria viritellä. Tultiin sukuloimaan Pohjois-Pohjanmaalle.Sama juttu! Ja pimeessä pitää ajaa sinne hevon persiiseen töihin..
Just tuota tarkoitin, on niin vaikea nimi että sen aina unohtaa. tänks.En jaksa asentaa Katsomoa puhelimeen mutta ainaki siellä Salkkareitten kuoppabileissä soi Albinonin Adagio
Kärsii ja laitoin sulle viestin.kestääkö kysyä että missäpäin p-p:tä mennä viilletät?
Mä tilasin. Sen piti tulla tänne. :O:'O
Helsingissä sataa lunta. Kuka tän tilasi HÄH???
tuu hakemaan se pois täältä!!!!mä tilasin. Sen piti tulla tänne.
Tulen.. *hyppää bussiin*tuu hakemaan se pois täältä!!!!
Kiitos, vaihdan taas pilkkihaalarit bikineihin. Silleen vähän casuaalimpaa toimistopukeutumista..Tulen.. *hyppää bussiin*
Jahas. Lauran miehen nimi selvis.Uhh, aah, Pentti! Työnnä vielä sentti.
Älä työnnä kahta, muuten repee nahka.
maistuis kyllä muuten mutta kun on migge niin sillon tulee makeanhimo. mistä mä nyt sitä saan??mää tekasin hernekeittoa johon laitoin sattumiksi hirvenlihhaa
sillä ei taida makeannälkä lähteä?
Taitais olla parempaa kuin äsken syömäni kouluruokalan ärtsoppa. Onko pannaria kans?mää tekasin hernekeittoa johon laitoin sattumiksi hirvenlihhaa
sillä ei taida makeannälkä lähteä?
namuja,suklaata tekis mieli mutten uskalla vielä testata mitä vatta sanoo siitä. voi olla etten saa suklaata syödä enää ollenkaan:|jos mää tosin sulle jotain?
suklaatia vai namuja?