Mä en voi ottaa allergian takia. : /oi voi Mä oisin ottanut hoitoon niin olis siitä seuraa
Mä en voi ottaa allergian takia. : /oi voi Mä oisin ottanut hoitoon niin olis siitä seuraa
aijjai..Tulipa mieleen kun kerran lupasin huolehtia kaverin kisusta yhden yön ja se antoi avaimen sen luo. No, menin baariin ja tapasin miehen.. Muistin että kissa on ruokkimatta. Mentiin sen miehen kanssa sinne huolehtimaan mirreistä (kissoja oli yksi).. aamulla se mies tuumi et vittu, tää on mun uuden hoidon kämppä! Miten hän ei illalla tajunnut. Ehdin miettiä et ai sulla on hoito?! Ai tää MUN kaveri on sun hoito?! Kun ulko-ovessa kääntyy avain..
Niin... mitäs sitten tapahtui?Tulipa mieleen kun kerran lupasin huolehtia kaverin kisusta yhden yön ja se antoi avaimen sen luo. No, menin baariin ja tapasin miehen.. Muistin että kissa on ruokkimatta. Mentiin sen miehen kanssa sinne huolehtimaan mirreistä (kissoja oli yksi).. aamulla se mies tuumi et vittu, tää on mun uuden hoidon kämppä! Miten hän ei illalla tajunnut. Ehdin miettiä et ai sulla on hoito?! Ai tää MUN kaveri on sun hoito?! Kun ulko-ovessa kääntyy avain..
Suuri karkaamisoperaatio? Itsetuhoinen hyppy ikkunasta! Ensimmäisen kerroksen ikkunasta..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30325648:Keksitään siis jotain vallan muuta .
:OTulipa mieleen kun kerran lupasin huolehtia kaverin kisusta yhden yön ja se antoi avaimen sen luo. No, menin baariin ja tapasin miehen.. Muistin että kissa on ruokkimatta. Mentiin sen miehen kanssa sinne huolehtimaan mirreistä (kissoja oli yksi).. aamulla se mies tuumi et vittu, tää on mun uuden hoidon kämppä! Miten hän ei illalla tajunnut. Ehdin miettiä et ai sulla on hoito?! Ai tää MUN kaveri on sun hoito?! Kun ulko-ovessa kääntyy avain..
Hups! Miten sit kävi...?Tulipa mieleen kun kerran lupasin huolehtia kaverin kisusta yhden yön ja se antoi avaimen sen luo. No, menin baariin ja tapasin miehen.. Muistin että kissa on ruokkimatta. Mentiin sen miehen kanssa sinne huolehtimaan mirreistä (kissoja oli yksi).. aamulla se mies tuumi et vittu, tää on mun uuden hoidon kämppä! Miten hän ei illalla tajunnut. Ehdin miettiä et ai sulla on hoito?! Ai tää MUN kaveri on sun hoito?! Kun ulko-ovessa kääntyy avain..
höh:|Mä en voi ottaa allergian takia. : /
Puret lääkäriä nilkkaan :vampire:Suuri karkaamisoperaatio? Itsetuhoinen hyppy ikkunasta! Ensimmäisen kerroksen ikkunasta..
Siis voitteko kuvitella ettei tää kaveri edes kysynyt miten kissa voi? Ja muka oli aina niin eläinrakas..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30325667::O
Teillä mahtoi olla kivat yhteiset puheet.............. mirristä :xmas:
:O aika sika tyyppi. Toinen oli oikein kaverinkin vielä tuonut vahvistukseksi paikalle mirriä hoitamaan :saint:.Siis voitteko kuvitella ettei tää kaveri edes kysynyt miten kissa voi? Ja muka oli aina niin eläinrakas..
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30325681::O aika sika tyyppi. Toinen oli oikein kaverinkin vielä tuonut vahvistukseksi paikalle mirriä hoitamaan :saint:.
Ja vielä tutun toin, ettei mirri vieraita säikähdä. Ihmiset on niin kiittämättömiä..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30325681::O aika sika tyyppi. Toinen oli oikein kaverinkin vielä tuonut vahvistukseksi paikalle mirriä hoitamaan :saint:.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30325686:
Ja mirrin kanssa vielä leikitte yhteistuumin.Ja vielä tutun toin, ettei mirri vieraita säikähdä. Ihmiset on niin kiittämättömiä..
Ei se oo enää mun kaveri..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30325710:Ja mirrin kanssa vielä leikitte yhteistuumin.
Mie oon järkyttynyt kuinka moukka siun kaveri oli : /
VITUTTIKO..?Tulipa mieleen kun kerran lupasin huolehtia kaverin kisusta yhden yön ja se antoi avaimen sen luo. No, menin baariin ja tapasin miehen.. Muistin että kissa on ruokkimatta. Mentiin sen miehen kanssa sinne huolehtimaan mirreistä (kissoja oli yksi).. aamulla se mies tuumi et vittu, tää on mun uuden hoidon kämppä! Miten hän ei illalla tajunnut. Ehdin miettiä et ai sulla on hoito?! Ai tää MUN kaveri on sun hoito?! Kun ulko-ovessa kääntyy avain..
Leikkiköön ihan itekseen mirrin kanssa :kieh:.Ei se oo enää mun kaveri..
Pitkä on ollut päivä. Nyt jalat ylös ja ansaittua palstailua .moikka
lopulta kotona
No niinpä. Yksin jäi kun ei enää se hoitokaan kelvannut!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30325740:Leikkiköön ihan itekseen mirrin kanssa :kieh:.
No niinpä. Yksin jäi kun ei enää se hoitokaan kelvannut!
Mulle se kelpasi kaveriksi, mut sekin oli ihan outo sitten loppujen lopuksi. Suuttua nyt siitä jos yhtenä viikonloppuna halusin eri seurassa saunoa kun aina sen yhden kanssa! Hyvä pari olisivat olleet nämä kaksi! Olisivat möksötelleet keskenänsä!
Öitä ja muista purra lääkäriä huomenna oikein kaikkien hampaiden edestä :vampire:.Minun pitää lähtä kupsottamaan tuon ukkelin viereen joka kaikessa maailman kaikkeudessa on niin ihmeellinen otus ettei vuosikymmeneen oo tehnyt mieli muiden saunaan mennä.. :heart:
Öitä höpsökkeet! :kiss:
No, niitä onkin huomisen jälkeen yksi vähemmän. Ehkä en pure, niin ei vie kaikkia..:OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30325769:Öitä ja muista purra lääkäriä huomenna oikein kaikkien hampaiden edestä :vampire:.