Miksei ole mahdollista? Oletteko jossain korpimökissä...? Otat virtsatulehduksen estolääkkeet ja käytät silloin niitä? Ja mihinkään suihkuun ei edes tarvitse mennä, riittää käsisuihku ja alapääpesu sillä... tärkeämpi pissata seksin jälkeen kuin pestä, jos käyttänyt kondomia.Etten harrasta seksiä koska peseytyminen ei ole mahdollista?
:x5 päivää muhinut festaritussu on parhautta, mitkä aromit!!
Siis teillä ei ole puita, joilla lämmittää saunaa? Ihan tosissaan olet kuukauden siellä aina peseytymättä? :xJoo, korpimökissä ollaan, ja saunaa ei voi lämmittää (menee puita) eikä vettäkään voi keittää, ruoanlaittovesi kannetaan likaisissa pulloissa. Ei mulla mitään virtsiksiä ole vaikka olenkin tuolla aina kuukauden peseytymättä, mutta kyllähän ne hajut inhottaa. Yhdeltä palstalta vaan luin että joka päivä pitää pesulla käydä, ja vastenmielinen on nainen joka ei peseydy ennen seksiä tai sen jälkeen.
Miesystäväsi siis pihtaa halkoja eikä nyt puhuta omasta halosta ei voi sanoa kuin haloo ja jätä se siis oikeesti. Eikö miehesi osaa arvostaa naista ja naisen tunteita?On puita, monta vuotta vanhoja, liiteri ja monta pinoa täynnä. Mutta miesystävä on pihi. Itse käy kotonaan miltei päivittäin suihkussa. Minä olen aivan oikeasti jopa 4-6 viikkoa käymättä pesulla ollenkaan. Jopa käsienpesun kanssa tulee välillä riitaa. Ostan kalliita kosteuspyyhkeitä, mutta jos joskus pyydän talousvedestä käsienpesuun niin motkottaa ettei hän sitä jaksa kotoaan kantaa niin paljon. Pitäisi järvessä käydä, mutta rasittavaa sekin on, ja vesi on kylmää ja likaista, eikä laiturikaan ole keväästä ja syksystä paikoillaan, joten rantakivien välissä joutuu liejussa huljuttelemaan.
ja sä suostut tohon?On puita, monta vuotta vanhoja, liiteri ja monta pinoa täynnä. Mutta miesystävä on pihi. Itse käy kotonaan miltei päivittäin suihkussa. Minä olen aivan oikeasti jopa 4-6 viikkoa käymättä pesulla ollenkaan. Jopa käsienpesun kanssa tulee välillä riitaa. Ostan kalliita kosteuspyyhkeitä, mutta jos joskus pyydän talousvedestä käsienpesuun niin motkottaa ettei hän sitä jaksa kotoaan kantaa niin paljon. Pitäisi järvessä käydä, mutta rasittavaa sekin on, ja vesi on kylmää ja likaista, eikä laiturikaan ole keväästä ja syksystä paikoillaan, joten rantakivien välissä joutuu liejussa huljuttelemaan.