Avioeron jälkeen: miten estän itseäni haikailemasta takaisin..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arggggh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arggggh

Vieras
Inhoan itseäni. Erosin miehen kanssa 14 vuoden avioliiton jälkeen, kun mies ihastui toiseen ja petti minua. Avioero tuli virallisesti voimaan nyt syyskuun alussa.

Mies muutti yhteisestä kodista omaan asuntoon huhtikuun lopussa. On siitä alkaen ollut yhdessä sen kanssa, jonka kanssa minua petti. Tämä on melkein joka yö mieheni luona yötä (asumme lähekkäin ja parkkipaikalta näkyy naisen auto), reissaavat yhdessä ja tama nainen kutsuu miestäni poikaystäväkseen. Exäni sanoo, etteivät seurustele, vaan katsovat hitaasti mitä tuleman pitää.

Eroomme sisältyi paljon katkeruutta ja vihaa. Exäni sanoi, ettei ole koskaan minua rakastanut ja kertoi, miten paljon paremmalta läheisyys toisen kanssa tuntui. Minä sitten kostoksi haukuin ja loukkasin erilaisin viestein. Kumpikin yritti satuttaa toistaan mahdollisimman paljon. Asiat menivät niin nopeasti ja suurissa tunnekuohuissa alkuvuonna eteenpäin, ettemme menneet pariterapiaan.

Inhoan itsessäni tätä tunnetta, kun huomaan ikävöiväni exää. Haluaisin, että olisimme yhä yhdessä, yhä perheenä. Etta yrittäisimme kaikkemme avioliiton eteen...nyt emme sitä tehneet. Mutta samalla sitten exällä on se uusi nainen jne. Miten saan estettyä, etten lähetä ikävöivää viestiä exälle? En toisaalta haluaisi olla ruikuttaja, joka roikkuu kiinni ja imarrella exää näin.

Ei sitä valitettavasti voi aina estää.
Itsekin pyöritellyt kaikenlaista jos, jos ja jos juttua mielessä eron jälkeen. Mies muutti talvella pois, elokuussa ero "astui voimaan".
Nyt varsinkin kun kanssa kuulin että on heinäkuussa tavannut toisen. Kattellaan nyt rauhassa sanoi mutta tiedän että ovat olleet lähes koko ajan tiiviisti yhdessä. Yötä päivää siis.

Itse tässä miettinyt että jos menisin yksikseni perheneuvolaan tms puhuun näistä jutuista.
Pakkohan elämän on jatkua.

Jos oikeasti haikailet takaisin, kannattais ehkä tyytyä olemaan sävyisä ja ystävällinen tavatessa, alkaa että rauhalliseen tahtiin tapailla jotakuta muuta. Voi olla että exä sitten huomaisi tehneensä virheen. Hanki sellainen oma elämä johon hän haluaisi kuulua.

Missään tapauksessa jos toinen on pettänyt ja / tai uudessa suhteessa ei mun mielestä kannata lähetellä takertuvia viestejä. Siinä menee itsekunnioitus ja myös sen toisen osapuolen arvostus sinua kohtaan.

Jos tuntuu ettet tiedä mistä löytää deittejä, niin aloita nettideittailu ja mene vaikka eurosinkkujen tapaamisiin.

Voi olla, että matkan varrella huomaat, että ero oli kuitenkin se paras vaihtoehto.

Mulla oli samantapainen tilanne mutta roolit taisi olla päinvastoin. Älä ala piinata exääsi. Hän on tehnyt valintansa kuten sinäkin kun olette eronneet. Voit halutessasi käsitellä asioitasi terapiassa yksinkin. Helppo sanoa että unohda se, ei unohdusta tule kuin ajan kanssa.

Mies petti sua ja sillä on suhde koko ajan tähän naiseen. Lisäksi mies ilmoitti ettei oo koskaan rakastanut sua. Ja sä haikailet miehen perään? Haluaisit laittaa sille kaipaavan viestin? Mitäköhän mies tekis viestin saatuaan, kenties näyttäis uudelle naiselleen ja ne yhdes naureskelis minkälainen surkimus ja kynnysmatto sä oot?

Oikeesti nyt nainen, vähän itsekunnioitusta! Maailma on miehiä täys, etsi uus joka arvostaa sua ja haluaa olla just sun kans.

Hanki kunnon panokaveri. Paras on puutteessa elävä vaimonsa omaishoitaja, ainakin minun kokemukseni mukaan.
Super-Setis on aina kärppänä palstalla kaikenkarvaisine neuvoineen.
Joku toinen ukkeli tällä palstalla toisessa ketjussa maksaa hoidolleen 1.000 € per kk ja gynekologilaskut kaupan päälle. S-S on vapaamatkustaja häneen verrattuna.
Ei satunnainen aasialaisessa ravintolassa piipahdus kuittaa filippiiniläisnaisen fyysisiä ja psyykkisiä kärsimyksiä.

Super-Setis on aina kärppänä palstalla kaikenkarvaisine neuvoineen.
Joku toinen ukkeli tällä palstalla toisessa ketjussa maksaa hoidolleen 1.000 € per kk ja gynekologilaskut kaupan päälle. S-S on vapaamatkustaja häneen verrattuna.
Ei satunnainen aasialaisessa ravintolassa piipahdus kuittaa filippiiniläisnaisen fyysisiä ja psyykkisiä kärsimyksiä.
Yritä nyt vainoharhainen Alepa olla mainitsematta aiheetta nimeäni melkein joka viestissäsi. Ja lopeta valehtelu, Annie on tosi onnellinen ja pyytää aina lisää syvällistä melahoitoani, voiko paremmin asiat miehellä olla? Ja nuorella seksin puutteesta vuosia kärsineellä naisella. Olenhan pelastava ”enkeli-jorma” hänelle ❤️ 😎

Enkä ole tähän ketjuun kirjoittanut mitään ennen tätä.

Yhteistyössä