The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihme sisko sulla Bitch :O

Mulla kans sisko on kylässä ja meillä on ollut kovasti mukavaa, tasan ei käy onnen lahjat : /
Mun sisko on menettänyt perheensä ja duuninsa alkoholin takia mutta se ei tietenkään ole hänen syynsä. Nyt alkaa päästä taas jaloilleen mutta on edelleen suunnattoman katkera, negatiivinen ja kateellinen ihminen
 
Mä alkaan kattoon toista kämppää mulle ja lapsille. Pitää päästä hieman lähemmäksi tuota miestä. :)

Ja oikeestaan tää ois niin kiva paikka asuu, mut mua jokseenkin meinaa jo alkaa häiritteen, et asun samas pihas exän uuden kanssa ja nyt tänään kuulin, et exä ostaa tuosta vierestä kämpän..
Mä en välttämättä haluu,et nuo sit tietää kaikki mun menemiset ja ei sais olla sit yhtään rauhassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Niin kyllä mä sen tiedän että oot yhen kanssa. Sanoin vaan et se tuli mieleen eka ja samaan syssyyn totesin että sulla ei varmaan siitä nyt kyse.
Juu, tällaista löysin googlettamalla.

Kuume ja kylki-selkäkipu viittaavat munuaisallastulehdukseen. Hyvin iäkkäillä ja huonokuntoisilla munuaisallasinfektio ja siihen joskus (5 %:ssa) liittyvä verenmyrkytyskin (ks. «Verenmyrkytys eli sepsis»6) voi näkyä pelkkänä yleiskunnon romahtamisena, oksenteluna tai sekavuutena ilman virtsatieoireita tai kuumetta. Jos kyseessä voi olla munuaisallastulehdus, on aina syytä lähteä lääkäriin tutkittavaksi. Jos kuume on korkea, on lähdettävä päivystysvastaanotolle. Tällöin tarvitaan muitakin tutkimuksia kuin tavallisia virtsan laboratoriotestejä.

Mulla oli jo perjantaina kipeä olo. Eilen oksentelin mutta ajattelin sen olevan kapulaa kun tuli juotua perjantaina. Eilen illalla alkoi vatsakipu ja kirvely.
 
mutta miten se onnistuu kun oon sellanen et näytän tunteeni aina...oli ne millasia tunteita tahansa. jopa se vitutus paistaa läpi vaikka kuinka yrittäis olla niinkuin ei mitään.
vituttaako se kasvotusten vai puhelimitse/viestitse/netissä?

Meinaan että jos mua vituttaa joku ihminen livenä niin kyllä se ikävä kyllä näkyy silleen että olen tyly ja jos mahdollista poistun paikalta. Joku vituttaa jonkun viestintävälineen kautta en vaan vastaa tai ota mitään kantaa
 
vituttaako se kasvotusten vai puhelimitse/viestitse/netissä?

Meinaan että jos mua vituttaa joku ihminen livenä niin kyllä se ikävä kyllä näkyy silleen että olen tyly ja jos mahdollista poistun paikalta. Joku vituttaa jonkun viestintävälineen kautta en vaan vastaa tai ota mitään kantaa
Noissa. Sit kasvotusten yritän nieleskellä sitä vitutusta..mut viesteissä ja puhelimessa se tulee esiin tylyytenä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä