Mun sisko on menettänyt perheensä ja duuninsa alkoholin takia mutta se ei tietenkään ole hänen syynsä. Nyt alkaa päästä taas jaloilleen mutta on edelleen suunnattoman katkera, negatiivinen ja kateellinen ihminenIhme sisko sulla Bitch :O
Mulla kans sisko on kylässä ja meillä on ollut kovasti mukavaa, tasan ei käy onnen lahjat : /
Siskosi on kaukana toipuneesta jos jaksaa kantaa katkeruutta mukanaan.Mun sisko on menettänyt perheensä ja duuninsa alkoholin takia mutta se ei tietenkään ole hänen syynsä. Nyt alkaa päästä taas jaloilleen mutta on edelleen suunnattoman katkera, negatiivinen ja kateellinen ihminen
Alkaa päästä jaloilleen tarkoittaa, että on opiskelemassa uutta ammattia, tekee töitä eikä enää vedä viiden viikon putkiaSiskosi on kaukana toipuneesta jos jaksaa kantaa katkeruutta mukanaan.
EI mulla noussu kun oli mut en tiedä sit ...voikai se nousta. Mulle tuli eka mieleen sp-tauti kun kuumekin noussu...mut ei sulla nyt varmaan sellasta ole.Voiko virtsatietulehdus aiheuttaa kuumetta? Epäilen että mulla on se. Oireet viittaa siihen ja mittasin kuumeen. :|
Sukupuolitauti? Ei voi olla sellaista. Olen vain yhden tietyn kanssa.EI mulla noussu kun oli mut en tiedä sit ...voikai se nousta. Mulle tuli eka mieleen sp-tauti kun kuumekin noussu...mut ei sulla nyt varmaan sellasta ole.
:wave:niin ja iltaa:wave:
Niin kyllä mä sen tiedän että oot yhen kanssa. Sanoin vaan et se tuli mieleen eka ja samaan syssyyn totesin että sulla ei varmaan siitä nyt kyse.Sukupuolitauti? Ei voi olla sellaista. Olen vain yhden tietyn kanssa.
Mulla on ollut aikaisemminkin tuo tulehdus. Lapsena se oli kroonisena. Mutta ei ole ennen lämpöä ollut.
Kyllä voi nostaa kuumeen.Voiko virtsatietulehdus aiheuttaa kuumetta? Epäilen että mulla on se. Oireet viittaa siihen ja mittasin kuumeen. :|
Juu, tällaista löysin googlettamalla.Niin kyllä mä sen tiedän että oot yhen kanssa. Sanoin vaan et se tuli mieleen eka ja samaan syssyyn totesin että sulla ei varmaan siitä nyt kyse.
Juu, soitan huomenna terkkariin.Kyllä voi nostaa kuumeen.
Viesti karkasikin jo.. Siis yleensä ei nosta kuumetta jos pelkkä tulehdus virtsateisä. Kuume nousee kun tulehdus leviää munuaisaltaaseen.
Kipin Lapin aamulla labraan!
Ostin tänään karpalomehua.se on tuo pissatulehus kettumainen tauti. Onneksi siihen ensiapuna auttaa ainaki mulla karpalomehu jos ei just saa antibiootteja siihen hätään
Olla antamatta sille sitä tyydytystä että hetkauttais sinua millään tavalla suuntaan tai toiseen. Vaikkei se tietäskään vituttavansa.Mitä voi tehdä jos aina yks ja sama ihminen vaan vituttaa...oli tilanne mikä vaan niin aina se vitutus nostaa päätään.
mutta miten se onnistuu kun oon sellanen et näytän tunteeni aina...oli ne millasia tunteita tahansa. jopa se vitutus paistaa läpi vaikka kuinka yrittäis olla niinkuin ei mitään.Olla antamatta sille sitä tyydytystä että hetkauttais sinua millään tavalla suuntaan tai toiseen. Vaikkei se tietäskään vituttavansa.
vituttaako se kasvotusten vai puhelimitse/viestitse/netissä?mutta miten se onnistuu kun oon sellanen et näytän tunteeni aina...oli ne millasia tunteita tahansa. jopa se vitutus paistaa läpi vaikka kuinka yrittäis olla niinkuin ei mitään.
Noissa. Sit kasvotusten yritän nieleskellä sitä vitutusta..mut viesteissä ja puhelimessa se tulee esiin tylyytenä.vituttaako se kasvotusten vai puhelimitse/viestitse/netissä?
Meinaan että jos mua vituttaa joku ihminen livenä niin kyllä se ikävä kyllä näkyy silleen että olen tyly ja jos mahdollista poistun paikalta. Joku vituttaa jonkun viestintävälineen kautta en vaan vastaa tai ota mitään kantaa