Epäilen tuleeko ostettua mitään. Kuitenkin kaikki löydöt pitää "hyväksyttää" appiukolla..se mahtaa olla se joka tässä lähipiirissä tietää autoista enempi+on suht helposti saapuvilla.Kerrohan sitten mitä ostit!
Epäilen tuleeko ostettua mitään. Kuitenkin kaikki löydöt pitää "hyväksyttää" appiukolla..se mahtaa olla se joka tässä lähipiirissä tietää autoista enempi+on suht helposti saapuvilla.Kerrohan sitten mitä ostit!
Anna nyt edes vaihtoehdot mistä väreistä voi appiukko valita sopivan..Epäilen tuleeko ostettua mitään. Kuitenkin kaikki löydöt pitää "hyväksyttää" appiukolla..se mahtaa olla se joka tässä lähipiirissä tietää autoista enempi+on suht helposti saapuvilla.
Aattelin että käyn valkkaamassa sieltä ulkonäöltään sopivat ja noi miehet saa sit selvittää loputAnna nyt edes vaihtoehdot mistä väreistä voi appiukko valita sopivan..
Kait yhä puhutaan autoista?Aattelin että käyn valkkaamassa sieltä ulkonäöltään sopivat ja noi miehet saa sit selvittää loput
No mutmutmut.... himputti, meinasin missata. Teemalta 21.50 Atlantic City.
Susan Sarandon vuonna -80!!!!!
Linnoittaudun sohvaan ja toivon, että pääni räjähtämättä kestää yliannostuksen punapäitä.
Olin töissä illassa. :vampire:Taitaa ketjuväellä olla vähän maanantai väsymystä kun ei montaa täällä ole.
No mistäs muusta? :snotty:Kait yhä puhutaan autoista?
On väsymys. Olisin niin valmis jo nukkuu.|OTaitaa ketjuväellä olla vähän maanantai väsymystä kun ei montaa täällä ole.
Ei vaan aina ehdi paikalle, mutta nyt ehdin :wave:.Taitaa ketjuväellä olla vähän maanantai väsymystä kun ei montaa täällä ole.
:hug:Mulla oli myöhäinen neuvottelu pöntön kanssa. Noh, jatketaan. :x
:hug:Mulla oli myöhäinen neuvottelu pöntön kanssa. Noh, jatketaan. :x
Jos oksennat ensin ja sit pyörryt?Huomenna on sitten kiva päivä myös! Heti aamusta on hammaslääkäri. My favourite place in the World! En vain osaa päättää pyörtyisinkö sinne vai oksentaisinko? Molempi parempi
Pistä pyörtyen vaan. Oksentamista on ollut jo riittämiin.Huomenna on sitten kiva päivä myös! Heti aamusta on hammaslääkäri. My favourite place in the World! En vain osaa päättää pyörtyisinkö sinne vai oksentaisinko? Molempi parempi
Mut se temppu on jo niiiiin nähty tuolla!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30325636:Pistä pyörtyen vaan. Oksentamista on ollut jo riittämiin.
Keksitään siis jotain vallan muuta .Mut se temppu on jo niiiiin nähty tuolla!
oi voi Mä oisin ottanut hoitoon niin olis siitä seuraaMä kävin ruokkimassa mirrin kotimatkalla. Kaveri on matkoilla. Oli kisulla niin asiaa. Pikkuinen yksin ollut.
Tulipa mieleen kun kerran lupasin huolehtia kaverin kisusta yhden yön ja se antoi avaimen sen luo. No, menin baariin ja tapasin miehen.. Muistin että kissa on ruokkimatta. Mentiin sen miehen kanssa sinne huolehtimaan mirreistä (kissoja oli yksi).. aamulla se mies tuumi et vittu, tää on mun uuden hoidon kämppä! Miten hän ei illalla tajunnut. Ehdin miettiä et ai sulla on hoito?! Ai tää MUN kaveri on sun hoito?! Kun ulko-ovessa kääntyy avain..Mä kävin ruokkimassa mirrin kotimatkalla. Kaveri on matkoilla. Oli kisulla niin asiaa. Pikkuinen yksin ollut.