Liityn joukkoosi.Varsinkin silloin kun tämmönen savolaistyttö filosofoi. Kaikki vastuu 100% kuulijalla/lukijalla
kaikissa meissä asuu pieni savolainen :xmas:luulen että kaikki filosofit tulee savosta
:xmas:kaikissa meissä asuu pieni savolainen :xmas:
tuon määki oon kuullu. Tai lukenu.tuleepa mieleen vanha sanonta tekopitäjästä: kävi ku vitun pesu talon saipuolla
meinaa samaa kuin meni niinku strömsöössä
Meni menituleepa mieleen vanha sanonta tekopitäjästä: kävi ku vitun pesu talon saipuolla
meinaa samaa kuin meni niinku strömsöössä
:heart:Isoin tyttö ja boyfriend soitti että jos he tulee syömään. Vastasin että oon kipee enkä jaksa alkaa kokkaamaan mitään ihmeellistä isolle porukalle nii hyö totes jotta hyö tulloo kaupan kautta ja hoitaa kokkaamisen :heart:
ei oo ainakaa just nyt, otan tän päivän rauhallisesti enkä tee juuri pyykkien viikkaamista rajumpaa. Makaan sohvalla ja lueskelen tenttiinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30339363::heart:
Onko siulla vielä kuumetta?
Hyvä ettei ole enää kuumetta. Sopivan harmaa päiväkin osui lepäilylle.ei oo ainakaa just nyt, otan tän päivän rauhallisesti enkä tee juuri pyykkien viikkaamista rajumpaa. Makaan sohvalla ja lueskelen tenttiin
juu, ei ihan hirveesti houkuta haravointiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30339375:Hyvä ettei ole enää kuumetta. Sopivan harmaa päiväkin osui lepäilylle.
Minnuu houkuttaisi. Pitäisiköhän suunnata teille pihahommiin .juu, ei ihan hirveesti houkuta haravointi
Täällähän paistaa aurinko, ja kymmenen kärpästä juoksee rallia ikkunan kerrosten välissä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30339375:Hyvä ettei ole enää kuumetta. Sopivan harmaa päiväkin osui lepäilylle.