The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo, ja toi on noit suhteen alkumetrejä. Laitetaan tähän päivitetty tilanne 20 vuotta myöhemmin...

Avioelämää...

Kun tulin kotiin, niin vaimo oli pynttäytynyt pyhämekkoon ja pyysi viemään hänet johonkin kalliiseen paikkaan. Vein hänet bensa- asemalle. Riitahan siitä sit tuli...

No, seuraavana iltana sitten sohvalla katseltiin telkkarista "kuka haluaa miljonääriksi"- ohjelmaa. Esitin kysymyksen: "Haluatko seksiä?"
"En!"
"Onko tuo lopullinen vastauksesi?"
Edes vilkaisematta hän sanoi: "ON!"
"Minä sitten haluan soittaa ystävättärelleni."...
Ja taas alkoi riita...

Seuraavana ammuna sitten nousin aikaisin ja ajattelin lähteä moottoripyöräilemään. Sain pyörän ulos tallista, niin alkoi sataa ihan kaatamalla ja radiossa sanottiin, että kaatosade kestää koko päivän.
Menin sisälle ja takaisin sänkyyn ja ajattelin varovasti tunnustella josko vaimon eilisiltainen vastaus olisi muuttunut ja sanoin "Ulkona on muuten ihan kaatosade"... johon vaimo unisena vastasi... "Uskoisito, että mun idiootti aviomies lähti hetki sitten tuohon säähän moottoripyöräilemään"...
Ja taas alkoi riita...

Riitelyn lomassa ruoanlaitosta ei tullut mitään, joten lähdimme ulos syömään. Ravintolassa oli yksinäinen nainen tuhannen juovuksissa, joka katsoi minuun ja sylkäisi lattialle. "Tunnetko tuon, kysyi vaimoni?"
- "Hän on entinen tyttöystäväni, jonka jätin parikymmentä vuotta sitten. Alkoi eron jälkeen juomaan, eikä ole kuulemma nähnyt selvää päivää sen jälkeen."
"Härregyyd, sanoi vaimo - miten joku jaksaa juhlia niin kauan?"
Ja riitahan siitä taas alkoi...

Päästiin kumminkin kotiin ja vaimo meni iltatoimilleen ja hetken päästä huomasin hänen seisovan alastomana makuuhuoneen peilin edessä. Ei ilmeisesti pitänyt näkemästään, koska sanoi, että: "Tunnen itseni ihan kauheaksi, näytän kamalalta, vanhalta, rumalta ja ahterikin on levinnyt. Et viitsisi sanoa jotain kohteliasta?"
- "Sinulla on erinomaisen hyvä näkö."...
... taidetaan riidellä huomennakin...
:LOL::LOL:
 
Huomenta!

Täällähän on diskoiltu melkeen aamuun asti. Huh.
Tosin Tenkasen yms. skippasin kun ei jaksa semmosta ******* kuunnella.

Osan viime yöstä nukuin lapsen sängyssä kun en omaani mahtunu. Se oli ylikansoitettu ku kaikki kömpi sinne..:)
Meillä nuorempi kömpii viereen ja moukuttaa nyrkillä toiselle puolelle minua ja potkii toiselle puolelle isäänsä. Hän kun tahtoo nukkua poikittain.. Perhepeti :heart:
 
IhQ
Meillä nuorempi kömpii viereen ja moukuttaa nyrkillä toiselle puolelle minua ja potkii toiselle puolelle isäänsä. Hän kun tahtoo nukkua poikittain.. Perhepeti :heart:
Meil oli molemmat lapset..ei onneks poikittain kumpikaan yrittäny ku ovat niin isoja jo mut hirvee hiki tuli eikä siinä pystyny nukkumaan..tai no, muut tais pystyä mut mie en. :)
Yleensä nukkuvat omissaan, joskus kuopus tulee viereen ja tosi harvoin toi vanhempi mut oli vissiin nähny pahaa unta.
 
Pitää alkaa etsimään vaatetta niskaan. Ehtii siivota terassilta kukat (ruukussa roikkuvat varret) pois ennen työvuoroa. Eilen olikin ihan työntäyteinen ilta kun kaikki mahdollinen potilaan kohdalla päätti mennä pieleen.. Jospa hän nyt tämän illan katsois mun kaa telkkua, eikä tarviis juosta kun päätön kana. Sitten kun ei ehdi pitää taukoja, ei tuu syötyä, oksensin kahdesti kotimatkalla joka on kilometrin pituinen.. :whistle: tosi fiksun näköistä kun kymmeneltä lauantai iltana kuski oksentaa tienpientareella.. Ihme kun ei kukaan soittanut sinisiä poikia perään.. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Jahaas.

Avasin tossa telkkarin ja se aukes kanavalta mistä yöllä kattelin leffaa. Menossa joku mainosteevee. Myynnissä olis kuulkaa "superfarkut", eli legginsit denimpainatuksella. Tietty superhintaan. Ja kyseessä on mullistava keksintö!!!

Ihan oikeesti, joku on nyt keksinyt, että kankaaseen voi painaa kuvion!!! Tosta pitäis saada Nobel.
On ne mainiot kun sopivat hoikille ja lihaville.
Ei ainakaan mun kroppaan sovi.
 
IhQ
Jaah, pitää varmaan laittaa vaatteet päälle ja alkaa tekemään jotain älyllistäkin tänään..ainaskin ruoka tarvis tekasta. Ja pyykkiä pestä..
Mies nukkuu edelleen, menossa iltavuoroon..

:wave:päivänjatkoja!
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Mun pitäs lähtee kauppaan mutta auto on kadonnut pihasta. Olen laiska narttu enkä viitsi kävellen kantaa. Syököön sit kiviä pihalta jos tulee nälkä
Jos auto kadotessaan otti puhelimen mukaansa, niin siihen vois koittaa soittaa ja kysyä ottiko lompakonkin. Ja sit pyytää palatessaan kurvamaan kaupan kautta.

Noin mä tekisin.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura) ja Goldie
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Laiska töitään luettelee, eli..

Pyykit on pesty ja käytetty kuivurin kautta.. Mies voi laittaa ne kaappiin, en mää kaikkea yksin..:whistle:

Pölyt pyyhitty.
Imuroitu.

Tiskit melkein laitettu eli puurokattiloiden hankaus jää miehelle koska mä oksennan (onhan tästä pahoinvoinnista jotain hyvää hei!)

Terassi siivottu jätesäkkiin. Mies voi viedä säkin roskiin kun on vahvempi..

Puhtaat lakanat sängyssä. Mies voi pestä ne likaiset kun en mä enää ehi.. Ja kuivurissakin on entiset pyykit..

Kylllä se mies on taas onnellinen kun tulee salilta kotiin. Melkein kaikki jo tehty!!
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä