mää ottasin happygirlin autiolle saarelle, se määrä adrenaliinia kyrpiintymisestä pitäisi pitkään hengissä vaikka ruoka loppuisi.
Kai haaksirikkoutuisit kuitenkin naapurisaarelle, että voitais vilkutella välillä toisillemme? :xmas:
mää ottasin happygirlin autiolle saarelle, se määrä adrenaliinia kyrpiintymisestä pitäisi pitkään hengissä vaikka ruoka loppuisi.
Tui tui :heart: :kiss:Mut mä jatkan nyt lifettämistä banaani kourassa l-koodin seksikkäitä ja kauniita naisia katsellen ja toivon että mummelin kuva katoaa mielestäni. Heippa murut :kiss:
tottakai... sillä selviis pitemmälle vielä kun aattelis että toisella saarella olis parempaa seuraa, vitutuksella pärjää pitkälle
Kai haaksirikkoutuisit kuitenkin naapurisaarelle, että voitais vilkutella välillä toisillemme? :xmas:
Mut mä jatkan nyt lifettämistä banaani kourassa l-koodin seksikkäitä ja kauniita naisia katsellen ja toivon että mummelin kuva katoaa mielestäni. Heippa murut :kiss:
Just ko mää valittin sut seurakseni. Pidä saares. Nih.Mä ettisin ihan oman aution saaren. Autiolla saarella kun ei o mitn virkaa jos se on ylikansoitettu.
Oon mää! Enkä oo menossa nukkumaan vähään aikaan ainakaan. Yks tsihikin vielä juomatta!Onks täällä enää ketään?
mua kyllä nukuttais mutta on vähän surullinen olo:|Oon mää! Enkä oo menossa nukkumaan vähään aikaan ainakaan. Yks tsihikin vielä juomatta!
:hug:mua kyllä nukuttais mutta on vähän surullinen olo:|
Kuis silleen?mua kyllä nukuttais mutta on vähän surullinen olo:|
Tervetuloa takaisin :wave:. Aikasen viileeksi meni ilta.Täällä taas, just tulin kotiin. Oottelen että pääsen saunaan lämmittelee
On niin kauhee läheisyyden kaipuu ja halipula. Haluan tuntea ihan fyysisesti että joku ottaa mut syliin ja silittää. Niin yksinäinen olo vaikka on ihmisiä ympärillä niin silti,ei se ole sama asia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338742:Kuis silleen?
: /On niin kauhee läheisyyden kaipuu ja halipula. Haluan tuntea ihan fyysisesti että joku ottaa mut syliin ja silittää. Niin yksinäinen olo vaikka on ihmisiä ympärillä niin silti,ei se ole sama asia.
en ole sitten viime kerran kun oli niin outo. en taida vaivautua. kyllä sais jo tähänki risukasaan paistaa se aurinko.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338753:: /
Ootkos sie Kaukoa lähestynyt siitä siun lomasta? Jos menisit käymään vaikka siellä. Eihän se tietenkään sama asia ole, mutta piristäisi yksinäistä arkea.
joo ja kun on vielä kuumetta mutta päätin etten jätä käyttämättä 80e lippua vaikka ois ebola. Hieno tunnelma stadikalla oli kyllä, käyn aina kattomassa kun vaan mahdollistaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338743:Tervetuloa takaisin :wave:. Aikasen viileeksi meni ilta.
Kyllä se jonakin päivänä paistaakin. Älä menetä toivoasi. Jos sen menettää ei kykene näkemään niitä auringon säteitä risujen seasta.en ole sitten viime kerran kun oli niin outo. en taida vaivautua. kyllä sais jo tähänki risukasaan paistaa se aurinko.
Onko siulla paljon kuumetta? Nyt sinne lämpöseen ja sen jälkeen peiton alle. Tämä on käsky |O.joo ja kun on vielä kuumetta mutta päätin etten jätä käyttämättä 80e lippua vaikka ois ebola. Hieno tunnelma stadikalla oli kyllä, käyn aina kattomassa kun vaan mahdollista
se aurinko ilmestyy kun sitä ei niin kovin odota, joten elä masennu ja heitä toivoas!en ole sitten viime kerran kun oli niin outo. en taida vaivautua. kyllä sais jo tähänki risukasaan paistaa se aurinko.