Heiii :kiss:Iltaa ketjuun.
Heiii :kiss:Iltaa ketjuun.
Iltaa :wave:Iltaa ketjuun.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338499:Tänään tosiaan oli kaunista ja luonnon värit upeat . Mitäs uusia tuulia olet keksinyt?
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338507:Iltaa :wave:
No mutta tokkiisakeba tuli het kun mainittiin peba
keba ei taida välittää ihan noin karvaisista peboistakeba tuli het kun mainittiin peba
No perkele. Kuulostaa hienolta .Ensinnäkin en kaipaa minkäänlaisia parisuhteita ainakaan vuoteen. Ex-vaimolle sanoin tänään, että kyllä tämä on nyt ohi, vaikka vähän vispilänkauppaa onkin ollut viime aikoina. Me ei vaan tehdä enää toisiamme onnellisiksi, PISTE. Mä olen nyt "yksin " ja AI SAATANA, kun nautin siitä!
Toinen on se, että annan ton firman mennä konkurssiin ja jos töihin saa mennä maaliskuussa, kuten on lääkäri lupaillut, alan tehdä jotain muuta enkä enää ikinä päivääkään mainontaa ja markkinointia!
Niin perkele!
Vähempikin riittänee .keba ei taida välittää ihan noin karvaisista peboista
No mainonta ja markkinointihan on ihan belsebuubista muutenkin.Ensinnäkin en kaipaa minkäänlaisia parisuhteita ainakaan vuoteen. Ex-vaimolle sanoin tänään, että kyllä tämä on nyt ohi, vaikka vähän vispilänkauppaa onkin ollut viime aikoina. Me ei vaan tehdä enää toisiamme onnellisiksi, PISTE. Mä olen nyt "yksin " ja AI SAATANA, kun nautin siitä!
Toinen on se, että annan ton firman mennä konkurssiin ja jos töihin saa mennä maaliskuussa, kuten on lääkäri lupaillut, alan tehdä jotain muuta enkä enää ikinä päivääkään mainontaa ja markkinointia!
Niin perkele!
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338536:No perkele. Kuulostaa hienolta .
No mainonta ja markkinointihan on ihan belsebuubista muutenkin.
Mä oon tykännyt lifettämisestä ja palstatauon pitämisestä, mutta nyt oli pakko tulla taas vilahtamaan. En tiedä mihin muualle jakaisin tämän päivän kummallisuudet.
Mä oon puolen vuoden totaalisessa alkoholilakossa, mutta nyt tekis mieli riipasta ihan vitulliset kännit ja juoda muisti ja taju pois. Jouduin tänään valokuvaamaan about satakiloista mummelia alasti. Ja vielä zoomailemaan nivusissa olevaa aivan järkyttävää ihottumaa (joka on uskoakseni saanut alkunsa koska läskien välissä ei iho pääse hengittämään).
Ei ollut ihan sitä mitä odotin kun kysyttiin voisinko mä äkkiä napata pari ennen-kuvaa mitä myöhemmin katsella, kun mummeli on alottamasa pussikeittodieettiä.
:OMä oon tykännyt lifettämisestä ja palstatauon pitämisestä, mutta nyt oli pakko tulla taas vilahtamaan. En tiedä mihin muualle jakaisin tämän päivän kummallisuudet.
Mä oon puolen vuoden totaalisessa alkoholilakossa, mutta nyt tekis mieli riipasta ihan vitulliset kännit ja juoda muisti ja taju pois. Jouduin tänään valokuvaamaan about satakiloista mummelia alasti. Ja vielä zoomailemaan nivusissa olevaa aivan järkyttävää ihottumaa (joka on uskoakseni saanut alkunsa koska läskien välissä ei iho pääse hengittämään).
Ei ollut ihan sitä mitä odotin kun kysyttiin voisinko mä äkkiä napata pari ennen-kuvaa mitä myöhemmin katsella, kun mummeli on alottamasa pussikeittodieettiä.
ahahahaha, mind fuckMä oon tykännyt lifettämisestä ja palstatauon pitämisestä, mutta nyt oli pakko tulla taas vilahtamaan. En tiedä mihin muualle jakaisin tämän päivän kummallisuudet.
Mie valkkaan morriganin.Lauantai gallup. Kenet the ketjusta ottaisit autiolle saarelle viikoksi? Jos ois pakko! Ottaa joku ja en suutu enkä itke jos ihan kaikki ei ottas minua
mää ottasin happygirlin autiolle saarelle, se määrä adrenaliinia kyrpiintymisestä pitäisi pitkään hengissä vaikka ruoka loppuisi.