Ottaisitko pakolaisen asumaan luoksesi 900 euron kuukausikorvausta vastaan?

• Viestiketjun aloittaja kalluppia
  • Ensimmäinen viesti
mä...
Jos itse saisin asettaa ehdot, kenet ottaisin ja kenet en. Naisen, teinitytön tai pienen lapsen kyllä, mutta miehen tai teinipojan en, sillä useat kulttuurit opettavat pojat ja miehet siihen, ettei naisia tarvitse kunnioittaa.

• Tykkää
Reactions: Äidin blogi
"hmmm"
Nykyään olen jo niin mukavuudenhaluinen, että en haluaisi ehkä jakaa kotiani tuntemattoman kanssa. Toisaalta olen jo muutaman kerran asunut juuri maahanmuuttaneen nuoren kanssa ja perehdyttänyt Suomeen ihan kaupassakäynnistä alkaen, joten hyviä kokemuksia on takana, että ehkä kuitenkin voisin vielä kerran sen tehdä.

Meille mahtuisi vaikka koko perhekunta. Mut mä sit kyllä muuttaisin ite miehen kanssa nukkumaan tonne saunarakennukseen :D Saattaisi tula useampana iltana tehtailtua päivällinenkin kamiinassa. Liika sosiaalisuus on liikaa!

"Hmm"
Aasiasta tai euroopasta päin olevan voisin ottaa jos olisi pakko.
Mutta ei somalia, sen kulttuurin ihmiset haisevat voimakkaalle tuoksulle.
menee jo kaupassa päänsäryn puolelle kun samalla hyllyvälillä ovat

Alkuperäinen kirjoittaja Öhhh;30301658:
Varmaan tänne otettaiskiin hoitamattomia loistartunnan saaneita tai tuberkuloosin sairastajia toisten kämppiin? Jos jollain on malaria tai HIV niin miten se sun elämään vaikuttaa? Saatko tartunnan jos asut samassa kämpässä, huiih! :OO
Ei kiinnosta ottaa tautisia ihmisiä saman katon alle. Sä voit ottaa ne teillä jos haluut.

noh.
Alkuperäinen kirjoittaja Öhhh;30301658:
Varmaan tänne otettaiskiin hoitamattomia loistartunnan saaneita tai tuberkuloosin sairastajia toisten kämppiin? Jos jollain on malaria tai HIV niin miten se sun elämään vaikuttaa? Saatko tartunnan jos asut samassa kämpässä, huiih! :OO
Miten asuisit samassa asunnossa 20+ cm somppumiehen kanssa ilman että harrastaisit seksiä? Edes kerran? Kysynpä vaan.

"ccc"
Alkuperäinen kirjoittaja Öhhh;30301686:
Niin on, siltä joka sen 900€ mulle maksaisi.
Ja sä maksat sen ruuat, veden, sähköt jne. Ei siitä paljoa käteen jää. En kyllä ottaisi kuin 16-25 vuotiaan naisen. Ei saa olla tumma ihoinen eikä muslimi.

Yhteistyössä