The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä meen kans. Kumma kun toi lapsikulta on taas bunkannut kotona jonkun aikaa, pyykkiä on kertynyt niin että saunakin on täynnä pestyjä vaatteita jotka odottaa kaappiin viemistä. Joskus oon testannut kauanko menee ennenkuin neito tajuaa kantaa vaatteensa omaan huoneeseen, mutta se käy vaan hakemassa puhtaita vaatteita sieltä saunasta. Ärsytän sitä ja käyn kippaamassa ne vaatteet sen sängylle, heittäköön sieltä vaikka lattialle jos ei kaappiin saa laitettua.
 
Isoin tyttö ja boyfriend soitti että jos he tulee syömään. Vastasin että oon kipee enkä jaksa alkaa kokkaamaan mitään ihmeellistä isolle porukalle nii hyö totes jotta hyö tulloo kaupan kautta ja hoitaa kokkaamisen :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
ja taas tuli mieleen miksi en pidä mitään yhteyttä siskon kanssa.. oli kuullut äidiltä yhdestä tilaisuudesta johon olen ukkokullan kanssa menossa ja soitti udellakseen lisää. Kun en sen enempää alkanut avata asiaa, totesi että niin joo, kohtahan ukkos varmaan ottaa tommosiin jommankumman tytöistä mukaan koska avecin täytyy olla edustava. Olen tehnyt hänelle diagnoosin: syntyjään vittumainen ihminen
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä