Etpähän soita kännipuheluita entisille ja sitte kadu aamulla.mul on näköjään alkolukko luurissa kun mihinkään ei pysty soittamaan. ihan hyvä ominaisuus kyllä.
Michael Monroe - Ballad Of The Lower East Side - YouTube
Etpähän soita kännipuheluita entisille ja sitte kadu aamulla.mul on näköjään alkolukko luurissa kun mihinkään ei pysty soittamaan. ihan hyvä ominaisuus kyllä.
Michael Monroe - Ballad Of The Lower East Side - YouTube
Voi tota Samulia:heart:
Joo, mä menin kans tossa vipuun mutta kummasti aukenee silmät ja korvat - arvostus PMMPn tyttöjä kohtaan kasvoi roimasti.Musta tää jakso avaa niin paljon noita biisejä vaikka oon kuunnellut näitä niin nyt ne saa tarinan. ja eka ajattelin et Paula V on ihan turha tähän ohjelmaan mut nyt olen eri mieltä.
So - life is good ?freeze kiitti siitä kivkasvo hommasta. niin piti tehdä mitä piti mikä oli oikein..
Just joku sellanen... sen siitä saa kun ei lepää kipeenä tarpeeksi, niin saa kivoja jälkitauteja riesakseen :ashamed:. Koko syyskuu mennyt vaan sairastellessa.:wave: - mikä megallomaaninen basilliskomus sulla on sitten ollut :O? Kiesus sentään...:hug: - koetahan jollain myrkyllä hätistellä jo pois naapurin puolelle. Eikös se tiukka paukku olis nyt sopivaa desinfiointiainetta?
PMMP:stä muistetaan valitettavan usein vain popstars-kilpailu ja rusketusraidat. Suuri osa biiseistä on kuitenkin hyvinkin syvällisiä ja herkkiäJoo, mä menin kans tossa vipuun mutta kummasti aukenee silmät ja korvat - arvostus PMMPn tyttöjä kohtaan kasvoi roimasti.
olin laittamassa et ela on kyllä niin:heart: ja se hymy! Mulla on kuva paidattomasta elasta kun kesällä kuvasinEla :heart: toi tulkinta kolahtaa kyllä minuun ihan kympillä
noh proggisia edes ja vast sitten kun toisen talous vedetty turvaks i walk in fully peace homet talos ja duunasin toisest kämpäst kaikki fydyt.. ei voi jättää paskaan mä rakastan liikaa teit naisii but nyt mun astuttava kerrankin elämäs ja elettävä siis myös itselle eikä toisen onnelle. jos ne natsaa niin parempi mut se ei oo enään mun huoeen aihe vatun ironiaa et tää palsta on saannu mut joksku munkis haha noh mä oon hengen soturi ollu ja nyt sen tiiää rakastaja kaukana lähellä poika pimeydessä valossa ei enään odottamassa ratsulla lentämässä sokeana rakkaudessa teitä kaikkia niin sanoo sydän.So - life is good ?
Hyvä, että homma toimii .
Hyvänen aika sentään :O :hug:...kait sä olet tappokuurin saanut sille jälkitaudille? Ja nyt tasan tarkkaan toivut rauhassa kuntoon asti, omalla terveydellä et pelleile ennää *kiristää toviksi nutturaansa tiukemmalle *Just joku sellanen... sen siitä saa kun ei lepää kipeenä tarpeeksi, niin saa kivoja jälkitauteja riesakseen :ashamed:. Koko syyskuu mennyt vaan sairastellessa.
Mullei oo mitään tiukkaa, pelkkää kaljaa vaan. Eiks se oo lähes sama kuitenkin :xmas:
Kohta ei tarvii mennä töihin, mutta sulla on vauva joka herättää öisin :heart: :xmas:.Tittu! Mulla on tyhmä elämä, pitää mennä nukkumaan että joutuu aamulla töihin.. Pyh. En ala
...Awwww...:hug: löytyi se herkkä kohta Bitchistäkin :heart:PMMP:stä muistetaan valitettavan usein vain popstars-kilpailu ja rusketusraidat. Suuri osa biiseistä on kuitenkin hyvinkin syvällisiä ja herkkiä
Nyt on vanhan nartun pakko myöntää että täällä tarvittiin nessuja ton elan aikana. Sopivasti viinipäissään, ukkokulta keikkamatkalla jossain päin Suomea. Osu kyllä niin kohilleen
Awww :heart: :hug:PMMP:stä muistetaan valitettavan usein vain popstars-kilpailu ja rusketusraidat. Suuri osa biiseistä on kuitenkin hyvinkin syvällisiä ja herkkiä
Nyt on vanhan nartun pakko myöntää että täällä tarvittiin nessuja ton elan aikana. Sopivasti viinipäissään, ukkokulta keikkamatkalla jossain päin Suomea. Osu kyllä niin kohilleen
Täällä on parempaa seuraa :saint:pitäsköhän pojan lähtee paikalliseen poikkeen, pitkästä aikaa.
Pääsen tästä kyllä nopeammin. Sunnuntaina loppuu tämä sopimus. Sitten on kaksi päivää töitä sairaalassa. Sitten en tiedä. Ja uusin sopimus sairaalassa alkaa vasta joulukuussa!! Hurraa, saan tosissaan etsiä vitosen krääsää jos ei löydy syksylle töitä |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30299863:Kohta ei tarvii mennä töihin, mutta sulla on vauva joka herättää öisin :heart: :xmas:.
Varmasti tekevälle ja osaavalle löytyy töitä :hug:.Pääsen tästä kyllä nopeammin. Sunnuntaina loppuu tämä sopimus. Sitten on kaksi päivää töitä sairaalassa. Sitten en tiedä. Ja uusin sopimus sairaalassa alkaa vasta joulukuussa!! Hurraa, saan tosissaan etsiä vitosen krääsää jos ei löydy syksylle töitä |O
Pitäsköhän...Hmmm,ei kannata. Täällä paljon mukavampaa seuraa... vai tuutko hakee mukaan:wave:pitäsköhän pojan lähtee paikalliseen poikkeen, pitkästä aikaa.
Eipä keuhkoputkentulehdukseen kuulemma antibiootit oikein pure, niin oon vaan popsinut lähinnä vahvaa buranaa ja finrexiniä . Mä olen jo lähes viikon löhönnyt kotona tekemättä mitään. Tänään oli sit eka lyhyt työpäivä, aluks tuntu tukalalta varmaan lähinnä siksi kun viikkoon ei oo liikkunut yhtään niin kaikki otti voimille. No, huominen vielä töitä ja sit saan levätä taas kaksi päivää .Hyvänen aika sentään :O :hug:...kait sä olet tappokuurin saanut sille jälkitaudille? Ja nyt tasan tarkkaan toivut rauhassa kuntoon asti, omalla terveydellä et pelleile ennää *kiristää toviksi nutturaansa tiukemmalle *
Ja juujuu, kalijaa sitten kurkusta alas. Liäkärin miäräys
...isoja juttuja siis :hug: - mutta joskus vain on tehtävä isoja ratkaisuja ja tekoja. Ja ennen kaikkea muistaa se, että ei elä elämäänsä elämättä sitä itse.noh proggisia edes ja vast sitten kun toisen talous vedetty turvaks i walk in fully peace homet talos ja duunasin toisest kämpäst kaikki fydyt.. ei voi jättää paskaan mä rakastan liikaa teit naisii but nyt mun astuttava kerrankin elämäs ja elettävä siis myös itselle eikä toisen onnelle. jos ne natsaa niin parempi mut se ei oo enään mun huoeen aihe vatun ironiaa et tää palsta on saannu mut joksku munkis haha noh mä oon hengen soturi ollu ja nyt sen tiiää rakastaja kaukana lähellä poika pimeydessä valossa ei enään odottamassa ratsulla lentämässä sokeana rakkaudessa teitä kaikkia niin sanoo sydän.