The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tulipa mieleen kun kerran lupasin huolehtia kaverin kisusta yhden yön ja se antoi avaimen sen luo. No, menin baariin ja tapasin miehen.. Muistin että kissa on ruokkimatta. Mentiin sen miehen kanssa sinne huolehtimaan mirreistä (kissoja oli yksi).. ;) aamulla se mies tuumi et vittu, tää on mun uuden hoidon kämppä! Miten hän ei illalla tajunnut. Ehdin miettiä et ai sulla on hoito?! Ai tää MUN kaveri on sun hoito?! Kun ulko-ovessa kääntyy avain.. :whistle:
aijjai.. :D
 
Tulipa mieleen kun kerran lupasin huolehtia kaverin kisusta yhden yön ja se antoi avaimen sen luo. No, menin baariin ja tapasin miehen.. Muistin että kissa on ruokkimatta. Mentiin sen miehen kanssa sinne huolehtimaan mirreistä (kissoja oli yksi).. ;) aamulla se mies tuumi et vittu, tää on mun uuden hoidon kämppä! Miten hän ei illalla tajunnut. Ehdin miettiä et ai sulla on hoito?! Ai tää MUN kaveri on sun hoito?! Kun ulko-ovessa kääntyy avain.. :whistle:
Niin... mitäs sitten tapahtui? :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Tulipa mieleen kun kerran lupasin huolehtia kaverin kisusta yhden yön ja se antoi avaimen sen luo. No, menin baariin ja tapasin miehen.. Muistin että kissa on ruokkimatta. Mentiin sen miehen kanssa sinne huolehtimaan mirreistä (kissoja oli yksi).. ;) aamulla se mies tuumi et vittu, tää on mun uuden hoidon kämppä! Miten hän ei illalla tajunnut. Ehdin miettiä et ai sulla on hoito?! Ai tää MUN kaveri on sun hoito?! Kun ulko-ovessa kääntyy avain.. :whistle:
:O

:LOL: :LOL: Teillä mahtoi olla kivat yhteiset puheet.............. mirristä :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Tulipa mieleen kun kerran lupasin huolehtia kaverin kisusta yhden yön ja se antoi avaimen sen luo. No, menin baariin ja tapasin miehen.. Muistin että kissa on ruokkimatta. Mentiin sen miehen kanssa sinne huolehtimaan mirreistä (kissoja oli yksi).. ;) aamulla se mies tuumi et vittu, tää on mun uuden hoidon kämppä! Miten hän ei illalla tajunnut. Ehdin miettiä et ai sulla on hoito?! Ai tää MUN kaveri on sun hoito?! Kun ulko-ovessa kääntyy avain.. :whistle:
Hups! Miten sit kävi...?
 
Tulipa mieleen kun kerran lupasin huolehtia kaverin kisusta yhden yön ja se antoi avaimen sen luo. No, menin baariin ja tapasin miehen.. Muistin että kissa on ruokkimatta. Mentiin sen miehen kanssa sinne huolehtimaan mirreistä (kissoja oli yksi).. ;) aamulla se mies tuumi et vittu, tää on mun uuden hoidon kämppä! Miten hän ei illalla tajunnut. Ehdin miettiä et ai sulla on hoito?! Ai tää MUN kaveri on sun hoito?! Kun ulko-ovessa kääntyy avain.. :whistle:
VITUTTIKO..?



Olin eilen jatkoilla yhden muijan luona ja juuri pääsemässä pukille kun ovikello kilisi ja muija kuiskas et on äijä päässy näköjään Kakolasta lomille.

- No jopas, varmasti alko vituttaa?

- No ei alkanu. Otin kamat kainaloon ja singahdin parvekkeelle pukemaan. Oli pimeetä ja vettä sato ihan saatanasti joten oli äkkiä puettava ettei ois jäätyny pystyyn!

-No se kai vitutti?

-No ei vituttanu. Akka päästi sen Kakolan karjun sisään joten menin hädissäni roikkumaan parvekkeen reunalta sormien varassa. Eihän sitä tiedä mitä tuollaset isot vankilakundit saa päähänsä.

-No siinä kai jo vitutti?

-No ei se vituttanu. Mutta se arpinaama tuli partsille röökille, kurkkas kaiteen yli ja huomas mut siinä roikkumassa. Se saatana tumppas röökin mun käteen ja runttas kengällä vielä mun sormien päälle!!

-No SE nyt ainaki vitutti?!

-No ei sekään. Mutta sitten se kaivo mulkkunsa esiin ja kusta lorotteli suoraan mun päälle ja nauroi vielä paskaset naurut kyytipojaks!!

-No siinä ainakin oli vitutuksen paikka?

-No ei. Mutta sitten vilkasin alaspäin ja maahan oli 30 cm:n matka.. Silloin alko vituttaa..."
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura) ja Goldie
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30325740:
Leikkiköön ihan itekseen mirrin kanssa :kieh:.
No niinpä. Yksin jäi kun ei enää se hoitokaan kelvannut!

Mulle se kelpasi kaveriksi, mut sekin oli ihan outo sitten loppujen lopuksi. Suuttua nyt siitä jos yhtenä viikonloppuna halusin eri seurassa saunoa kun aina sen yhden kanssa! Hyvä pari olisivat olleet nämä kaksi! Olisivat möksötelleet keskenänsä!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä