Ennen seksiä ja sen jälkeen pitää käydä suihkussa. Miten kerron miehelle

• Viestiketjun aloittaja Niihi
  • Ensimmäinen viesti
sultan
Kyllä hyvä kortsu kestää 5-7 panoa, eikä sitä nyt pestä tarvitse käyttöjen välissä. Kyllä ne spermat äkkiä kuivuu ja jässähtää sinne kumiin. Ja eikun uutta!

Aapeee
No kyllä se sen kortsun piffaa, ainakin sen pari kertaa vuodessa kun seksiä saa. On tosin kyllä esittänyt että kavereilleen sossu on maksanut ehkäisyn, joten ehkä munkin pitäis yrittää.

"reppana"
Mutta kun tämä ei ole provo. Tällaista elämää minä elän, ja aikaisemmatkin miehet ovat kohdelleet kyllä todella huonosti. Ihmettelen suuresti ettei täällä vielä kukaan sanonut että hommaa ne puut itse ja lämmitä sauna itse ja ties mitä, mitä nyt yleensä sanotaan. Eihän mieheltä pidä odottaa ylläpitoa tai mitään.
oletko ajatellut, että ehkä annat niiden kohdella itseäsi huonosti.

hm....
[QUOTE="vieraana";30345584]Mies käy kotonaan suihkussa joka päivä, mutta sä olet peseytymättä kuukauden? Mikset sä käy myös miehen kotona suihkussa? Eihän tuossa ole mitään järkeä.[/QUOTE]

Mies säästää vesilaskussa kun muija ei käy pesulla.

"marza"
Hae sieltä järvestä vettä ämpäriin ja jos ei lämmitä niin eiköhän se ole sisällä lämpene sen verran että saat suoritettua alapää pesun.ei se likaista ole.etkö esim järvessä käy uimassakin.

Yhteistyössä