Ainoa hyvä asia joka idästä tulee on auringonnousu ja nyt sekin on myyty länteen jo tähän aikaan päivästäPäivää.
Mihin tää päivä on kadonnu?
Päätti siirtyä mitä ilmeisimmin Kyöpelilään :vampire:. Olisi tuo ihan yksi maanantaikin riittänyt :snotty:.Päivää.
Mihin tää päivä on kadonnu?
Mitä, millon se tulee? Mistä?Hups.
koska The Originals season kakkosen avausjakso pärähtää eetteristä ilmoille. omnom
nom
nom
:hug:Mistä on pienet maanantai päivät tehty?
Aamuyrjöstä, työpaikalla yrjöömisetä, väärän bensan tankkaamisesta, autoon nukkumisesta ja itkusta. Siitä on maanantai päivä tehty!
Ps, maksoin tytölle kympin ettei tarvii viedä sitä harkkoihin. Tarviin sairasloman elämästä. Mä oon niin väsynyt ja loppu :'(
No nyt se on lopullisesti pilalla. Pitänee mennä nukkumaan..Jos kellä päivä on pilalla, niin puoliyö on pelastettu!!!
Foxilta tulee 23.45 X- files- leffa.
Aaaaahhhh. Dana Scully. Tuo scififanin märkien unien ehtymätön lähde.
Kappas, niinpä tuleekin. Melkein voisi katsoa, mutta ne vanhemmat leffat oli kivempia. Scully ei ole edes punapää tossa leffassa |OJos kellä päivä on pilalla, niin puoliyö on pelastettu!!!
Tottakait hän on. On vaan naamioitunut roolia varten.Scully ei ole edes punapää tossa leffassa |O
Jenkeissä strattailee tänäänMitä, millon se tulee? Mistä?
oooOOOooo, X-filesit voiskin katella pitkästä aikaa :heart:Jos kellä päivä on pilalla, niin puoliyö on pelastettu!!!
Vanha narttu ei jaksa valvoo edes kymppiuutisiin astiJos kellä päivä on pilalla, niin puoliyö on pelastettu!!!
Missä sä sitten oot?meinaa olla väliin pitkä päivä, vielä pari tiimaa ennenkuin oon kotona
Plaah. Ei se sit täällä näy.Jenkeissä strattailee tänään
Kerrohan sitten mitä ostit!Huomenna mennään iltapäivästä vilkuilee autoja. :snotty:
Tai no, oon mie tuolla muuten kuleksiessakin katellu autoja mutta nyt siis ihan ostelumielessä.
hmmm, eXä Fileinä olis kiinnostavaa katottavaaEn uskalla kattoo mitään x-fileitä.:ashamed: Saatika mitään pelottavampia.
hmmm, eXä Fileinä olis kiinnostavaa katottavaa
Todellakin!hmmm, eXä Fileinä olis kiinnostavaa katottavaa