:ashamed:DeeDee
mut onhan se
:ashamed:DeeDee
mut onhan se
Muutoin en tosiaankaan tahtoisi olla naaras, mut tommoisen kyvyn tahtoisin omata.Joskus on kiva tulla monta kertaa. Tä?
Hei! Te voitte piirtää kusella lumeen! Ei teidän kaikkea kivaa tarvi saada :kieh:Muutoin en tosiaankaan tahtoisi olla naaras, mut tommoisen kyvyn tahtoisin omata.
sä tykkäät kovasti tökkiäpaljokkaat :stick:
Tottapaa töriset, mutta tosta taidosta on riemua vain talvisin.Hei! Te voitte piirtää kusella lumeen! Ei teidän kaikkea kivaa tarvi saada :kieh:
voihan sitä asfalttiinkin piirtää tai hiekkaanTottapaa töriset, mutta tosta taidosta on riemua vain talvisin.
Muina vuodenaikoina voi kusta sähköaitoihin.Tottapaa töriset, mutta tosta taidosta on riemua vain talvisin.
On on ja just tulin :wave:. Pitäisköhän ottaa heti uusiksi .Joskus on kiva tulla monta kertaa. Tä?
Ihmekkös Ruutis tykkää asustella pohjosessa missä on pitkä talvi .Tottapaa töriset, mutta tosta taidosta on riemua vain talvisin.
Lapsuudessani vielä oli sähköpaimenia, joten tota on tullu kokeiltua. Mut ei niit enää ole. Kaikki kiva on katoavaista.Muina vuodenaikoina voi kusta sähköaitoihin.
Sit mä vaan asun väärässä paikassa. (kuten asunkin)tottahan toki sähköpaimenia on tänäkin päivänä
Eikös se hyväksyntä vaiheessa tarjoa tilinomistajalle jotain nimeä?mitä hittoa mä kirjotan tohon sakon maksuun et kenelle se on...? ei ole kun tilinumero mut kenet laitan saajaks...?
häh? laitanko siihen ton syyttäjänviraston paikkana X ? Miten toi on noin epäselvää*vitut mitään maksa*laita yinksu senjasen pitäjän valtesmanni
Soita ja kysy?häh? laitanko siihen ton syyttäjänviraston paikkana X ? Miten toi on noin epäselvää*vitut mitään maksa*
No ei. : / Siks katon tuon(kin) ohjelman silleen et oon keskenäni. Viittis pillittää kaikkien nähden. Etenkään jonkun laulun takia, vähän pöljää. Tai sen takia, et joku toinen siel itkee...Ei tuo vain elämää ohjelma sovi herkälle ihmiselle. *niisk* :'( :snotty:
Mie olen enimmäkseen yksin joten olen voinut vollottaa milloin mistäkin syystä.No ei. : / Siks katon tuon(kin) ohjelman silleen et oon keskenäni. Viittis pillittää kaikkien nähden. Etenkään jonkun laulun takia, vähän pöljää. Tai sen takia, et joku toinen siel itkee...