Mutta ei oo nälkä enää. :xmas:Nyt onkin sit ähky :x
Ei, mutta toivottavasti illalla taas olis, että voi mättää lisääMutta ei oo nälkä enää. :xmas:
Syöminen auttaa nälkään vain tilapäisesti.Ei, mutta toivottavasti illalla taas olis, että voi mättää lisää
Niinhän se on, mutta tossa kun sairasteli, eikä antanut itsensä parantua ja sen takia jälkisairasteli, niin se tilapäinen nälättömyys kesti jotain kolme viikkoa :ashamed:Syöminen auttaa nälkään vain tilapäisesti.
Ja vaikka pikkutunneille joisi, niin het aamulla on jano.
Vastaavasti työ on vaan sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä.Syöminen on vaan nälän siirtämistä toiseen ajankohtaan
Eipä hätiä. Tuskin on ehtiny tapahtua mitään, mitä ei kunnon nakkikioskikuuri korjaisi.Niinhän se on, mutta tossa kun sairasteli, eikä antanut itsensä parantua ja sen takia jälkisairasteli, niin se tilapäinen nälättömyys kesti jotain kolme viikkoa :ashamed:
:wave::wave:
oon ollu 5pv reissussa mutta ny oon kotosalla ja tietoyhteyksien äärellä:wave:
missä sää piilottelet? mää ihan yksin joudun leikkimään:'(
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30323075:Iltaa :wave:
Eka ilta yksin. APUA. Kävin tossa kaverin kanssa ajelemassa ja nyt rötvään "sohvalla" ja syön karkkia. Vaatteita vois laittaa kaappii, mutten jaksa, jäi vähän homma kesken ku tultii hakeen. Onneks huomennaki kerkee
No itku meinas tulla ko pojat lähti ja L itki ihan hullun lailla myös. Onneks J sitte laitto viestiä ja lähin sen kanssa käymää Huitsissa ja tuolla, parisen tuntia oltii reissussa. Teki kyllä hyvää saada muuta ajateltavaa. Juu huomenna on päivä uus ja mä oon aika ylpee itestäni, että oon näinki hyvään malliin saanu tän kämpän, ku eilen vasta tuotiin tavarat.:wave:
Miltäs on tuntunut?
ja onhan päivä vielä huomennakin ,ehtii sitä kämppää laittaa kuntoon myöhemminkin.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30323123:No itku meinas tulla ko pojat lähti ja L itki ihan hullun lailla myös. Onneks J sitte laitto viestiä ja lähin sen kanssa käymää Huitsissa ja tuolla, parisen tuntia oltii reissussa. Teki kyllä hyvää saada muuta ajateltavaa. Juu huomenna on päivä uus ja mä oon aika ylpee itestäni, että oon näinki hyvään malliin saanu tän kämpän, ku eilen vasta tuotiin tavarat.
Onhan se muutos kaikille ja tietysti itku tulee kun kuviot muuttuu mutta mä uskon että sä olet vahva tässäkin ,itkeä pitää kun itkettää mutta sä oot vahva mimmi Ja kun sä oot vahva niin muksutkin on,lapsilla on kummallinen kyky sopetua vaikka se veisikin aikaa. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30323123:No itku meinas tulla ko pojat lähti ja L itki ihan hullun lailla myös. Onneks J sitte laitto viestiä ja lähin sen kanssa käymää Huitsissa ja tuolla, parisen tuntia oltii reissussa. Teki kyllä hyvää saada muuta ajateltavaa. Juu huomenna on päivä uus ja mä oon aika ylpee itestäni, että oon näinki hyvään malliin saanu tän kämpän, ku eilen vasta tuotiin tavarat.