Ennen seksiä ja sen jälkeen pitää käydä suihkussa. Miten kerron miehelle

• Viestiketjun aloittaja Niihi
  • Ensimmäinen viesti
adsada
Etten harrasta seksiä koska peseytyminen ei ole mahdollista?
Miksei ole mahdollista? Oletteko jossain korpimökissä...? Otat virtsatulehduksen estolääkkeet ja käytät silloin niitä? Ja mihinkään suihkuun ei edes tarvitse mennä, riittää käsisuihku ja alapääpesu sillä... tärkeämpi pissata seksin jälkeen kuin pestä, jos käyttänyt kondomia.

Ja oletan siis, että virtsatulehdusriski on se miksi sun on suihkuteltava...

Niihi
Joo, korpimökissä ollaan, ja saunaa ei voi lämmittää (menee puita) eikä vettäkään voi keittää, ruoanlaittovesi kannetaan likaisissa pulloissa. Ei mulla mitään virtsiksiä ole vaikka olenkin tuolla aina kuukauden peseytymättä, mutta kyllähän ne hajut inhottaa. Yhdeltä palstalta vaan luin että joka päivä pitää pesulla käydä, ja vastenmielinen on nainen joka ei peseydy ennen seksiä tai sen jälkeen.

nohh
Joo, korpimökissä ollaan, ja saunaa ei voi lämmittää (menee puita) eikä vettäkään voi keittää, ruoanlaittovesi kannetaan likaisissa pulloissa. Ei mulla mitään virtsiksiä ole vaikka olenkin tuolla aina kuukauden peseytymättä, mutta kyllähän ne hajut inhottaa. Yhdeltä palstalta vaan luin että joka päivä pitää pesulla käydä, ja vastenmielinen on nainen joka ei peseydy ennen seksiä tai sen jälkeen.
Siis teillä ei ole puita, joilla lämmittää saunaa? Ihan tosissaan olet kuukauden siellä aina peseytymättä? :x

Aapeee
On puita, monta vuotta vanhoja, liiteri ja monta pinoa täynnä. Mutta miesystävä on pihi. Itse käy kotonaan miltei päivittäin suihkussa. Minä olen aivan oikeasti jopa 4-6 viikkoa käymättä pesulla ollenkaan. Jopa käsienpesun kanssa tulee välillä riitaa. Ostan kalliita kosteuspyyhkeitä, mutta jos joskus pyydän talousvedestä käsienpesuun niin motkottaa ettei hän sitä jaksa kotoaan kantaa niin paljon. Pitäisi järvessä käydä, mutta rasittavaa sekin on, ja vesi on kylmää ja likaista, eikä laiturikaan ole keväästä ja syksystä paikoillaan, joten rantakivien välissä joutuu liejussa huljuttelemaan.

Ei saatana
On puita, monta vuotta vanhoja, liiteri ja monta pinoa täynnä. Mutta miesystävä on pihi. Itse käy kotonaan miltei päivittäin suihkussa. Minä olen aivan oikeasti jopa 4-6 viikkoa käymättä pesulla ollenkaan. Jopa käsienpesun kanssa tulee välillä riitaa. Ostan kalliita kosteuspyyhkeitä, mutta jos joskus pyydän talousvedestä käsienpesuun niin motkottaa ettei hän sitä jaksa kotoaan kantaa niin paljon. Pitäisi järvessä käydä, mutta rasittavaa sekin on, ja vesi on kylmää ja likaista, eikä laiturikaan ole keväästä ja syksystä paikoillaan, joten rantakivien välissä joutuu liejussa huljuttelemaan.
Miesystäväsi siis pihtaa halkoja eikä nyt puhuta omasta halosta ei voi sanoa kuin haloo ja jätä se siis oikeesti. Eikö miehesi osaa arvostaa naista ja naisen tunteita?

ja sä suostut tohon?

Aapeee
Älä nyt naura, tämä on vakava asia. Viimeksi tuli muuten riitaa mm. sinapista. Kyselin että josko vois sitä saada kun käy kaupassa, kun ei koko kesänä ole ollut. Sanoi että jos minä maksan, se on kallista. No, oli sitä ostanut sitten ja ilmeisesti ei sitä laskuttanut minulta (normaalisti laskee kaikki ruokani ja maksan sitten), alkoi sitten päissään iltapimeällä laittaa hernekeittoa (vaikka yleensä hänen mukaansa illalla ei syödä sitten kun ei näe tiskata eikä jaksa) ja pyysi sitä sinappia. Ja se nyt sitten sattui olemaan pimeässä jossain pussissa, enkä viitsinyt sitä etsiä.
No mies tupisi ja haukkui tunnin ettei ostamaansa sinappia saa, jolloin sitten kaivoin sen ja ruutasin puoli tuubia lautaselleen, mutta hän piti päänsä välissä. Ja minä tietysti olin se hullu kun sotkin hänet sinapilla.

Aapeee
Ja joo, ei tosiaan ole porvoosta:) Parempaa en ole saanut. Kyllähän mä tuohon aina kypsyn, mutta kun ei muutakaan ole niin jo viitisen vuotta olen erehtynyt, lähinnä kesällä. (kun on mahdoton siellä mökillä talvella olla, vaikka joskus on sitäkin tullut tehtyä.)

Aapeee
En ole ammattivalittaja, enkä tosiaan juuri ole näistä kirjoitellut, koska aina tulee paskaa niskaan kuitenkin. Nyt vain heräsi ajatus kun luin toiselta palstalta miten tulee peseytyä joka päivä, ja varsinkin ennen ja jälkeen seksin.

Aapeee
Mutta kun tämä ei ole provo. Tällaista elämää minä elän, ja aikaisemmatkin miehet ovat kohdelleet kyllä todella huonosti. Ihmettelen suuresti ettei täällä vielä kukaan sanonut että hommaa ne puut itse ja lämmitä sauna itse ja ties mitä, mitä nyt yleensä sanotaan. Eihän mieheltä pidä odottaa ylläpitoa tai mitään.

Yhteistyössä