noh11
Kuka nyt sikiön kanssa seksiä harrastaa???Miten asuisit samassa asunnossa 20+ cm somppumiehen kanssa ilman että harrastaisit seksiä? Edes kerran? Kysynpä vaan.
Kuka nyt sikiön kanssa seksiä harrastaa???Miten asuisit samassa asunnossa 20+ cm somppumiehen kanssa ilman että harrastaisit seksiä? Edes kerran? Kysynpä vaan.
Ei ole mulla tollasia rahoja..
Suunnatonta rikkautta.=)Loisia, malariaa, tuberkuloosi, rokkoja, trooppisia tauteja, hiv jne. jne. Pitääkö tätä ihan kysyä?
Juuri tämä: miksi ottaisin edes korvausta vastaan kotiini ihmisen, joka on sitä mieltä että tullessaan länsimaihin hän ihan vallan joutuu elämään syntisessä yhteiskunnassa (viitaten Hesarin taannoiseen haastikseen)? Miksi minä majoittaisin ihmiset, joista voin olla satavarma etteivät he kunnioita meitä?jaa, olohuoneeseenko vai vaatehuoneeseenko majoittuisi? ei meillä ole ylimääräsiä huoneita. Eikä kyllä muutenkaan innostaisi. Varsinkin jotkut somalit on niin ylimielisiä.
Minä en ottaisi lasta, kamalaa sanoa mutta se sitoisi niin paljon.Lapsen/nuoren voisin ottaa. Ja myös vanhemman vaikkakin silloin olisin tarkka tyypistä. Meille mahtuis sen verta monta että hyvinki sais tuosta itelleen elannon.
Moni on tainnut ajatella noiden pakolaisten olevan aikuisia. Lapset tai vanhukset ovat eri asia.Outo tämä keskustelun sävy, raha tuntuu olevan se ainoa pointti eikä esim auttaminen. Mikään muu motiivi ei nouse esille.
Viime päivinä olen lueskellut huostaanotettujen lasten vanhempien aloittamia keskusteluita siitä, miten systeemi on (heidän mielestään) kuin huutolaismarkkinat.
Kukaan ei sentään huostaanotetun lapsen kohdalla ihan siihen tyyliin puhu tai pohdi asiaa, kuin tässä keskustelussa pakolaisten kohdalla. Tämä jo näyttääkin huutolaisuudelta, ei riitä rahallinen korvaus vaan lisäksi on kaikenlaisia reunaehtoja plus että osallistuttava talon töihin.
Pakolaisiin suhtaudutaan todellakin eri tavalla, kuin oman maan kansalaisiin.