The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiesus, se melkein meinas tehdä muutes talvea :O. Nyt jo?!

Eihän siinä, mä tykkään talvestakin - kun se on semmonen oikea ja kunnollinen, lunta ja pakkasta ja kirkasta auringonpaistetta, narskuntaa töppösten alla ja miljoonatähtitaivasta illalla...:heart:

Mutta että mukamas syyskuussa, jotain rajaa :D. Mutta torpan se sai pariksi aamuksi kyllä sekaisin, kun paikallinen kotitonttu oli tehnyt keljuuksiaan ja säätänyt meikäläisen jemmapaikat uusiksi,mitä tulee hanskojen ja paksumpien myssyköitten löytymisiin.

Vaan selviydyttiin :).
 
:wave: - mikä megallomaaninen basilliskomus sulla on sitten ollut :O? Kiesus sentään...:hug: - koetahan jollain myrkyllä hätistellä jo pois naapurin puolelle. Eikös se tiukka paukku olis nyt sopivaa desinfiointiainetta?
Just joku sellanen... sen siitä saa kun ei lepää kipeenä tarpeeksi, niin saa kivoja jälkitauteja riesakseen :ashamed:. Koko syyskuu mennyt vaan sairastellessa.

Mullei oo mitään tiukkaa, pelkkää kaljaa vaan. Eiks se oo lähes sama kuitenkin :xmas:
 
Joo, mä menin kans tossa vipuun mutta kummasti aukenee silmät ja korvat - arvostus PMMPn tyttöjä kohtaan kasvoi roimasti.
PMMP:stä muistetaan valitettavan usein vain popstars-kilpailu ja rusketusraidat. Suuri osa biiseistä on kuitenkin hyvinkin syvällisiä ja herkkiä


Nyt on vanhan nartun pakko myöntää että täällä tarvittiin nessuja ton elan aikana. Sopivasti viinipäissään, ukkokulta keikkamatkalla jossain päin Suomea. Osu kyllä niin kohilleen
 
9MM
So - life is good :)?

Hyvä, että homma toimii :).
noh proggisia edes ja vast sitten kun toisen talous vedetty turvaks i walk in fully peace :) homet talos ja duunasin toisest kämpäst kaikki fydyt.. ei voi jättää paskaan mä rakastan liikaa teit naisii :( but nyt mun astuttava kerrankin elämäs ja elettävä siis myös itselle eikä toisen onnelle. jos ne natsaa niin parempi mut se ei oo enään mun huoeen aihe :) vatun ironiaa et tää palsta on saannu mut joksku munkis haha noh mä oon hengen soturi ollu ja nyt sen tiiää rakastaja kaukana lähellä poika pimeydessä valossa ei enään odottamassa ratsulla lentämässä sokeana rakkaudessa teitä kaikkia niin sanoo sydän.
 
Just joku sellanen... sen siitä saa kun ei lepää kipeenä tarpeeksi, niin saa kivoja jälkitauteja riesakseen :ashamed:. Koko syyskuu mennyt vaan sairastellessa.

Mullei oo mitään tiukkaa, pelkkää kaljaa vaan. Eiks se oo lähes sama kuitenkin :xmas:
Hyvänen aika sentään :O :hug:...kait sä olet tappokuurin saanut sille jälkitaudille? Ja nyt tasan tarkkaan toivut rauhassa kuntoon asti, omalla terveydellä et pelleile ennää *kiristää toviksi nutturaansa tiukemmalle :D*

Ja juujuu, kalijaa sitten kurkusta alas. Liäkärin miäräys :D
 
PMMP:stä muistetaan valitettavan usein vain popstars-kilpailu ja rusketusraidat. Suuri osa biiseistä on kuitenkin hyvinkin syvällisiä ja herkkiä


Nyt on vanhan nartun pakko myöntää että täällä tarvittiin nessuja ton elan aikana. Sopivasti viinipäissään, ukkokulta keikkamatkalla jossain päin Suomea. Osu kyllä niin kohilleen
...Awwww...:hug: löytyi se herkkä kohta Bitchistäkin :heart:

Mä olen vasta hiljan löytänyt PMMPn uudelleen ja ihan keskittynyt kuuntelemaan sanoja. Ja niitä saakin sitten kuunnella, koska joka kerralla ne saa uusia merkityksiä. Nyt tuon koskettavan tarinan tiimoilta Lautturi on ykkösenä. Ja Tonin vetämä Kovemmat kädet....jestas sentään, kun meni kylmiä väreitä...
 
PMMP:stä muistetaan valitettavan usein vain popstars-kilpailu ja rusketusraidat. Suuri osa biiseistä on kuitenkin hyvinkin syvällisiä ja herkkiä


Nyt on vanhan nartun pakko myöntää että täällä tarvittiin nessuja ton elan aikana. Sopivasti viinipäissään, ukkokulta keikkamatkalla jossain päin Suomea. Osu kyllä niin kohilleen
Awww :heart: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30299863:
Kohta ei tarvii mennä töihin, mutta sulla on vauva joka herättää öisin :heart: :xmas:.
Pääsen tästä kyllä nopeammin. Sunnuntaina loppuu tämä sopimus. Sitten on kaksi päivää töitä sairaalassa. Sitten en tiedä. Ja uusin sopimus sairaalassa alkaa vasta joulukuussa!! Hurraa, saan tosissaan etsiä vitosen krääsää jos ei löydy syksylle töitä |O
 
Hyvänen aika sentään :O :hug:...kait sä olet tappokuurin saanut sille jälkitaudille? Ja nyt tasan tarkkaan toivut rauhassa kuntoon asti, omalla terveydellä et pelleile ennää *kiristää toviksi nutturaansa tiukemmalle :D*

Ja juujuu, kalijaa sitten kurkusta alas. Liäkärin miäräys :D
Eipä keuhkoputkentulehdukseen kuulemma antibiootit oikein pure, niin oon vaan popsinut lähinnä vahvaa buranaa ja finrexiniä :D. Mä olen jo lähes viikon löhönnyt kotona tekemättä mitään. Tänään oli sit eka lyhyt työpäivä, aluks tuntu tukalalta varmaan lähinnä siksi kun viikkoon ei oo liikkunut yhtään niin kaikki otti voimille. No, huominen vielä töitä ja sit saan levätä taas kaksi päivää :D.

Eiköhän tämä tästä, eipä tässä enää kuin yskää jäljellä, eikä kylkikään oo yhtään niin paljon kipeä enää (kun senkin olin onnistunut venäyttään yskiessä).
 
noh proggisia edes ja vast sitten kun toisen talous vedetty turvaks i walk in fully peace :) homet talos ja duunasin toisest kämpäst kaikki fydyt.. ei voi jättää paskaan mä rakastan liikaa teit naisii :( but nyt mun astuttava kerrankin elämäs ja elettävä siis myös itselle eikä toisen onnelle. jos ne natsaa niin parempi mut se ei oo enään mun huoeen aihe :) vatun ironiaa et tää palsta on saannu mut joksku munkis haha noh mä oon hengen soturi ollu ja nyt sen tiiää rakastaja kaukana lähellä poika pimeydessä valossa ei enään odottamassa ratsulla lentämässä sokeana rakkaudessa teitä kaikkia niin sanoo sydän.
...isoja juttuja siis :hug: - mutta joskus vain on tehtävä isoja ratkaisuja ja tekoja. Ja ennen kaikkea muistaa se, että ei elä elämäänsä elämättä sitä itse.

Kun saa oman elämänsä kohtuu tasapainoon ja on sinut itsensä ja elämänsä kanssa, niin silloin on valmistunut myös vastaanottamaan kaikkea hyvää ja luxusta siihen :heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä