The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338770:
Onko siulla paljon kuumetta? Nyt sinne lämpöseen ja sen jälkeen peiton alle. Tämä on käsky |O.
ei oo ku vähän yli 37, semmonen vattumainen hönö olo. Mikä parasta, olin jättänyt makuuhuoneen ikkunan auki niin että siellä on kans vallan raikasta. Tyhmä pää ja kärsivä kroppa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338789:
Toivon pikaista paranemista siulle :hug:.

Tuommoiset pikku lämmöt on kaikista ärsyttävimpiä. Kunnon kuumeella lähtee tauditkin vikkelämpään.
oli tää odotettavissa, kaikki töissä pärskii enemmän tai vähemmän. Jos kerran on pakko sairastaa, nyt on hyvä hetki koska parin viikon kuluttua on loma. Sillon harmittas olla kipeenä
 
oli tää odotettavissa, kaikki töissä pärskii enemmän tai vähemmän. Jos kerran on pakko sairastaa, nyt on hyvä hetki koska parin viikon kuluttua on loma. Sillon harmittas olla kipeenä
Samanlaista on liikkeellä ollut meilläkin töissä. Mie vaan jostain syystä ohitan kaikki pöpöt :vampire:.

Vaan ei tuo enää montaa päivää voi kestää ja lomallasi olet taas sielun ja ruumiin voimissa :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338801:
Samanlaista on liikkeellä ollut meilläkin töissä. Mie vaan jostain syystä ohitan kaikki pöpöt :vampire:.

Vaan ei tuo enää montaa päivää voi kestää ja lomallasi olet taas sielun ja ruumiin voimissa :D.
Niin minäki, oon ollut saikulla viimeksi elokuussa 2012. Tääkin menee varmaan silleen että kun huomisen makaan sängyssä, maanantaina oon täysin työkykyinen :D
 
kauanko siinä kestää?!? oon ollut yksin jo niin kauan:'( olen yrittänyt ja ollut yrittämättä.toivonut ja menettänyt toivon,etsinyt ja ollut etsimättä mutta kun ei niin ei.
Mun yksi työkaveri just sanoi, että oishan se kiva kun ois joku mutta toisaalta, hänellä on niin paljon muutakin elämää ettei viitsi tuhlata energiaa. Jos joku vastaan tulee niin tervetuloa, siihen asti hän nauttii siitä muusta tekemisestä. Toinen kollega komppasi, että tästä on 100 vuotta kun naisen ainoa elämän tavoite oli päästä naimisiin.
 
vaikka oonkin jo vanha niin kuitenkin sen verran nuori että pitkä aika loppuelosta tulee jos ei ole ketään vieressä kulkemassa ja pitämässä hyvänä.olen aina ollut ja tulen aina olemaan sellainen läheisyydenkipeä ihminen.
 
vaikka oonkin jo vanha niin kuitenkin sen verran nuori että pitkä aika loppuelosta tulee jos ei ole ketään vieressä kulkemassa ja pitämässä hyvänä.olen aina ollut ja tulen aina olemaan sellainen läheisyydenkipeä ihminen.
Ei se parisuhdekaan yhtä ruusuilla tanssimista ja hyvänä pitämistä ole. Useinkin tulee hetkiä jolloin sen toisen on valmis toimittamaan alimpaan helvettiin ihan vaan siitä ilosta, että saisi olla hetken itsekseen ja rauhassa. Ikinä ei oo hyvä.
 
kahvikirahvi
Oon samaa mieltä nartun toverin kanssa, jos joku kiva tyyppi tulee ovelle niin en välttämättä käännyttäis. Mut kyllä ittensä saa pidettyä kiireisenä ilmankin. Ja eksän kanssa saa sit riidellä sen verta että sitä usein voi vaan kiittää luojaansa sitä että on sinkku.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä